Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 17:12 - ГЕРБ и БСП ЩЕ УПРАВЛЯВАТ ЗАЕДНО
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 22081 Коментари: 90 Гласове:
0



ГЕРБ и БСП ЩЕ УПРАВЛЯВАТ ЗАЕДНО БЪЛГАРИЯ СЛЕД ПРЕДСТОЯЩИТЕ ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ!ЗА МНОЗИНА ТОВА МОЖЕ И ДА ИЗГЛЕЖДА НЕЛЕПО НО ФАКТИТЕ ПОКАЗВАТ ДРУГО!ВГЛЕДАЙТЕ СЕ ПО-ВНИМАТЕЛНО В ЛИЦЕТО И ПОВЕДЕНИЕТО НА БОЙКО БОРИСОВ И ЩЕ ГО РАЗБЕРЕТЕ!ДАЛ Е ПЪЛЕН ОТБОЙ!И ПОМЕН НЯМА ОТ КЛЕТВИТЕ МУ ЗА СЪСТАВЯНЕТО НА ДЯСНО-ЦЕНТРИСТКО ПРАВИТЕЛСТВО!МЕЖДУ ДРУГОТО,ТОВА Е И НЕВЪЗМОЖНО!НЕ САМО,ЧЕ СЛЕД ПРАЗНОТО НАДУВАНЕ НА МУСКУЛИ ПРЕД ,,СИНЯТА КОАЛИЦИЯ,,ГЕРБ НЯМА КАК ДА ИМА ПОВЕЧЕ МАЖОРИТАРНО ИЗБРАНИ КАНДИДАТИ ОТ КАНДИДАТИТЕ НА БСП и ДПС ВЗЕТИ ЗАЕДНО!БОЙКО БОРИСОВ ИЗВЪРШИ РИТУАЛНО САМОУБИЙСТВО НА СОБСТВЕНАТА СИ ПАРТИЯ!

А ГЕРБ СА ЕДНО МЮРЕ ЗА ПОЛИТИЧЕСКИ НАИВНИЦИ!

ГЕРБ СА И МЮРЕ ЗА ЕВЕНТУАЛНО ГЛАСУВАЩИ ,,В ДЯСНО,, ПРИВЪРЖЕНИЦИ!

ГЕРБ СА ВТОРО НДСВ!

ОПРАВДАНИЕТО ЗА БЪДЕЩАТА КОАЛИЦИЯ С БСП ЩЕ Е ИКОНОМИЧЕСКАТА КРИЗА ПРИМЕРНО.ЗА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ,,СТАБИЛНОСТ,,!

ПРИ ВСЕ ТОВА,СЪВСЕМ НЕ Е СИГУРНО,ЧЕ СУМАРНО ГЕРБ и БСП ЩЕ РАЗПОЛАГАТ СЪС 121 ДЕПУТАТА В БЪДЕЩИЯ ПАРЛАМЕНТ!ИНТЕРЕСНО ЩЕ МИ БЪДЕ И КАКВИ ЩЕ ГИ ГОВОРИ САМИЯТ БОЙКО БОРИСОВ,СЛЕД КАТО ПУБЛИЧНО И ПРЕД ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ КАМЕРИ,ПРЕДИ ГОДИНА ВРЕМЕ,СЕ ЗАКЛЕ И СЕ ПОДПИСА,ЧЕ ,,НИКОГА НЯМА ДА ВЛЕЗНЕ В ОБЩА КОАЛИЦИЯ С БСП и с ДПС,,!

КОЙТО ГЛАСУВА ЗА БОЙКО БОРИСОВ-ГЛАСУВА ЗА СЕРГЕЙ СТАНИШЕВ!
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ХОРА ГО РАЗБЕРАТ,ТОЛКОВА ПО-ДОБРЕ ЗА БЪЛГАРИЯ!
ЕВТИНИЯТ ПОЛИТИЧЕСКИ PR НЕ ВИНАГИ ХВАЩА ДИКИШ!
ОТ ЕНП СЪЩО ЩЕ ПИЯТ ПО ЕДНА СТУДЕНА ВОДА!
БЪЛГАРСКАТА ГЛУПОСТ ОТНОВО ЩЕ СЕ ЧУДИ НА САМАТА СЕБЕ СИ!




Гласувай:
0



1. drislio - Предпочитам БСП + Герб пред Турско ...
12.06.2009 17:14
Предпочитам БСП + Герб пред Турско Управление!
цитирай
2. haralanov - До drislio
12.06.2009 17:21
Но ако не им достигнат гласове,бъдете сигурни,че и ДПС ще са с тях!Не го забравяйте!
цитирай
3. valsodar - Това си е естествено и закономерно.
12.06.2009 17:24
Коя партия в България не е произлязла от БКП, като кадри?
Естествено е това което ще се случи, по простата причина , че изборната ни система е дотолкова опорочена с възможностите й за подмяна на вота и преливане на гласове от една партия към друга, че хич, ама хич няма да се учудя на една коалиция м/у БСП и ГЕРБ.

Интереса клати феса!
А да, ДПС и то ще е във власта.
Косвено, чрез услугите които ще имат да му връщат тези, към които ДПС е преляло гласовете си.

А бе, цирка си върви с пълната си програма! :)))
цитирай
4. miralyub - аз това го говорех отдавна. а лис...
12.06.2009 17:33
аз това го говорех отдавна. а листите...може ли комунист да им води листата??? и това дясна партия ли ще е ???
цитирай
5. haralanov - До valsodar
12.06.2009 17:34
След като ,,изборната ни система е толкова опорочена,,Вие какво предлагате..?,,Мажоритари..?Но,моля Ви...Ето Ви братя Галеви,Ахмед Доган,Румен Петков,Емел Етем...
цитирай
6. haralanov - До miralyub
12.06.2009 17:35
И аз отдавна го говоря,ама кой ли ме слуша..?
цитирай
7. miralyub - само да ми остане време и ще прасна и ...
12.06.2009 17:38
само да ми остане време и ще прасна и аз нещо в подкрепа на тезата си, че се издразних и аз адски днес от видяното и чутото.
цитирай
8. haralanov - До miralyub
12.06.2009 17:46
Не се издразвай Мира!Само обговаряме публични политически тайни...Нищо нередно няма в това,бодигарда на Т.Живков да се Коалира и с партията му.
цитирай
9. valsodar - 5. А защо мислиш стана случаят "Галеви"
12.06.2009 17:56
От всички възможни варианти за мажоритарен вот, умишлено се избра най-калпавият, с една единствена цел - пълното му опорочаване в очите на над 60% от населението искащо мажоритарна изборна система за страната ни.

Просто, този гаф си бе заложен по сценарий, за да се запази досегашното статукво и кражбата на гласове, чрез пропорционалната система за гласуване.

Какъв е смисълът да гласувам за този който харесвам, когато той е на неизбираема позиция в листата, а на негово място ще влезе най-гнусното мекере, което е водач на листа??!
цитирай
10. haralanov - До valsodar
12.06.2009 18:10
Личното ми мнение е,че най-добрия вариант е преференциалното подреждане на листите!Не се залъгвайте,че т.нар.мажоритари са надпартийни и,че като такива ще са спасение за общото ни окаяно състояние.Посочете ми името на поне един свестен и достоен българин,способен и да бъде добър Политик..?За мен няма и грам съмнение,че Пламен Константинов е супер волейболист!
цитирай
11. valsodar - Петър Дертлиев
12.06.2009 19:36
За съжаление от доста години е в по-добрият свят.
Той бе един от политиците, спечелили трайно уважението ми - възпитан, ерудиран и политик по наследство.
От парвенюшката полит-върхушка към момента, имам симпатии към Божидар Димитров, но те са най-вече за просветителската му дейност.
Други... ми то май няма!

Освен да почна да кандърдисвам хората, които уважавам да влязат в политиката - имам ли друг изход, ако искам политическа класа с морал, чест и достойнство.

А и леко в кръга на шегата, ако имам избора да гласувам за някой от блогърите тук, бих гласувал единствено за двама - Чара и Славунчо. :)
цитирай
12. haralanov - До valsodar пак...
12.06.2009 20:03
Хахаха...Божидар Димитров и просветителска дейност!Май забравяте битността му на доностник и агент на ДС!Като изключим мъртвите и двамата блогъри,виждам,че и Вие нямате абсолютно никаква идея,За добри мажоритарни кандидати в Политиката!В такъв случай просто забравете за това.
цитирай
13. valsodar - Че аз и по тази причина не гласувам
12.06.2009 20:41
тези, за които бих гласувал ги няма в политиката.
Защо ми е тогава, да подкрепям хора, които не одобрявам?
Кого лъжа повече в този случай?
цитирай
14. haralanov - До valsodar
12.06.2009 20:45
Лъжете себе си най-първо!Че няма нито един свестен кандидат!Че всички са маскари!С това си поведение правите най-голяма услуга на тези,които и най-много ненавиждате!БСП и ДПС.Защото техният електорат е и най-твърд,а процентите им са високи и заради броя НЕГЛАСУВАЛИ!Спете си в къщи...
цитирай
15. miralyub - Хараланов, При мен драскането л...
12.06.2009 21:54
Хараланов,
При мен драскането лекува дразненето. Щадя си психиката, нали разбираш, като изхвърля на крана гадостите и ми става лееееко и хубаво:)))
цитирай
16. lambo - От опит знам, че Бойко едно казва сутрин
12.06.2009 21:59
а друго следобед. Това му е най-лошото.

Или най-доброто ...
цитирай
17. haralanov - До miralyub
12.06.2009 22:00
Колко лесно е тогава всичко!Драсваш няколко реда в блога и ти минава...Поздрави!
цитирай
18. fire - По принцип
12.06.2009 22:04
би могло да се случи, но това според мен означава политическа смърт за ГЕРБ. Избирателите им много трудно ще се задържат и в бъдеще. Не вярвам някой да повтори грешката на НДСВ от 2005г.
цитирай
19. haralanov - До lambo
12.06.2009 22:05
И затова си има лесното!Такъв човек(ама не само щото е бил мутра)хич не го слушай!Нито пък го гледай как половината ден тенис играе,а другата половина от,футбол.
цитирай
20. haralanov - До fire
12.06.2009 22:11
При положение,че самите избиратели на ГЕРБ са и твърде разнородни(на предишни Избори,някои от тях гласували за СДС,други за БСП,а трети за НДСВ)пука му на някой от ,,политическа смърт,,.Има нещо твърде Важно.ГЕРБ както и НДСВ са краткотрайни проекти.Целта на тези проекти е обслужване на Червената Олигархия.Затова и,,грешката,,от 2005 г.ще бъде повторена без капчица срам и свян!Поздрави!
цитирай
21. boristodorov56 - Онова, което трябва - ще се случи,
12.06.2009 22:53
защото червеното гестапо - еничарите на Кремъл -
така са го планирали и решили да стане.
Спомнете си колко се говореше за "център" -
тогава хората не се излъгаха.
След това минаха идиотите БББ,
НДСВ - сега наред е ББ.
Двуполюсният модел -
не се вписваше в дългосрочните планове на безродниците.
Не забравяйте никога за петата колона на Москва в
България. Доста пари са инвестирали в тях.
Те също са фактор в политиката - рубладжиите.

В КРАЙНА СМЕТКА - ХОРАТА РЕШАВАТ!

РИТУАЛНОТО САМОУБИЙСТВО НЯМА ДА СЕ ИЗВЪРШИ В КЛАСИЧЕСКИЯ МУ ВИД, ЗАЩОТО НАЙ-ВЕРОЯТНО СМЕ НЕОБХОДИМИ КАТО ПАРАВАН И ТРОЯНСКИ КОН.

НО В ЕВРОПА ПОЛИТИЦИТЕ НЕ СА БУДАЛИ И НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ - КАКВИТО СА ПОЛИТИЦИТЕ У НАС - ЗАТОВА ЩЕ НИ ИЗХВЪРЛЯТ ОТ ЕС.

ПОЗНАЙТЕ КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ ПОСЛЕ.
цитирай
22. haralanov - До boristodorov56
12.06.2009 23:08
Здравей,Боре!Така си е,в крайна сметка хората решават!Най-лошото обаче е,че в условия на относителна Свобода,сума ти народ може да направи своя ужасен Избор.Този избор да бъде и против децата му дори.Този избор да бъде повторен и потретен.Не ми се мисли какво може ,,да се случи после,,.Май ни очаква Есен в червено.Дано ,,на косъм,,ни се размине!
цитирай
23. haralanov - До koki1974
12.06.2009 23:18
Здравей и на теб!Не си прав,че,,никой не предлага нищо друго,,.Напротив!Предлага се.А то е Дясно-центриско управление.Връщането на доверието на Европейският Съюз към България.Разблокирането на спрените фондове за пътищата и селското стопанство.Осъждането на тези по чиято вина в момента сме в това окаяно състояние.И в крайна сметка,превръщането на България в една нормална страна!Където доносниците на комунистическата Държавна Сигурност,няма да имат никакво влияние и няма да режисират в задкулисието.С ГЛАСУВАНЕ ЩЕ СТАНЕ!!!Който не гласува,само обслужва върхушката на БСП и ДПС!Който не гласува е Роб,при това,напълно примирил се с участта си Роб.Бъдете здрави!
цитирай
24. boristodorov56 - Не, не - няма да стане!
12.06.2009 23:35
Винаги има изход.

Трябва да има изход!

Трябва да се гласува,
защото другото е много страшно...
цитирай
25. andi2 - според мен, най-вероятната коа...
12.06.2009 23:53
според мен , най-вероятната коалиция ще е ГЕРБ+БСП+ДПС+още някой скачен съд
Все не мога да забравя думите на АХМЕД ДОГАН , след едни избори на пресконференцията " Не ни гледайте какво правим и какво говорим преди изборите....."
А Станишев скоро май беше казал нещо от рода ----" нито една коалиция не е за поценяване "
цитирай
26. kobata - Нищо чудно
13.06.2009 01:33
След като загина Софиянски, БСП и ГЕРБ доста време си развяват байрака из София. Защо да не го правят вече из цялата страна. Случайно ли ББ не се кандидатира за президент? И изобщо, приятели - няма никакво значение кой печели изборите, кой управлява и кой в какви коалиции влиза. Няма. Ршенията се вземат на съвсем други места и винаги става дума за пари.
цитирай
27. eien - Така предполагам
13.06.2009 04:32
Зависи от избирателите. Като толкова..настояват!
цитирай
28. анонимен - Защо да се гласува?
13.06.2009 05:01
Трябва да се гласува, защото иначе ти взимат гласа...
Като не искаш да подкрепиш никой, отиваш в бялата стаичка, пъхаш празна бюлетина в плика, а ако си много възмутен и искаш да се прочуеш - сваляш си гащичките, избърсваш си дупенцето с бюлетината, вдигаш гащичките и заминаваш...
Празна или невалидно попълнена бюлетина се води гласувал ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ!
Ама негласуващите не го схващат - като не те кефи политиката, тегли й майната като гласуваш с празен вот...
А иначе си подаряваш гласа...
цитирай
29. valsodar - Хараланов, всички сме пристрастни към случващото се.
13.06.2009 08:48
А от пристрастни хора, не могат да се очакват обективни внушения.
Така че, моят избор да гласувам или не, е една от малкото свободи, която все още не ми е отнета от олигарсите в страната и смятам да се възползвам по мое усмотрение и съвест от нея, без да позволя на хора пристрастни към дадена кауза да ми повлияят на решението.
Изборът да не гласувам е изцяло мой, след дълъг размисъл, обмислен е и е предпочетен след внимателно и обстойна разглеждане на всички алтернативи, така че няма как да ми вмениш чуство на вина, за допуснатите грешки от страна на синята коалиция, вследствие на които загуби огромен по рода си всенароден вот на доверие преди време.
цитирай
30. haralanov - До boristodorov56
13.06.2009 09:20
Разбира се,че ТРЯБВА да се гласува!Но и по определен начин.Това е и другото условие!В противен случай,просто налитаме на ,,Обръчите от фирми,,и на Червената Олигархия!
цитирай
31. haralanov - До andi2
13.06.2009 09:26
Здравей!Същата теза съм развил и аз в постинът си.Че ГЕРБ ще са заедно в управлението с БСП,вероятно и с ДПС,а нищо чудно и с още едно закачено вагонче,ей тъй за цвят,най-вероятно Лидер на Христо Ковачки.И все пак,Има още три Седмици Време!Вот се ,,обръща,,!Всичко зависи от хората и дали те гласуват с главите си или с корема или джоба си.
цитирай
32. haralanov - До kobata
13.06.2009 09:28
А кое има значение според теб не разбрах..?
цитирай
33. haralanov - До eien
13.06.2009 09:30
Здравейте!И с Вас,едни и същи неща предполагаме!То това се предполага не само от нас де...
цитирай
34. haralanov - До iqdesiqners
13.06.2009 09:37
Здравейте!Допускате една съществена грешка!А тя е,че ,,Теглейки майната на Политиката,,всъщност теглите една хубава майна на себе си!Чак пък такова себенеуважение...
цитирай
35. haralanov - До valsodar
13.06.2009 09:40
След твоето дълбокомудрено решение да не гласуваш си добре дошъл в ръчичките на Червените Олигарси и Доган!Вече ти обясних защо.Ако не го разбираш още,продължавай да спиш сладко...
цитирай
36. boristodorov56 - до - 30. valsodar
13.06.2009 09:43
"Всички сме пристрастни към случващото се." - това според теб означава, че сме луднали и не можем да вземаме правилни решение и преценки ли? Ако не си забелязал, но ти знаеш по-добре от всички тук - зад никовете стоят живи хора. Ако няма страст и не я изразяваме - то значи, че или сме 2 метра под земята или сме животни.
Гласуването е ЕДИНСТВЕНАТА възможност да се променят нещата. Тази нелогична безразличност - внушавана от КУМЪНИЗКИТЕ БЕЗДРОНИЦИ се репродуцира от такива като теб - за да се блокира всякаква възможност за развитие посока към по-добро. Ти си един от тези дето под лозунга - "негласуването е мое лично право" и "всички са маскари" тикате хората към вечното робство на злото, както и да се казва, а тук то има само едно име - червени безродни слуги на Кремъл, а ние сме българи.
Не ми пей тъпите песни, че едните са като другите!
Не са!
Стига слугинска демагогия- едните са убийците на този народ,
а другите направиха възможна промяната - такава каквато е днес!
Върви пускай селски масали - при комунистите -
хем и пари ще ти дадат.

цитирай
37. haralanov - До boristodorov56 и valsodar
13.06.2009 10:17
Ако теоретично след три седмици гласуват примерно 58-60% от хората,то тогава относителната тежест на БСП и ДПС рязко ще намалее.Поради твърдия си но и ограничен като количество електорат Сергея и Доган няма да са тези,които ще определят дневният ред на нашето общо Българско живеене.
цитирай
38. tili - 37. Да!!
13.06.2009 10:20
съвсем точно!
цитирай
39. haralanov - Здравей tili
13.06.2009 11:09
Не знам дали е точно но си мисля,че е Вярно!
цитирай
40. анонимен - От нас зависи
13.06.2009 12:16
ЗАТОВА Е ВАЖНО ДА СЕ ГЛАСУВА!
Ако всички дето скачат срещу ДПС идат да гласуват, Доган няма влезе в пармалента с повече от 5 депутата, ама то акъл трябва, че да се сети човек...
цитирай
41. ivovi4 - Хараланов
13.06.2009 12:29
Хубаво е, че има хора които имат принципна позиция, но забелязах, че основния ти аргумент срещ мажоритарните избори е, че в парламента биха влязли определени хора. Не мислиш ли, че и при сегашната с-ма там влизат личности от същия тип. Ако имаш други аргументи много бих искал да ги чуя. Това не е дребнаво заяждане, просто желя да испитам позицията си по въпроса в спор с хора които имат разумни доводи
цитирай
42. ivovi4 - Налага се да се гласува
13.06.2009 12:37
Изборът е извратен понеже нямаме възможността да следваме политическите си принципи, но не гласувайки даваме повод на определени партии с твърд електорат да се самозабравят-пример за това е сегашното управление
цитирай
43. flyco - 31!
13.06.2009 13:47
тридесет и един мажоритарно избрани депутата. Това е формулата, която управляващите измислиха за да предрешат изборите. Това число е твърдо определено, то ще се попълни на всяка цена. А какво означава "на всяка цена"? Означава, че ако за едно пропорционално депутатско място са нужни например 30 000 гласа, то за мажоритарното няма горна граница, колкото толкова...до 31. Когато изборният ден приключи ще бъдат обявени едни резултати, които няма да имат нищо общо с политическата реалност, защото процентите на всяка партия успяла да вкара мажоритарно избрани депутати ще се променят. Тези проценти няма да бъдат обявени никъде, но всеки запознат със ситуацията ще може да ги пресметне. На базата на тези сметки ще се изгради следващата управляваща коалиция. Нещата са замислени така, че тя да включва БСП и ДПС задължително, а третият и четвъртият /евентуално/ участник ще маскират мажоритано добавените към гръбнака проценти. ГЕРБ могат да са вътре или да не са, това няма значение, защото и в двата случая ще загубят.
цитирай
44. haralanov - До ivovi4
13.06.2009 14:46
Здравей,приятелю!Основният ми аргумен против мажоритарно избрани депутати в България е,че те в основната си част ще са добре познати лица!При това обслужващи и престъпният контингент!Всички Кметове в България също са Мажоритари!Това означава ли ,че са успяли и,че няма от тях тотално провалили се..?Това,което искам аз ,са партийни листи с възможност всеки сам да подреди в тях,желаният от него кандидат.В самата Партийна система НЯМА нищо лошо.Тъкмо напротив!Една цяла Партия е много по-трудно да се купи,отколкото една отделна личност!Да не говорим,че участието на различни Партий в Политическият живот на една Страна е и в самата Основа на Демокрацията!!!Надявам се,че си спомняш,когато преди 20 години имаше само една Партия.В това отношение си напълно прав.ТРЯБВА ДА СЕ ГЛАСУВА!!!Колкото повече хора гласуват-толкова по-добре!И толкова по-голяма е Вероятността да се махне от власт,сегашната Крадлива Тройна Коалиция!Лично аз ще препотвърдя с гласът си Изборът си За СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!Поздрави!
цитирай
45. haralanov - До flyco
13.06.2009 15:39
Че БСП и ДПС са в пакет,в това никой и да не бива да се съмнява!Затова и лично аз не виждам абсолютно никакъв черен PR в това да се правят клипове,както и рекламни постинги в,които се казва,че,,КОЙТО ГЛАСУВА ЗА СТАНИШЕВ-ПОЛУЧАВА ДОГАН,,!Повече от ясно е!!!Но специално за ГЕРБ(Понеже и постингът ми в някакъв смисъл е насочен тъкмо към тях)за тях ще е много по-изгодно да са във Властта,отколкото извън нея!Властта е и достъп до финасов ресурс!Нали разбирате,как ще станете за Присмех на ВСИЧКИ,ако спечелиш Изборите,а не си във Властта!Гаврата ще е пълна,а ББ това няма да може да го преглътне!Поздрави!
цитирай
46. andi2 - haralanov
13.06.2009 16:32
Според мен изборната активност , трябва да мине поне 65-70 %, за да се отслаби влиянието на БСП +ДПС .
Не знам , колко от мажоритарните кандидати ще успеят да ги спечелят , и пак сините са в по -неизгодна позиция.
Ако примерно подреждането е ГЕРБ , СИНИТЕ , и вече Бсп ДПС да са по назад като проценти ,
може нещо да се промени тогава .
Предполагам , че Доган ще заложи още някой друг "подводен кламък " като КОВАЧКИ примерно.
За да няма ГЕРБ +БСП+ДПС+ някой друг, на сините ще им трябват доста по-голям процент в сравнение с Евровота
цитирай
47. sabydise - Хаха
13.06.2009 16:33
Прави сте...Малко ви издразни рекламата за Бойко и Костов а?Иначе сте напълно прави и ако не искате този цирк да се повтаря-гласувайте за българската партия,която е най-малко,почти невъзможно да е забъркана с БСП по някакъв начин-АТАКА-ПОБЕДА!!!!

Иначе едно голямо БРАВО за хората които си губят от времето само за да пускат такива материали,за да показват истината на хората в очите...БРАВО,продължавайте все така!!!
цитирай
48. haralanov - До andi2
13.06.2009 16:38
Всеки,който иска България да е Нормална Европейска Държава,трябва от днес до Изборите,да направи всичко възможно,така,че повече хора да гласуват За СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!Не е чак толкова трудно!Малко лишаване от Личното време но си струва!Поздрави!
цитирай
49. haralanov - До sabydise
13.06.2009 16:44
Благодаря!Едно от нещата,коите не приемам в АТАКА е следното.Те уж са Против шуро-бадженащината но това не попречи на Волен да направи доведеният си син Евродепутат!Те уж са Против Мутро-Мафията но това не попречи на Волен да идзигне(а той и за Втори път стана)кандидатурата на Архонт Слави Бинев за Евродепутат!Поздрави!
цитирай
50. sabydise - да..
13.06.2009 16:52
Това ми го писа като въпрос в блога мисля..,но не виждам защо доведеният син да е проблем,човекът върши работата,а пък за Слави Бинев съм горе-долу на същото мнение като теб-всичко хубаво на едно място го няма!!!И не мога да разбера какво им вярвате на тези (с извинение)лицемерни крадльовци от СДС-то...
цитирай
51. ivovi4 - До хараланов
13.06.2009 16:59
Благодарности за отговора, но имам някои възражения. Първо мажоритарен кандидат не означава непремено независим, даже напротив. В страните които мажоритарния избор е практика партийната принадлежност е основен фактор. Там например рядко се среща идейната безпринципност която има при нас.Трябва да призная, че не съм обмислял сериозно преференциалното гласуване. Това което ме притеснява първо е, че системата е достатъчно сложна за да се манипулира в наш ущърб(както бе направено сега в края на мандата с смесената с-ма) и второ ще се запази възможността да се плагиятстват политически идеи, нещо което според мен се случи със синята идея която бе присвоена от безброй безлични сателитчета.
цитирай
52. borsi - Всички са едно и също котило плъхове ...
13.06.2009 17:09
Всички са едно и също котило плъхове само с различна боя в опит да ни заблудят

http://www.youtube.com/watch?v=ZpiMMR0Zi2I&feature=related

По тоя случай мълчание. Сякаш Тачева е техен министър, а не на БСП например.

Добро бясно куче няма. За бесните кучета има само едно лечение.

Засипете със жалби Европа:
Изпращайте всякакъв видео, снимков и друг материал по случая до всички възможни телевизии, комисии и парламентаристи в ЕС и по света!
Видео: http://www.youtube.com/watch?v=pnZd_gGpvTw
цитирай
53. haralanov - До ivovi4
13.06.2009 18:00
Разбира се,че Мажоритарен Кандидат,не означава Независим Кандидат!Тъкмо напротив!Ще е зависим в огромна степен!От кого ли..?Как си представяте Независимия мажоритарен кандидат в Кърджали,Ахмед Доган,независим от ДПС..?Или независимият мажоритарен кандидат в Плевен Румен Петков,независим от БСП..?Или мажоритарният Минчо Спосов в Ямбол,независим от НДСВ..?Това е уловка за наивници!Затова,за която Партия гласуваш,подкрепи и съответният нейн мажоритарен кандидат!В противен случай той ,,изгаря,,.
цитирай
54. haralanov - Здравей,borsi
13.06.2009 18:04
Тезата,че,,Всички са от едно котило,,идеално обслужва БСП и ДПС!Някъде по-горе съм написал и защо.А иначе мислиш ли сериозно,че като,,засипим с жалби Европа,,тя ще ни помогне..?Всичко си е от тук и ние сме тези,които трябва да променяме нещата.Просто няма кой друг!
цитирай
55. flyco - Re: 46.
13.06.2009 18:17
Аз мисля, че точно това се цели. ГЕРБ да обере негативите, а БСП и ДПС да разпределят каквото има за разпределяне. След изборите Бойко ще се кефи на някакво изборна победа, ще се надуе като пуяк, а когато се сгромоляса след два-три месеца ще обвини хората, че не са го подкрепили по-сериозно и се е наложило да дели властта и да прави компромиси. Само че едва ли ще оттърве боя тогава, защото ще огладнеем като през 96-та.
цитирай
56. haralanov - До flyco
13.06.2009 18:38
Не ми се иска да стигаме до глада и безумието от 1996г.Тогава,ако хората бяха достатъчно умни,никога след Четири Години нямаше да си изберат Царо,нито пък След Осем години Сергея!
цитирай
57. ivovi4 - До хараланов
13.06.2009 19:57
Ще се опитам да отговоря на "от кого ли" - от партията която го е подкрепила естествено, но и партията ще е зависима от него защото той ще разполага с реални гласове зад гърба си, а не както е сега благоволението на партийните лидери. Относно намека, че мажоритарните кандидати непремено ще се обвържат с престъпността, искам да попитам защо това не се случва в страни като Великобритания(мажоритарна с-ма), а се твърди, че това е присъщо на нашия политически модел.
цитирай
58. haralanov - Защо ли...
13.06.2009 20:14
Защото в Консервативна Великобритания,хората споделят други ценности!Не четат Труд и 24 часа,не им промива мозъка с евтин популизъм Слави Трифонов,не слушат чалга,не пият ракия и не замезват с шопска,не си хвърлят мръсотията през прозореца...Това е също поведенчески модел!
цитирай
59. ivovi4 - Не не не така :)
13.06.2009 21:13
Не съм съгласен когато ни липсват аргументи да атакуваме българина, особено когато е неоправдано. Англичаните са измислили таблоидите, вместо ракия с шопска жулят "але" с евтин чипс полят обилно с оцет. Относно чистотата - не се дължи на съзнателността им повярвай ми, а за Слави Трифонов и чалгата- аз лично не харесвам нито едното нито другото, но не бих си позволил да принизя тези които мислят различно от това което на мен ми се иска. Та "ЗАЩО":-)
цитирай
60. boristodorov56 - до - 58. ivovi4
14.06.2009 13:54
Защо?
Защото във Великобритания никога не е имало сталински режим на власт почти половин век;
не са имали концлагери за противниците на управляващия режимм;
не са трепали хора с колове за да ги дадат после за храна на свинете;
не е имало червено гестапо;
там не живеят деменсирали бългагарски пенсионери, които да вярват, че дължат пенсиите си на Тодор Живков или Сергей Станишев.
Последно, но не накрая - рязали са глави на забравил къде се намира крал/цар/.
И са мислили отвреме на време, дори на гладен или сит стомах.
цитирай
61. ivovi4 - До 61
14.06.2009 14:37
Изброените неща според теб са причина за необвързването на политиците с престъпността? Според мен те биха довели до предпочетения модел на избиране. И нещо повече - семейството ми е пострадало от режима за който говорите. Ние сме сини от преди промяната, точно за това не приемам системата създадена и наложена от комунистите. Най-вероятно ще гласувам за носителите на синята идея, но недоумявам защо сините лидери вече 20 години си траят за този порочен закон. Всъщност имам предположение което едва ли ще ви се хареса.
цитирай
62. haralanov - До ivovi4
14.06.2009 15:21
Подкрепям тезата на boristodorov56!И то напълно безусловно!Искам и теб да попитам същото,което попитах и valsodar.След като предпочиташ Мажоритарната Избирателна Система пред сегашната,то кажи ми няколко имена на българи,които освен компетентност и честност,биха били напълно достойни и за Народни избраници..?valsodar успя да ми посочи само името на Божидар Димитров.Но нали се разбираме все пак,че място за Доносниците на ДС в демократичното управление на България няма..?Очаквам от Вас,други имена..?
цитирай
63. boristodorov56 - до - 62. ivovi4
14.06.2009 15:51
Всеки, който сега ще грасува за Синята коалиция заслужава адмирации.
В крайна сметка, ако се замислим - ще стигнем до извода, че ако има истинско гражданско общество - тази дискусия не би се водила, защото формата на избор би била без всякакво значение, ако хората са си на мястото и с правилно мислене.Тогава шансовете на "политиците & престъпност" в днешен
посткомунистически вариант не би съществувал.
Давай да видим предложението.
цитирай
64. ivovi4 - моето мнение е, че трябва да спрем да ...
14.06.2009 17:24
моето мнение е, че трябва да спрем да се осланяме на добрата нравственост у политиците. Да са достойни хора би било добре, но това не може да бъде гаранция. Гаранцията идва с добрите правила и добрия контрол. Иначе казано не би трябвало да ни дреме колко добри хора са политиците, важното за нас е да вършат работа, а важното за тях би трябвало да бъде, че ако не свършат работа или се компрометират по някакъв начин още на следващите избори ще са вън от парламента.Според мен в момента дори и да има качествени хора в политиката ние няма как да разберем, защото им се налага да плуват в блато.И Майкъл Фелпс(олимпийски по плуване) да се пробва не би могъл. А колкото за синята коалиция- това за мен не са хората за които съм принуден да гласувам на тези избори, а по-скоро хората които са склонни да мислят демократично. Тези които ще пратим в парламента, бидейки твърде искушени от властта са се превърнали в съочастници на тези които създадоха тази порочна с-ма(знаем кои). Доказателство за това е, че и те се скатават зад този избирателен закон. Вместо да излязат лице в лице с хората, предпочитат сигурността на пропорционалната с-ма заради която комунистите ни ограбват до шушка на всеки 4 години а турците постоянно. Мисля, че промяната няма да дойде от тях, а от тези които безкористно ги подкрепяха през годините защото те са истинската синя идея
цитирай
65. flyco - Re: 65.
14.06.2009 17:29
Промяната от кого трябва да се инициира?
Контролът от кого трябва да се осъществява?
цитирай
66. ivovi4 - за 66
14.06.2009 18:16
От мен, теб- обикновените хора.От тези които имаме интерес от това. Ако не поискаш няма да ти се даде или ще ти се да де нещо което не искаш :).
А най-добрия контрол според мен са изборите. За съжаление по сегашните правила такъв няма, защото дреме му на п........та на Станишев, че няма да спечели изборите защото той реди листи.Ще се постави на някое първо място и зомбирания му електорат ще го вкара в парламента. Той знае, че който и да управлява при сегашния модел ще се осере.Ще изчака 4 годинки хората пак да се обезверят и благодарение на твърдия си електорат пак ще оправлява - как?-всички знаем.Същото важи и за Доган, трябва да признаем, че и сините лидери се облагодетелстват по същия начин. Ако трябва да бъда честен за мен в момента разликата между сини и червени е, че едните са некадърни и крадливи, а другите само крадливи :)
цитирай
67. ivovi4 - Един пример за силата на мажоритарнаия вот!
14.06.2009 18:58
Варна винаги е била синя или по-скоро демократична.Там комунистите и до днес са малцинство в общинсия съвет.Но преди години сините се поубъркаха и издигнаха за кмет човек който се компрометира.Варненци естествено му биха шута и за изненада на цяла България си избраха червен кмет. Катастрофа! би казал всеки честен демократ- да ама не щото Кирил Йорданов знаеше, че няма да има втори шанс и за да бъде преизбран ще трябва много яко да побачка. И знаете ли какво- той успя въпреки, че общинския му съвет бе син.Всъщност той е кмет и до днес не знам колко мандата вече, а Варна е най-добрия град за живеене мисля не случайно.Как според ваз един БСП-ар става такъв успешен кмет-заради добрата му душа-по скоро не комуниското му мекере, най-вече защото нямаше друг избор.
цитирай
68. haralanov - До ivovi4
14.06.2009 19:01
Не си отговорил на въпроса ми!Както и на въпроса на boristodorov56.Усукал си го и си го извъртял,разказвайки общи приказки за наивници!И на мен и на flyco и на boristodorov56 ни е ясно,че Демокрацията се прави отдолу-нагоре.То и затова в превод е ,,Власт на Народа,,.Не си посочил нито едно име!Чакам...
цитирай
69. haralanov - До ВСИЧКИ
14.06.2009 19:07
Нещо твърде странно забелязвам!От 200 и кусур човека прочели постингът ми,нито един не ми е опонирал,не е влязъл в спор,че Коалиция между ГЕРБ и БСП е невъзможна.Това означава,че ВСИЧКИ ГО ЗНАЯТ!ВСИЧКИ ПРИЕМАТ ТАЗИ МРЪСНА,ПУБЛИЧНА ТАЙНА!Ще ми бъде смешно,когато това се случи и пак ВСИЧКИ са Изненадани!Както преди Четири Години с Крадлив Мадридски дедо!
цитирай
70. ivovi4 - Аз смятам, че доброто поведение ...
14.06.2009 19:26
Аз смятам, че доброто поведение трябва да се наложи на политиците, ти смяташ, че те сами трябва да решат да бъдат нравствени въпреки, че това не им е изгодно-един от двама ни наистина е наивник.
Смятам, че политиката в момента е блато, а политиците са толкова надълбоко в тинята, че аз лично не бих заложил на това кой е бял и кой черен. Това надявам се отговаря на въпроса ти, ако не мога и по-буквално да се изразя. В добрия тон на спора искам да те попитам защо според теб трябва да се променят хората, а не с-мата.
цитирай
71. ivovi4 - Относно поста ти смятам, че си на...
14.06.2009 19:29
Относно поста ти смятам, че си напълно прав и точно това не трябва да позволяваме.
цитирай
72. haralanov - До ivovi4
14.06.2009 19:58
Кажи името на един свестен ,,Мажоритар,, бе човек!Стига си увъртал...
цитирай
73. ivovi4 - до 73
14.06.2009 20:09
Дадох ти пример с гаден комуняга който свърши хубава работа във Варна като "мажоритар" Това е дори повече от колкото ти поиска :))))
цитирай
74. boristodorov56 - до - ivovi4
14.06.2009 20:10
Истинската синя идея!
Прав си - това са хората.
Въпросът опира до смяна на системата като цяло.
По едно време дори бях сложил за мото най-отгоре на блога си "Нова Конституция"
Лесно ги избираме нашите избранници народни - трудно ги сваляме. Тъй като няма регулативен механизъм в тази посока - правим го чрез улицата.
Това е крайно опасно за демоктичната процедура след всяко избиране на комунистите - да ги гоним с камъни и палеж на сградата на парламента. На някой ще му писне и може да пробва и с нещо друго - дори
си мисля, че е по подходящия вариант.
Все пак - народа като суверен - отвреме на време въвежда ред със санитарна сеч, щом е останал без изход и възможност за нормален живот.
А хората трябва да се сменят, защото някъде по-горе
ставаше въпрос за ченгета, ДС, БД, Гоце и т.н. - рубладжийска сволач.
цитирай
75. flyco - към ivovi4
14.06.2009 20:17
Хората... това е много общо понятие. Хората в България би трябвало да изграждат общество, но такова де факто няма. Искаш ли доказателства, че няма? Знам, че си достатъчно интелигентен за да ги намериш сам. Хората в България не са едно общество, а съвкупност от групи. Още повече, голяма част от тези групи не подозират за съществуването си. Защото бачка една фабрика за илюзии, чиято цел е да инсталира в тези хора нереални мечти, да ги кара да забравят миналото, да ги заблуждава за връзките, които движат живота тук, и накрая: да ги накара да гласуват така, че да продължат да я легитимират - нея, фабриката. Не съм против гласуването, напротив, смятам, че това е най-демократичният начин измислен някога от човечеството. Но това, което се случва у нас не е демокрация. Знаеш ли защо? Защото този от когото тя трябва да произтича, ти го каза като "аз, ти и т.н." е дотолкова объркан, излъган, обезверен от една страна и толкова беден от друга, че освен борбата за оцеляване - шибаната борба за оцеляване, едва ли му остава време да си задава въпроси и да търси отговори. Що се отнася до отговорите, Барека веднага е на линия за да му ги даде преди още да ги е задал. Така идва момента на избора - наистина демократично действие, което се видоизменя в тъп алгоритъм на възпроизводство на... ти ще кажеш на какво.
Бъди здрав :)
цитирай
76. boristodorov56 - до - ivovi4
14.06.2009 20:19
Що се отнася до Варна - там някакви ТИМ имаше +
изпирането на мръстине им пари и тези на руската мафия - на това се дължи просперитета и.
Това не е много нормално, освен че никага не завършва добре, а само в полза на определени хора. Ти четеш ли Afera.bg - на В. Томова ?
цитирай
77. ivovi4 - до75
14.06.2009 20:20
съгласен- няма какво повече да кажа :)
цитирай
78. ivovi4 - до 76
14.06.2009 20:32
прав си но какво правим?

До 77
ТИМ и мръсни пари имаше и при Кирчев. Но хората продалжават да избират Йорданов :)

Хараланов извинявай че ти окупирах поста но тук ми е интересно :)
цитирай
79. haralanov - До ivovi4
14.06.2009 20:54
,,Окупирай,,си го спокойно!Блог пространството е свободно и всеки може да коментира,оставяйки мнението черно на бяло.В това има и нещо хубаво.Ако някой в момента не е прав,то лесно можеш след месец-два,да му припомниш какви ги е писал!И да му затвориш устата....
цитирай
80. ivovi4 - До хараланов
14.06.2009 21:19
Не ми е целта просто да провокирам хората.Аз имам цел- като отида на пазар търговеца да не ми слага на бързо зарзавата в торбата и като се прибера да се чудя и мая, а аз сам да си го избирам. Смятам, че имам право на това и тук се надявам да намеря съмишленици.
цитирай
81. flyco - Re: 79.
14.06.2009 21:46
Какво правим ли, ами търсим отговорите - верните. Когато ги намерим ги сравняваме, може пък да сме се заблудили. По време на сравняването намираме съмишленици. Обединяваме се около идея икогато дойде време за избор го правим. Избор не означава непременно "избори", изборът се прави всеки ден дори. Избор е и това на кой канал ще спреш дистанционното, какъв вестник или на кой журналист статията ще прочетеш, с кого ще говориш, по какъв начин. Това правим и това го прави всеки нормален човек.
цитирай
82. ivovi4 - flico много ме радваш трябва да п...
14.06.2009 21:59
flico много ме радваш трябва да призная :)))
цитирай
83. nkf - Напълно е възможно да се случи, това ...
16.06.2009 01:29
Напълно е възможно да се случи,това което си описал в статията.Разбира се все пак зависи какви ще са резултатите от изборите и какъв ще бъде натискът от вън.Лично аз мисля,че Б.Б. ще състави кабинет с отломките от бившето СДС.
цитирай
84. haralanov - До nkf
16.06.2009 10:37
Това,което си мислиш е една илюзия!Илюзия подобна на тази от 2005г,когато онзи от Мадрид обеща,че НЯМА да прави Коалиция с БСП.Но направи,без да му мигне окото.И сега е така...
цитирай
85. haralanov - До logo
18.06.2009 08:30
Гласувай за зелените.Аз лично им нямам доверие но пък е добре,че си направил Изборът си и гласуваш!
цитирай
86. hardrock - Само Атака
18.06.2009 10:50
Ще е най добре да се състави коалиционно правителство между ГЕРБ, Атака, Сините и Яне, макар за последния не съм много сигурен.Жалко , че бат Бойко отхвърли и една евентуална коалиция с Атака,,, Е какво пък, дано успеят със Сините и Яне да имат мнозинство и да направят правителство. Атака ще сме конструктивна опозиция, а не опозиция на всяка цена.
цитирай
87. zaw12929 - НЯМА КАК ДА ГО НАПРАВЯТ- В ПАРЛАМ...
18.06.2009 11:44
НЯМА КАК ДА ГО НАПРАВЯТ- В ПАРЛАМЕНТА ЩЕ ВЛЕЗАТ 7 ПАРТИИ. УЖАС!
цитирай
88. flyco - илюзии
18.06.2009 16:14
хора, АТАКА ще е вечна опозиция в българския парламент, никога няма да е уравляваща. Вземете го разберете и не се заблуждавайте повече. Не казвам да не гласувате, напротив гласувайте както си искате. За да стане тази партия управляваща, то трябва да има пълно мнозинство в един евентуален парламент, защото никой няма да влезе в коалиция с нея. Ако и тук се чудите защо ... ами здраве да е.
цитирай
89. haralanov - До zaw12929
18.06.2009 19:27
Защо да е ужас,че в Парламента ще влезнат 7 партий?В досегашният Парламент партийте бяха 40.Това е факт неизвестен за доста хора.Многото партий би трябвало да означава и по-широко Народно представителство.Няма ужас!Големият ужас всъщност е,че до сега ни управлява Крадливата Тройна Коалиция!
цитирай
90. haralanov - До flyco
18.06.2009 19:29
Съгласен съм с теб за АТАКА но пък има хора на които каквото и да говориш,полза никаква!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288676
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031