Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2008 21:38 - Отказвам се от България!
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 7201 Коментари: 19 Гласове:
0



Това не е моята Родина.Поне не тази която в момента съществува.Който иска,,да я оправя,,.Подобно,,оправяне,,не е по мой вкус.Нито по мое желание.Живо насилие си е,да слушаш на днешният ден думите на министър-председателя.Заслуги,успехи,героизъм...Все едно са лично негови.Не искам и да слушам думите на президента.Човек с принадлежност съм структурите на комунистическата Държавна сигурност.Безкрайно съжалявам,че имаме толкова слаб и безволев народ.Плащал съм си редовно данъците.Създал съм семейство и деца.Не искам управляващите,които и да са те,да са мутри,агенти на ДС,обикновени използвачи или просто невежи.България в ЕС няма нужда от такъв елит.Аз нямам нужда от такава провинциална България.Който има-да си я живее.


Тагове:   България,   отказвам,


Гласувай:
0



1. sisithebest -
22.09.2008 21:47
не е нужно да се отказваш... просто не си заслужава да се бориш за България. Тази мила държава е изтерзана от непрекъснатите набези от страна на политици и други подобни... не че не си заслужава, просто е загубена кауза ... вече ... много съжалявам, защото няколко години съм се опитвала ( с помощ ) да направя нещо за нея и въпреки това неуспешно... вече нямам сърце да я мъча. А, за тъй наречените политици... има една приказка - или добро или нищо... аз ще замълча по въпроса.
цитирай
2. haralanov - До sisithebest-
22.09.2008 21:58
На едно и също мнение сме с вас.От това предполагам и на двама ни не ни става по-добре.Поздрави!
цитирай
3. bestregards - не можеш да се откажеш от България!
23.09.2008 00:29
узурпираха я. това е. върхушка и престъпници я окрадоха, станахме лесна плячка на чуждите интереси и марионетните политици - слаб народ да, безволев - не! просто няма какво да направиме. та виж сърби и руснаци, а и американците не ми ги хвали - също са бройлери.
навсякъде малкия човек е материал, безличник от тълпата от низините...
аз пък сега започвам да я оправям България, е само на приказки. и само тук засега.но поне да има някаква гласност и за други истини освен за тези боклуци на словото, сякаш безкрайно въртяни на един единствен случаен самоцелен запис - ей така да се говори и върти нещо по време на зомбирането и бройлеризирането ни ...

цитирай
4. haralanov - До bestreqards...
23.09.2008 08:58
Мога да се откажа,тъкмо защото я,,узурпираха,,.В представите си имам съвсем друга България.Тази друга България е възможна и постижима...
цитирай
5. roksolana - ...
23.09.2008 10:25
Щом е "възможна и постижима", значи все пак не се отказваш категорично от България?
цитирай
6. haralanov - До margoto
23.09.2008 15:32
Това,че никога не бива да се отказваме от Родината си е една глупост внушена доста успешно през миналите години.Всъщност някъде живеят,,граждани на света,,или хора с двойно гражданство или пък със смесен произход и живеещи в трета страна,но това не им пречи да се чувстват щастливи...
цитирай
7. haralanov - До roksolana
23.09.2008 15:37
България е възможна и постижима и това не е фикция.Но само не и с този елит и с този напълно оглупял народ!!!
цитирай
8. pllamm - Хараланов, вместо да се правиш на Стоичков та да ставаш за присмех
24.09.2008 17:33
по-добре се вземи в ръце и направи нещо. Споделям тревогите ти, но не и изводите ти. И аз съм вбесен на словоблудствата на Г-н Станишев, но нищо не е в състояние да ме накара да тръгна или да изрека нещо срещу моята България. Нея я има не заради такива, които са се отказали, а заради другите, които са предприемали нещо.
цитирай
9. haralanov - До pllamm
24.09.2008 17:39
Добре но той живота ни ще мине...Мислиш ли,че доста хора не са предприели нещо..?Ако са-какъв е резултата..?А ако не са-няма за какво повече да пишем.И...Не се правя на никой...
цитирай
10. pllamm - Извинявай
24.09.2008 21:24
Не исках да те обиждам, а да те предизвикам да продължиш да предприемаш неща, които смяташ за добри. Злословенето по адрес на България определено не е сред добрите ти начинания. Аз обичам тази страна, тя е част от мене и аз съм част отнея. Затова изреченото от тебе ме оскърбява лично, а аз не съм ти сторил зло.
Вярвам, че си добър човек и затова мисля, че ако насочиш гнева си срещу тези които са причина за него ще си по-удовлетворен от сега.
За резултата който искаш тук сега и веднага или когото и да е си отговорен сам, защото си свободен човек и гражданин.
цитирай
11. анонимен - На мене България ми писна
25.09.2008 21:14
и избягах на запад :-)
цитирай
12. haralanov - До bale
26.09.2008 06:22
Добре сте направили...Тази България на всички ни е писнала...
цитирай
13. pllamm - Не съм отишъл на Запад само защото ми е писнало
26.09.2008 10:34
Преди да отида, просто обичах моята страна без да се замислям защо. Тук далече от нея вече имам доста отговори защо трябва да я обичам.
цитирай
14. haralanov - Не знаеш но...
26.09.2008 13:52
И аз съм живял на Запад.Далеч от България всички обичат страната си.Но който поживее само една година в нея,после бързо променя мнението си.Така де,щом толкова много обичаш Родината си,ела и живей в нея!
цитирай
15. анонимен - На мен България не ми липсва никак.
26.09.2008 14:33
Мъчно ми е за приятелите, но предпочитам да се виждаме с тях в чужбина. По-весело е.
цитирай
16. pllamm - Аз и сега си идвам почти всеки месец
26.09.2008 15:59
Някой ден ще се върна, но със сигурност няма да е само защото обичам България или ми пък е писнало от черната чужбина, така както тези причини не бяха от значение когато тръгвах. Светът просто се промени. Но макар и далече, от тук общувам с България повече отколкото като съм там.
Но няма да кажа лоша дума за България, каквото и да става. Колата ми окрадоха преди години часове след като прекосих границата; това лято без малко не ме набиха плажните мутрофеодали на морето, защото отказах да плащам такса пишкир; и какви ли още не простотии за писване мога и аз да разправям. Но аз не обичам простотиите, а хубавите неща. Ако попиташ англичаните, които си купуват събуретини по нашите запустели села и отиват да живеят там: защо го правят? - вероятно и те ще ти кажат, че от нещо им е писнало. Писнали са им техните мегаполиси, към които ние сме се юрнали да търсим щастие.
Но я ги питай дали са спрели да обичат добрата стара Англия?!
цитирай
17. анонимен - Плам, Вашата неграмотност
26.09.2008 17:59
се набива много неприятно в очи.
цитирай
18. haralanov - До bale
26.09.2008 21:05
Съгласен съм с вас но pllamm не го осъзнава този факт.Аман от патриотари...
цитирай
19. pllamm - Не Ви се сърдя
27.09.2008 09:27
Вие не сте първите, с които този разговор започва с аргументи и приключва с обиди, когато аргументите Ви свършат.
Не знам за каква неграмотност говорите, но ако моите писаници Ви пречат на хленченето, изтрийте ги! Така този форум от място за дебат ще се превърне в място за хленч и ругатни.
Ако искате обаче разговорът да продължи, не ми казвайте, че съм неграмотен, а покажеге на мен и на всички останали, защо смятате, че съм неграмотен. Направете го със слово, а не със хленч и обиди.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1291456
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930