Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 14:25 - ,,АТАКА,,ГОТОВА НА ПРЕГОВОРИ С БСП И ГЕРБ ЗА СЪСТАВЯНЕТО НА ПРАВИТЕЛСТВО
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 10520 Коментари: 52 Гласове:
0

Последна промяна: 01.07.2009 16:35


НОВИНАТА Е ОТ ДНЕС.В ИНТЕРВЮ ПРЕД В.ТРУД,ВОЛЕН СИДЕРОВ В ПРАВ ТЕКСТ ЗАЯВЯВА,ЧЕ БИ ПРИЕЛ ДА ВОДИ РАЗГОВОРИ ЗА СЪСТАВЯНЕТО НА ПРАВИТЕЛСТВО И С БСП И С ГЕРБ.СЪЩАТА ТАЗИ НОВИНА,МОЖЕ ДА БЪДЕ ВИДЯНА И ПРОЧЕТЕНА В www.dnevnik.bg.
КОЛКО ,,БЛАГОРОДНО,,И ,,ПАТРИОТИЧНО,,САМО!
ДПС КАТО ,,АНТИБЪЛГАРСКА ПАРТИЯ,, ДА БЪДЕ ОСТАВЕНА ИЗВЪН ВЛАСТТА!
И ДА УПРАВЛЯВАТ САМО БЪЛГАРСКИ ПАРТИЙ!А ,,АТАКА,,ДА УПРАВЛЯВА СЪВМЕСТНО С ДОСЕГАШНИЯТ КОАЛИЦИОНЕН ПАРТНЬОР НА ДПС-БСП!
ВЕРОЯТНОСТТА СЛЕД ИЗБОРИТЕ НЕ ПРОСТО ДА Е ОТВРАТИТЕЛНО,Е ОГРОМНА!
ТАЗИ НОВИНА БИ ТРЯБВАЛО ДА ОТРЕЗВИ И НАЙ-СЛЕПИТЕ И ЗАСПАЛИТЕ!
И ДА ПРОМЕНИ КОРЕННО НАГЛАСИТЕ ЗА ГЛАСУВАНЕ!
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТВЪРДЯ,ЧЕ ГЕРБ И БСП ЩЕ УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ ЗАЕДНО СЛЕД ИЗБОРИТЕ!
ДАЛИ ,,ПАТЕРИЦАТА,,ЩЕ Е ДПС ИЛИ ,,АТАКА,,-ПРЕДСТОИ ДА ВИДИМ!
ЛИЧНА КАУЗА ЗА ВСЕКИ ДЕМОКРАТ Е,ДА ПОДКРЕПИ СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!
УСИЛЕНО СЕ ТЪРСИ ФИНАНСИРАНЕ И ОТ МФВ!
ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ  ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ-ОКТОМВРИ,БЪЛГАРИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАВЕНА ПРЕД ТЕЖКА ПОЛИТИЧЕСКА И ФИНАНСОВА КРИЗА!
ИЗХОДЪТ Е В ,,РЪЦЕТЕ,,НА ВСИЧКИ НАС!!!



Гласувай:
0



1. andi2 - Здравей,
30.06.2009 14:35
Досега , имам поне 5 баса , че ГЕРБ +БСП ще съставят коалиция , никой не вярва . Щевидим дали ще ги спечеля.
Те преди и за Атака не ми вярваха , че е продукт на ДОГАН, или насъздателите му. А мисля че , ДОГАН до такава степен се е окопал , със сателити , поставени лица , че и да остане извън управлението , пак ще дърпа конците .
Освен ако не го "увполнят " за несвършена работа.
:)
цитирай
2. miralyub - Да- много интересно поведение д...
30.06.2009 14:39
Да- много интересно поведение демонстрират определени партии, които уж отричат ДПС.
Яне воюва с ДПС- но си гласува дружно с тях някои закони- включително онова недоразумение- 8-процентната бариера за НС.
Сега милите ни атакисти ще се гушкат с БСП- чиито мажоритари /и не само /ще влязат благодарение на Доги. Даааа- ще излезе истина, че Атака става ДПС-арска партия. Къде е Волен да обясни тия метаморфози.
Остава Костов- само той не врътна и е последователен в антиДПС говоренето.
цитирай
3. haralanov - До andi2
30.06.2009 14:40
И аз имам хванати басове!Спокойно,ще ги спечелим с лекота!Това обаче не ме радва!Нали прочете интервюто на Волен..?Ако това се случи,отвратта ще е пълна!Но и искам да ги видя тогава,големите ,,националисти,,!Поздрави!
цитирай
4. haralanov - До miralyub
30.06.2009 14:44
Да Мира,така си е!Само Иван Костов не бута гювеч на Доган!Но ми се иска,повече хора да прочетат днешното интервю на ,,националистта,, Волен Сидеров!Явно са му замаяли главата с обещание за Власт и той горкият е изпаднал в транс от тази мисъл!
цитирай
5. jenyst - За съжаление в Атака няма национ...
30.06.2009 14:46
За съжаление в Атака няма националисти, а и самите атакисти не се определят като такива. Ако ги е имало, те отдавна са напуснали.
цитирай
6. haralanov - До jenyst
30.06.2009 14:50
Ако в ,,АТАКА,,имаше Истински Националисти,след днешното интервю с Волен Сидеров щеше да е свършено!
цитирай
7. boristodorov56 - Не ми се коментира, то вече е повече от очевидно за какво става въпрос
30.06.2009 15:27
Тук в един от блоговете сутринта четох кандидат-депутатите, които са били на службица при Държавна сигурност - 143 души!
- 25 души от ДПС - все на челните места,
- 10 - от РЗС
- 5 - от Лидер,
- 5 - от ГЕРБ
- 14 - от БСП
=============================

- 59 - всичко - 1/4 - всички на избираеми места.

1/4 от парламента може да диктува правителства,
закони, съдебна система и т.н.

За какво става въпрос - след като тези хора се управляват задкулисно от други лица.
Тук даже не става въпрос за партийни различия - щото не може да има такива.

Бъдещото правителство, каквото и да е - уж ляво или уж гербово - няма да изразява волята на народа,
а на шайката червени безродници от червеното гестапо на КДС - кремълските еничари!
Не е възможно истинско пробългарско управление!
Истината е в гласуването за Синята коалиция!
цитирай
8. mamkamu - Волен бърза, за да изпревари ДПС! ...
30.06.2009 15:48
Волен бърза, за да изпревари ДПС! Иска да им вземе професията!
А що се отнася до Бойко, аз от него всичко мога да очаквам! Преди години разправяше, че нямал никакво намерение да прави партия :)

Единствения разумен вариант за тая окаяна страна засега е "Синята коалиция"!

Естествено до момента, в който аз не се кандидатирам поне за президент ;)
цитирай
9. haralanov - До boristodorov56
30.06.2009 16:10
Да,и аз си мисля,че най-доброто решение за един човек,решил да Гласува е да подкрепи СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!Всичко друго е тотален отврат!
цитирай
10. haralanov - До mamkamu
30.06.2009 16:14
В един твой коментар тук в моят блог преди време,сякаш изрази съмненията си но без желание да коментираш.Сега вече е повече от ясно!ГЕРБ и БСП ще управляват заедно,като желаещите да споделят Властта,буквално ще се избият от нетърпение!
цитирай
11. valsodar - Атака си е дъщерна фирмичка на ДПС и ...
30.06.2009 16:54
Атака си е дъщерна фирмичка на ДПС и това се знае много отдавна, не мога да разбера какво й се чудите на тази "партия".

Достатъчно е да проследи човек, коя партия е спечелила най-много от дейността на Атака до момента, за да се сети, кой я е създал и с каква цел.
цитирай
12. haralanov - До valsodar
30.06.2009 16:57
И аз това го знам но ходи го разправяй на симпатизантите атакчии!Чудя се,дали и след това днешно интервю на Сидеров,още ще го подкрепят..?
цитирай
13. valsodar - О-о, със сигурност ще го подкрепят!
30.06.2009 17:14
Властта развращава!

А пред възможността за сладка службица, какво тук значи някаква си съвест?
цитирай
14. haralanov - До valsodar
30.06.2009 17:19
Не знам приятелю!За мен лично Идеите и Моралът са пред всякакви службички и осребрявания!Коалиции и Коалиционни управления има по цял Свят.Въпросът е да бъдат Принципни.Абсолютно безпринципно е на едно място да са Националисти,Десни и Леви!Съвсем друг е въпросът доколко АТАКА,ГЕРБ и БСП са такива!
цитирай
15. valsodar - A, дойдохме си на думата :)
30.06.2009 17:43
Точно по тази причина съм привърженик на мажоритатният вот, но не и в извратеният му вид, в който ни се предлага в момента.

При толкоз много партии ментета, политици ментета, как да гласува вече за партия човек??!

Разбирам да е както по книга, сдружение на хора със сродни интереси за постигане на интересите им, ама то по тая логика разлика между партиите в България няма - всички драпат към властта за лично облагодетелстване.

А аз искам да видя там хора професионалисти, доказали се чрез делата си, скромни на обещания, такива които кажат ли нещо и наистина го правят.

Доверие не давам никому даром, по тази и причина съм се отказал от правото си за глас за предстоящите избори - сред кандидатите за гласът ми на одобрение, няма ни един, който да е заслужил доверието ми и от чийто избор в последствие да не се срамувам...

А аз съм човек, който е свикнал да си носи последствията от делата.
И не искам все някой друг да ми е виновен - решил съм си, че нямам възможност за избор, по тази и причина не имитирам избор със псевдо-гласуване.

Кога най-сетне ще се обединим около идеята, че на държавата ни са нужни най-вече знаещи и можещи хора и ще спрем да се делим по цвят и окраска?
цитирай
16. haralanov - До valsodar пак...
30.06.2009 17:48
Няма начин Мажоритарният Вот в България да Не е Извратен!По същият начин бих казал,извращават и Пропорционалният.Знаеш вече мнението ми за Преференциите при подреждането на листите.Знам и възраженията ти.Но друго не е възможно да се измисли!Гласувай все пак,и не се оставяй друг да решава вместо теб!
цитирай
17. valsodar - Възможно е да се измисли!
30.06.2009 17:56
Една от формите е гласуване през интернет с електронен подпис.
Втората възможност е сам да си подреждаш партийната листа и да посочиш, за кой точно от всичките искаш да е гласът ти.
С новите биометрични паспорти с вграден чип е напълно възможно да се гарантира "уникален глас" в смисъл системата за чекиране на гласувалият да е електронна и да не позволява приемането му в друга изборна секция.

И това са само идеи на първо четене - много неща са възможни за подобряване на изборната ни система, но по-интересният въпрос е защо политвърхушката всячески се стреми да не го допусне.

И идваме на логичният отговор, за това кой стои зад всичките политически партии у нас и кой ни манипулира чрез медиите, колко е важен гласът ни за да узаконим отново беззаконието!
цитирай
18. haralanov - До valsodar
30.06.2009 18:02
Ти лично как би се чувствал като българин,ако тези три политически субекта,управляват България след Изборите..?Иначе подкрепям електронното гласуване...
цитирай
19. sparhawk - имам си причини
30.06.2009 19:08
Да се съмнявам, че ГЕРБ да направи коалиция с БСП, но ще видим. Аз лично бих бил умерено доволен поне една от двете партии - БСП или ДПС - да си излезе от властта. При ДПС това е малко наложително, тъй като те действително ще продължат да нарастват, ако са във властта.
Най-добре би било ест да е ГЕРБ и СК.
цитирай
20. valsodar - Бих се чувствал добре, ако наистина Управляват.
30.06.2009 19:23
Проблема е в това, че на тях и на нас ни е ясно, че действително до управление няма да се стигне, а ще се просят помощи от МВФ и ЕС и ще им играем по свирката изцяло.
Интересна комбинация между впрочем, защото където и двете са се намесили досега държавите са губили пълният си суверинитет!

При нас може и да е за добро, от гледна точка, че такива безогледни и нагли крадци като нашите политици има може би само в екзотични държави със странни имена.

Много пъти съм препрочитал мемоарите на Буров и съм се питал, защо днес нямаме индустриалци и политици от неговата величина, с неговият мащаб на мислене.
Но как да ги имаме, след като целият ни полиелит е рожба на червените комисари с виенските куфарчета?
цитирай
21. flyco - да кажа
30.06.2009 20:36
"АТАКА" ще е вечна опозиция във всеки български парламент, защото никога няма да събере абсолютно мнозинство за да управлява сама, а от друга страна никой няма да се коалира с нея.
Интервюто на Сидеров е изцакана ръка в преговорите с Доган. БСП се опитват да запазят позиции в бъдещата коалиция с Доган и му пускат Сидеров като заплаха, един вид, че ще го измести. Това са покерджийски блъфове. След тия изявления става ясно, че "АТАКА" не може и никога няма да бъде самостоятелен играч. В случая, както във всички предишни и вероятно следващи случаи Сидеров доказва, че изпълнява поръчки. Когато откаже или няма възможност да продължи да го прави ще изчезне едновременно с най-българската телевизия и най-българската партия, за една нощ.
цитирай
22. miralyub - вай, вай, вай докъде сте го докарали ...
30.06.2009 20:36
вай, вай,вай докъде сте го докарали този разговор. аз все влизам и от пуста работа не мога да пиша...
на мен почти ми беше ясен този сигнал днешния от Воленчо...защото и той тия 2 месеца беше се снишил доста в очакване...
ако трябва да казвам как ще се чувствам при една такава конфигурация след 5 юли- направо свински, да ме извините за грубата дума.
ама ми писна да гледам посредственяци в политиката, прелетни депутати, лъжци и пълни манипулатори...
цитирай
23. flyco - интервюто:
30.06.2009 20:53
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=165333
цитирай
24. haralanov - До sparhawk
30.06.2009 21:43
Да,погледнато от тази гледна точка,че и ГЕРБ и СИНЯТА КОАЛИЦИЯ са членове на ЕНП една управленска коалиция помежду им би била нормална и естествена.Но кой ти говори за нормалност.Още повече,че двете политически сили,при така стеклите се обстоятелства,няма да разполагат със 121 гласа в бъдещото Народно Събрание.Затова и най-вероятно е и най-ненормалното и най-неестественото!Затова са и воплите на ,,патриота,,Волен!
цитирай
25. haralanov - До valsodar
30.06.2009 21:46
А аз не бих се чувствал добре в такъв случай!Хипотетично бъдещо управление между ГЕРБ,БСП и АТАКА ще е един голям буламач от който накрая всички ще повърнем!
цитирай
26. haralanov - До flyco
30.06.2009 21:50
Дано нахъсените лакърдийки на Волен Сидеров да са само ,,покерджийски блъфове,,!Щото ако не са и надцакат Доган,опулването на мнозинството българи ще е пълно!Затова и човек трябва да му мисли предварително!
цитирай
27. haralanov - До miralyub
30.06.2009 21:52
Няма защо да се извиняваш!Аз също бих се чувствал свински при подобна управленска конфигурация!
цитирай
28. haralanov - До flyco пак...
30.06.2009 21:54
Благодаря за линка,който си дал.То е и за улеснение на онези,които не са чели това интервю!
цитирай
29. valsodar - А аз не бих се чувствал добре в такъв ...
30.06.2009 22:10
haralanov написа:
А аз не бих се чувствал добре в такъв случай!Хипотетично бъдещо управление между ГЕРБ,БСП и АТАКА ще е един голям буламач от който накрая всички ще повърнем!
- Прав си, но поставих едно логическо условие - да Управляват !

Колцина от правителствата на България в новата ни история са управлявали наместо да разграбват и крадат!
цитирай
30. haralanov - До valsodar
30.06.2009 22:16
Приятелю,нямай и грам съмнение,какво би се случило след подобно ,,управление,,!Отделно,пак целият Свят сигурно ще ни се смее за възможно най-еклектичното Правителство в Историята ни,съставено от ,,десни,, ,,леви,, и ,,националисти,,.
цитирай
31. valsodar - Имаше едно много добро разказче за бъдещето на България
30.06.2009 22:39
която в разказчето се казваше Циганария и бе обградена от всякъде с бетон и бодлива тел, след опити на ЕС и ООН да се защитят от нашенските "управници" - ако го намеря, ще го кача!

Историята ни познава не по-малко комични коалиции от преди 9-ти септември, като предизборната им пропаганда е досущ като настоящата ( "Господин за един ден" )

Мерака да се докопа кьорсофрата е способен да притъпи всякакви морални и етични скрупули и да обедени в едно, довчерашните непримирими на думи врагове.

Но, я да помислим между кои ще е коалицията все пак?
Шута-генерал, лудият параноик и партията геронтофилница.

Има ли разлика между тях и популизма, на който се крепят?
Не мисля.

Тогава какво им пречи да се прегърнат, да плеснат с ръчички и да продължат с папането, ползвайки посудата на станалите малко преди тях?


Нашенският вариант на политик, го няма и в най-страшните кошмари на Алеко.
Той поне е бил ограничен във въображението само в национален мащаб и едната ми ти Солунска митница.
Днес мащабите са много по-големи, парите за изпапване са още по-изкусителни, а народа е далеч по-прост, за да им делегира правата за власт.

Цирка ще е достоен, за да ни прослави с десетилетия напред.

С една малка подробност, тия в Брюксел, нещо не щат да плащат сметката за кьорсофрата, та предстои много народ от сънародниците ни да оголее, обосее и да се скита немил и недраг, като отплата за глупостта си.

Всяка една глупост се заплаща!

Но, нека си станат тия събития, нека си станат!
За толкова дълбоко заспал и апатичен народ, само катаклизми си трябват за да го разбудят!
цитирай
32. haralanov - До valsodar
30.06.2009 22:51
Разбира се,че от всичко най-лошо е,опростачването на т.нар.народ.И това опростачване беше целенасочено.Чалга,ракия-менте и всички са маскари.За да се стигне до ситуация на пълна обърканост и ошашавеност.Онзи обаче чиито устои са здрави и твърди-ще устои!!!Говоря за хората,които са наясно с нещата и които лакърдийките на Суека и Гоце за ,,социалност,,не ги ловят!!!
цитирай
33. valsodar - Така е, но все още не е набрана критичната маса
30.06.2009 22:55
от такива хора, критична маса, отвъд която ще почне истинската промяна.

То и затова гледам с примирение и разбиране на идните за страната ни тягостни събития, защото са ни крайно необходими за събуждане на това що си дрема упоено близо двадесет години.

И едва след тях ще започнат тези процеси направили Чехия и Полша различни от държавите, които бяха докато членуваха в СИВ.
цитирай
34. haralanov - Хм...
30.06.2009 23:02
Кофти работа но и не бива да се отчайваме!Все пак след Изборите могат да се случат и неща,които абсолютно никой не е и предполагал!Аз също нямам идея как бихме могли да достигнем нивото на Чехия и Полша!Макар,че ако слушаме Суека,вече сме задминали и Германия!
цитирай
35. buket - "Синьото" е като морето
01.07.2009 05:29
Беше бурно.
Днес е притихнало.
Но си остава море.
цитирай
36. haralanov - До buket
01.07.2009 08:06
Силно се Надявам,че Синьото Море няма да е притихнало на 05.07.2009.Поздрави!
цитирай
37. nkf - Поведението на "атака" ...
01.07.2009 09:53
Поведението на "атака" е напълно логично и не би трябвало да е изненада за никой мислещ, разумен и имащ необходимата ценностна система и мироглед човек.Партия "атака" е една типично комунистическа партия с една сълзливо- отблъскваща сиромахомилска и левичарска реторика , не криеща връзките си с русия и комунистическата репресивна система ."атака" е свързана с червената олигархия -да не забравяме за връзките на сидеров и капчицата Му с "Мултигруп" и "Овъргаз" , заигравките с путиновата "Единна русия".
Тази партия има толкова общо с българският национализъм , колкото да го омаскари и опорочи.Всъщност, има ли нещо , до което да се е докоснал комунист и да не е било покварено?
Освен това ,предвид личностните особености на женствения истерик сидеров, той е способен на радикални преобръщания и подмяна на позициите си, възгледите и разбиранията(всъщност този човек няма такива-прави това, което му наредят).
Чудесна илюстрация на сидеровите етюди е малката книжка "Волен, между лъжата и истината" .
цитирай
38. haralanov - До nkf
01.07.2009 12:17
Ако има мислещи симпатизанти на ,,АТАКА,, то би трябвало след това интервю на Сидеров да го напуснат ВЕДНАГА!Пълна отврат е да си Анти-Доган и в същото време да си готов на Коалиция с Коалиционният му партньор до сега-БСП!
цитирай
39. rat - Защо все АТАКА та АТАКА се нищи то...
01.07.2009 13:01
Защо все АТАКА та АТАКА се нищи толкова и постоянно е в полезрението на всички.
Аз казвам, че ГЕРБ няма да бъде в коалиция с БСП, готов съм да се хвана на 50 баса.
Следващата коалиция ще бъде между ГЕРБ и НДСВ и незнайно кой още. Защо всички отписвате НДСВ. Някой от вас да е видял рязък диспут между НДСВ и ГЕРБ, нямаше такъв. Оставете АТАКА, има други далеч по интересни неща. Никога Сидеров няма да се коалира с БСП. Той няколко пъти подчерта, чеще влиза в принципни коалиции, твърде големи са различията между тях.
цитирай
40. haralanov - До rat
01.07.2009 13:14
За да не навлизаме в безсмисленни спорове,най-добре ще е да прочетете вчерашното интервю на Волен Сидеров пред в.Труд.Как така казвате,че,,Никога Сидеров няма да се коалира с БСП,,когато самият той лично казва друго!Аз на Вас ли да вярвам или на самият Сидеров..?Коалиция между ГЕРБ и НДСВ е възможна,съгласен съм!Проблемът е обаче,че двете формации сумарно ще разполагат с не повече от 95 гласа в бъдещият Парламент!
цитирай
41. rat - Дори днес в сутрешния блок на бтв, ...
01.07.2009 13:36
(Забравих да кажа, че съм го чел) Дори днес в сутрешния блок на бтв, Сидеров каза, че е отворен за преговори с всички, освен с ДПС. Изрично отбеляза, че иска да седнат и да преговарят на база на принципите заложени още в зората на създаването на АТАКА. Интересно как ще постигнат съгласие според вас, относно "за или против членството на Турция в ЕС" или "за или против признаването на геноцида над арменския народ". Давам само два примера, а има още доста. Наистина в политиката всичко е възможно, но все пак.......
цитирай
42. haralanov - Тоест...
01.07.2009 14:00
Казвайки,че е,,отворен за преговори с всички,освен с ДПС,,В.Сидеров в прав текст не изключва и воденето на такива с коалиционният партньор на ДПС досега-БСП,както и с партията на българската Олигархия,Лидер.Егати националиста бих казал!На въпросите Ви...Те са важни и на тях трябва да се отговаря директно.По първият въпрос съгласие не може да има!По вторият-също!Вие лично какво мислите за зверствата на българските войници срещу сръбски жени и деца,по време на Междусъюзническата Война и евентуалните компенсации,които биха предявили към нас..?Или за това,че сме окупирали изконни Византио-Гръцки територий..?Или за убийствата ни над турски аскери през 1913г.край Одрин..?Ами ако и те поискат компенсаций..?Ще бъдат за тях също толкова справедливи,колкото и нашите към тях.
цитирай
43. rat - Г-н Хараланов страшно много се о...
01.07.2009 14:18
Г-н Хараланов страшно много се отклонихте от темата.
При всяка война има зверства. НО........ При споменатите от вас войни това не е било политическа идеология на конкретна държава, докато решението за прочистването на арменския народ си е било упорито и последователно преследвана политическа цел в Турция, такъв случай имахме скоро и в бивша Югославия, но там е доста по различно. Сидеров казва, че е отворен за преговори с всички, които споделят възгледите на АТАКА за бъдещето на страната, повтарям и потретвам "всички".
Дали зад ЛИДЕР има повече олигарси отколкото зад РЗС или БСП аз лично не знам. Б
Безпорен факт е, че Сидеров още като журналист преди доста години пишеше точно това, което и сега говори като политик. Не харесвам тази партия, но съм изумен от интереса към нея. За мен това скачане всеки път :Сидеров това, АТАКА онова, е безмислено, по простата причина, че АТАКА никога няма да бъде допусната сама да управлява страната, та дори и като коалиционен партньор на някого, пак няма да стане. Нека не забравяме случая с Хайдер в Австрия.
цитирай
44. haralanov - До rat
01.07.2009 15:27
Дано да сте прав.Предстоят ни интересни дни и месеци.
цитирай
45. nkf - Ако ДПС е не българска партия, то ...
01.07.2009 19:11
Ако ДПС е не българска партия , то "Б"КП и производните й , включително и "атака" са не по-малко НЕбългарски партии,защото са пълни с агенти на ДС, тоест агенти на КГБ.
haralanov,вземем повод от предпоследният ти пост в частта му засягаща така наречените от Вас "исконни византио-гръцки земи , които сме били окупирали".Уважаеми , първо, ние нищо не сме окупирали защото сме на Балканите от дълбока древност .Много преди да се появят римляните и да превърнат Балкана в римски провинции.Второ,Държава Византия НЯМА ,както няма държава Америка .Държавата се казва Източна римска империя,която е продължение и изява на римската -по характер латинска- държава , а не разбойниците от леванта известни като гърци.Все пак да не забравяме,че този, който построи Цариград , въведе Христовата вяра като официална е по произход Българин от Ниш ,прекарвал повечето от времето си в Средец (днешна София).Всъщност доста се двоумил дали София да не стане новият Рим, е не станала, но си останала Неговият Рим, та -този велик човек не е разбирал ни латински, ни гръцки.Ами има още не малко императори дето имат български корени,ами арменците колко са?Исаврийската династия,сирийците...?гърците са един от многото народи населявали Източният Рим , при това малоброен народ .Много моля стига сте разпространявали антибългарската гръко-руска версия и прочит (пропаганден) на историята.
Четете големият Български учен-историк, признат в Германия като авторитет и титулуван от тамошната академична общественост- д-р Ганчо Ценов.
Как искате с такава антибългарска история(фалшива) да възпитате достойни Българи и здрави в духовно и нравствено отношение пколения,че вие така насаждате нихилизъм.
цитирай
46. haralanov - Нищо антибългарско не насаждам!
01.07.2009 21:00
Поздрави!
цитирай
47. nkf - Ами гръко-византиските и окупи...
01.07.2009 21:45
Ами гръко-византиските и окупирани от нас земи?
Напротив, гърците са окупирали български земи.Всеизвестен е факта,че етнически гърци на север от Атина НЯМА,просто Няма.
Обче аз ще си позволя да попитам кои точно гръцки земи сме окупирали?
цитирай
48. haralanov - До nkf
01.07.2009 22:05
Ами преди 13 Века,тук на тези земи не е имало нито един българин!Откланяме се много от темата на поста.
цитирай
49. nkf - Опасявам се, че си много далече от ...
01.07.2009 22:42
Опасявам се,че си много далече от истината.Всъщност предположих,че нещо такова ще ми кажеш.Много бързо мога да ти докажа,че тези златарщини и томашеко-иречекови хипотези (иречек се отказва от тезата си) не издържат и на елементарна критика.Анонимният латински хронограф, където се споменава думата Българи е доста по-стар от 13 века.Ами картата на св.Йероним ,където Мизия е обозначена,като България?Но и Йероним и картата му са доста повече от тези 13 века.Едва ли има по-голям абсурд,българофобски абсурд,че ние ..."идваме" от някъде си ,монголия,сибир , напоследък пък стана модерен афганистан.Само че такива филми се случват в главите на червените русопоклонници и предатели.
цитирай
50. haralanov - До nkf
02.07.2009 13:14
Много изместихме темата.Но не съм в нито една графа към,която ме причислявате!
цитирай
51. nkf - Не, далеч съм от мисълта да те при...
04.07.2009 00:37
Не , далеч съм от мисълта да те причислявам,но неумишлено подгласяш на онези българофобски среди прокарали и продължаващи да прокарват тези гнусни, фалшиви и антибългарски "тези" и теории.
цитирай
52. haralanov - До nkf
14.07.2009 17:31
Не съм българофоб и никога няма да бъда!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288647
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031