Постинг
30.06.2009 14:25 -
,,АТАКА,,ГОТОВА НА ПРЕГОВОРИ С БСП И ГЕРБ ЗА СЪСТАВЯНЕТО НА ПРАВИТЕЛСТВО
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 10529 Коментари: 52 Гласове:
Последна промяна: 01.07.2009 16:35
Прочетен: 10529 Коментари: 52 Гласове:
0
Последна промяна: 01.07.2009 16:35
НОВИНАТА Е ОТ ДНЕС.В ИНТЕРВЮ ПРЕД В.ТРУД,ВОЛЕН СИДЕРОВ В ПРАВ ТЕКСТ ЗАЯВЯВА,ЧЕ БИ ПРИЕЛ ДА ВОДИ РАЗГОВОРИ ЗА СЪСТАВЯНЕТО НА ПРАВИТЕЛСТВО И С БСП И С ГЕРБ.СЪЩАТА ТАЗИ НОВИНА,МОЖЕ ДА БЪДЕ ВИДЯНА И ПРОЧЕТЕНА В www.dnevnik.bg.
КОЛКО ,,БЛАГОРОДНО,,И ,,ПАТРИОТИЧНО,,САМО!
ДПС КАТО ,,АНТИБЪЛГАРСКА ПАРТИЯ,, ДА БЪДЕ ОСТАВЕНА ИЗВЪН ВЛАСТТА!
И ДА УПРАВЛЯВАТ САМО БЪЛГАРСКИ ПАРТИЙ!А ,,АТАКА,,ДА УПРАВЛЯВА СЪВМЕСТНО С ДОСЕГАШНИЯТ КОАЛИЦИОНЕН ПАРТНЬОР НА ДПС-БСП!
ВЕРОЯТНОСТТА СЛЕД ИЗБОРИТЕ НЕ ПРОСТО ДА Е ОТВРАТИТЕЛНО,Е ОГРОМНА!
ТАЗИ НОВИНА БИ ТРЯБВАЛО ДА ОТРЕЗВИ И НАЙ-СЛЕПИТЕ И ЗАСПАЛИТЕ!
И ДА ПРОМЕНИ КОРЕННО НАГЛАСИТЕ ЗА ГЛАСУВАНЕ!
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТВЪРДЯ,ЧЕ ГЕРБ И БСП ЩЕ УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ ЗАЕДНО СЛЕД ИЗБОРИТЕ!
ДАЛИ ,,ПАТЕРИЦАТА,,ЩЕ Е ДПС ИЛИ ,,АТАКА,,-ПРЕДСТОИ ДА ВИДИМ!
ЛИЧНА КАУЗА ЗА ВСЕКИ ДЕМОКРАТ Е,ДА ПОДКРЕПИ СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!
УСИЛЕНО СЕ ТЪРСИ ФИНАНСИРАНЕ И ОТ МФВ!
ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ-ОКТОМВРИ,БЪЛГАРИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАВЕНА ПРЕД ТЕЖКА ПОЛИТИЧЕСКА И ФИНАНСОВА КРИЗА!
ИЗХОДЪТ Е В ,,РЪЦЕТЕ,,НА ВСИЧКИ НАС!!!
КОЛКО ,,БЛАГОРОДНО,,И ,,ПАТРИОТИЧНО,,САМО!
ДПС КАТО ,,АНТИБЪЛГАРСКА ПАРТИЯ,, ДА БЪДЕ ОСТАВЕНА ИЗВЪН ВЛАСТТА!
И ДА УПРАВЛЯВАТ САМО БЪЛГАРСКИ ПАРТИЙ!А ,,АТАКА,,ДА УПРАВЛЯВА СЪВМЕСТНО С ДОСЕГАШНИЯТ КОАЛИЦИОНЕН ПАРТНЬОР НА ДПС-БСП!
ВЕРОЯТНОСТТА СЛЕД ИЗБОРИТЕ НЕ ПРОСТО ДА Е ОТВРАТИТЕЛНО,Е ОГРОМНА!
ТАЗИ НОВИНА БИ ТРЯБВАЛО ДА ОТРЕЗВИ И НАЙ-СЛЕПИТЕ И ЗАСПАЛИТЕ!
И ДА ПРОМЕНИ КОРЕННО НАГЛАСИТЕ ЗА ГЛАСУВАНЕ!
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТВЪРДЯ,ЧЕ ГЕРБ И БСП ЩЕ УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ ЗАЕДНО СЛЕД ИЗБОРИТЕ!
ДАЛИ ,,ПАТЕРИЦАТА,,ЩЕ Е ДПС ИЛИ ,,АТАКА,,-ПРЕДСТОИ ДА ВИДИМ!
ЛИЧНА КАУЗА ЗА ВСЕКИ ДЕМОКРАТ Е,ДА ПОДКРЕПИ СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!
УСИЛЕНО СЕ ТЪРСИ ФИНАНСИРАНЕ И ОТ МФВ!
ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ-ОКТОМВРИ,БЪЛГАРИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАВЕНА ПРЕД ТЕЖКА ПОЛИТИЧЕСКА И ФИНАНСОВА КРИЗА!
ИЗХОДЪТ Е В ,,РЪЦЕТЕ,,НА ВСИЧКИ НАС!!!
Досега , имам поне 5 баса , че ГЕРБ +БСП ще съставят коалиция , никой не вярва . Щевидим дали ще ги спечеля.
Те преди и за Атака не ми вярваха , че е продукт на ДОГАН, или насъздателите му. А мисля че , ДОГАН до такава степен се е окопал , със сателити , поставени лица , че и да остане извън управлението , пак ще дърпа конците .
Освен ако не го "увполнят " за несвършена работа.
:)
цитирайТе преди и за Атака не ми вярваха , че е продукт на ДОГАН, или насъздателите му. А мисля че , ДОГАН до такава степен се е окопал , със сателити , поставени лица , че и да остане извън управлението , пак ще дърпа конците .
Освен ако не го "увполнят " за несвършена работа.
:)
Да- много интересно поведение демонстрират определени партии, които уж отричат ДПС.
Яне воюва с ДПС- но си гласува дружно с тях някои закони- включително онова недоразумение- 8-процентната бариера за НС.
Сега милите ни атакисти ще се гушкат с БСП- чиито мажоритари /и не само /ще влязат благодарение на Доги. Даааа- ще излезе истина, че Атака става ДПС-арска партия. Къде е Волен да обясни тия метаморфози.
Остава Костов- само той не врътна и е последователен в антиДПС говоренето.
цитирайЯне воюва с ДПС- но си гласува дружно с тях някои закони- включително онова недоразумение- 8-процентната бариера за НС.
Сега милите ни атакисти ще се гушкат с БСП- чиито мажоритари /и не само /ще влязат благодарение на Доги. Даааа- ще излезе истина, че Атака става ДПС-арска партия. Къде е Волен да обясни тия метаморфози.
Остава Костов- само той не врътна и е последователен в антиДПС говоренето.
И аз имам хванати басове!Спокойно,ще ги спечелим с лекота!Това обаче не ме радва!Нали прочете интервюто на Волен..?Ако това се случи,отвратта ще е пълна!Но и искам да ги видя тогава,големите ,,националисти,,!Поздрави!
цитирайДа Мира,така си е!Само Иван Костов не бута гювеч на Доган!Но ми се иска,повече хора да прочетат днешното интервю на ,,националистта,, Волен Сидеров!Явно са му замаяли главата с обещание за Власт и той горкият е изпаднал в транс от тази мисъл!
цитирайЗа съжаление в Атака няма националисти, а и самите атакисти не се определят като такива. Ако ги е имало, те отдавна са напуснали.
цитирайАко в ,,АТАКА,,имаше Истински Националисти,след днешното интервю с Волен Сидеров щеше да е свършено!
цитирай
7.
boristodorov56 -
Не ми се коментира, то вече е повече от очевидно за какво става въпрос
30.06.2009 15:27
30.06.2009 15:27
Тук в един от блоговете сутринта четох кандидат-депутатите, които са били на службица при Държавна сигурност - 143 души!
- 25 души от ДПС - все на челните места,
- 10 - от РЗС
- 5 - от Лидер,
- 5 - от ГЕРБ
- 14 - от БСП
=============================
- 59 - всичко - 1/4 - всички на избираеми места.
1/4 от парламента може да диктува правителства,
закони, съдебна система и т.н.
За какво става въпрос - след като тези хора се управляват задкулисно от други лица.
Тук даже не става въпрос за партийни различия - щото не може да има такива.
Бъдещото правителство, каквото и да е - уж ляво или уж гербово - няма да изразява волята на народа,
а на шайката червени безродници от червеното гестапо на КДС - кремълските еничари!
Не е възможно истинско пробългарско управление!
Истината е в гласуването за Синята коалиция!
цитирай- 25 души от ДПС - все на челните места,
- 10 - от РЗС
- 5 - от Лидер,
- 5 - от ГЕРБ
- 14 - от БСП
=============================
- 59 - всичко - 1/4 - всички на избираеми места.
1/4 от парламента може да диктува правителства,
закони, съдебна система и т.н.
За какво става въпрос - след като тези хора се управляват задкулисно от други лица.
Тук даже не става въпрос за партийни различия - щото не може да има такива.
Бъдещото правителство, каквото и да е - уж ляво или уж гербово - няма да изразява волята на народа,
а на шайката червени безродници от червеното гестапо на КДС - кремълските еничари!
Не е възможно истинско пробългарско управление!
Истината е в гласуването за Синята коалиция!
Волен бърза, за да изпревари ДПС! Иска да им вземе професията!
А що се отнася до Бойко, аз от него всичко мога да очаквам! Преди години разправяше, че нямал никакво намерение да прави партия :)
Единствения разумен вариант за тая окаяна страна засега е "Синята коалиция"!
Естествено до момента, в който аз не се кандидатирам поне за президент ;)
цитирайА що се отнася до Бойко, аз от него всичко мога да очаквам! Преди години разправяше, че нямал никакво намерение да прави партия :)
Единствения разумен вариант за тая окаяна страна засега е "Синята коалиция"!
Естествено до момента, в който аз не се кандидатирам поне за президент ;)
Да,и аз си мисля,че най-доброто решение за един човек,решил да Гласува е да подкрепи СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!Всичко друго е тотален отврат!
цитирайВ един твой коментар тук в моят блог преди време,сякаш изрази съмненията си но без желание да коментираш.Сега вече е повече от ясно!ГЕРБ и БСП ще управляват заедно,като желаещите да споделят Властта,буквално ще се избият от нетърпение!
цитирайАтака си е дъщерна фирмичка на ДПС и това се знае много отдавна, не мога да разбера какво й се чудите на тази "партия".
Достатъчно е да проследи човек, коя партия е спечелила най-много от дейността на Атака до момента, за да се сети, кой я е създал и с каква цел.
цитирайДостатъчно е да проследи човек, коя партия е спечелила най-много от дейността на Атака до момента, за да се сети, кой я е създал и с каква цел.
И аз това го знам но ходи го разправяй на симпатизантите атакчии!Чудя се,дали и след това днешно интервю на Сидеров,още ще го подкрепят..?
цитирайВластта развращава!
А пред възможността за сладка службица, какво тук значи някаква си съвест?
цитирайА пред възможността за сладка службица, какво тук значи някаква си съвест?
Не знам приятелю!За мен лично Идеите и Моралът са пред всякакви службички и осребрявания!Коалиции и Коалиционни управления има по цял Свят.Въпросът е да бъдат Принципни.Абсолютно безпринципно е на едно място да са Националисти,Десни и Леви!Съвсем друг е въпросът доколко АТАКА,ГЕРБ и БСП са такива!
цитирайТочно по тази причина съм привърженик на мажоритатният вот, но не и в извратеният му вид, в който ни се предлага в момента.
При толкоз много партии ментета, политици ментета, как да гласува вече за партия човек??!
Разбирам да е както по книга, сдружение на хора със сродни интереси за постигане на интересите им, ама то по тая логика разлика между партиите в България няма - всички драпат към властта за лично облагодетелстване.
А аз искам да видя там хора професионалисти, доказали се чрез делата си, скромни на обещания, такива които кажат ли нещо и наистина го правят.
Доверие не давам никому даром, по тази и причина съм се отказал от правото си за глас за предстоящите избори - сред кандидатите за гласът ми на одобрение, няма ни един, който да е заслужил доверието ми и от чийто избор в последствие да не се срамувам...
А аз съм човек, който е свикнал да си носи последствията от делата.
И не искам все някой друг да ми е виновен - решил съм си, че нямам възможност за избор, по тази и причина не имитирам избор със псевдо-гласуване.
Кога най-сетне ще се обединим около идеята, че на държавата ни са нужни най-вече знаещи и можещи хора и ще спрем да се делим по цвят и окраска?
цитирайПри толкоз много партии ментета, политици ментета, как да гласува вече за партия човек??!
Разбирам да е както по книга, сдружение на хора със сродни интереси за постигане на интересите им, ама то по тая логика разлика между партиите в България няма - всички драпат към властта за лично облагодетелстване.
А аз искам да видя там хора професионалисти, доказали се чрез делата си, скромни на обещания, такива които кажат ли нещо и наистина го правят.
Доверие не давам никому даром, по тази и причина съм се отказал от правото си за глас за предстоящите избори - сред кандидатите за гласът ми на одобрение, няма ни един, който да е заслужил доверието ми и от чийто избор в последствие да не се срамувам...
А аз съм човек, който е свикнал да си носи последствията от делата.
И не искам все някой друг да ми е виновен - решил съм си, че нямам възможност за избор, по тази и причина не имитирам избор със псевдо-гласуване.
Кога най-сетне ще се обединим около идеята, че на държавата ни са нужни най-вече знаещи и можещи хора и ще спрем да се делим по цвят и окраска?
Няма начин Мажоритарният Вот в България да Не е Извратен!По същият начин бих казал,извращават и Пропорционалният.Знаеш вече мнението ми за Преференциите при подреждането на листите.Знам и възраженията ти.Но друго не е възможно да се измисли!Гласувай все пак,и не се оставяй друг да решава вместо теб!
цитирайЕдна от формите е гласуване през интернет с електронен подпис.
Втората възможност е сам да си подреждаш партийната листа и да посочиш, за кой точно от всичките искаш да е гласът ти.
С новите биометрични паспорти с вграден чип е напълно възможно да се гарантира "уникален глас" в смисъл системата за чекиране на гласувалият да е електронна и да не позволява приемането му в друга изборна секция.
И това са само идеи на първо четене - много неща са възможни за подобряване на изборната ни система, но по-интересният въпрос е защо политвърхушката всячески се стреми да не го допусне.
И идваме на логичният отговор, за това кой стои зад всичките политически партии у нас и кой ни манипулира чрез медиите, колко е важен гласът ни за да узаконим отново беззаконието!
цитирайВтората възможност е сам да си подреждаш партийната листа и да посочиш, за кой точно от всичките искаш да е гласът ти.
С новите биометрични паспорти с вграден чип е напълно възможно да се гарантира "уникален глас" в смисъл системата за чекиране на гласувалият да е електронна и да не позволява приемането му в друга изборна секция.
И това са само идеи на първо четене - много неща са възможни за подобряване на изборната ни система, но по-интересният въпрос е защо политвърхушката всячески се стреми да не го допусне.
И идваме на логичният отговор, за това кой стои зад всичките политически партии у нас и кой ни манипулира чрез медиите, колко е важен гласът ни за да узаконим отново беззаконието!
Ти лично как би се чувствал като българин,ако тези три политически субекта,управляват България след Изборите..?Иначе подкрепям електронното гласуване...
цитирай
19.
sparhawk -
имам си причини
30.06.2009 19:08
30.06.2009 19:08
Да се съмнявам, че ГЕРБ да направи коалиция с БСП, но ще видим. Аз лично бих бил умерено доволен поне една от двете партии - БСП или ДПС - да си излезе от властта. При ДПС това е малко наложително, тъй като те действително ще продължат да нарастват, ако са във властта.
Най-добре би било ест да е ГЕРБ и СК.
цитирайНай-добре би било ест да е ГЕРБ и СК.
Проблема е в това, че на тях и на нас ни е ясно, че действително до управление няма да се стигне, а ще се просят помощи от МВФ и ЕС и ще им играем по свирката изцяло.
Интересна комбинация между впрочем, защото където и двете са се намесили досега държавите са губили пълният си суверинитет!
При нас може и да е за добро, от гледна точка, че такива безогледни и нагли крадци като нашите политици има може би само в екзотични държави със странни имена.
Много пъти съм препрочитал мемоарите на Буров и съм се питал, защо днес нямаме индустриалци и политици от неговата величина, с неговият мащаб на мислене.
Но как да ги имаме, след като целият ни полиелит е рожба на червените комисари с виенските куфарчета?
цитирайИнтересна комбинация между впрочем, защото където и двете са се намесили досега държавите са губили пълният си суверинитет!
При нас може и да е за добро, от гледна точка, че такива безогледни и нагли крадци като нашите политици има може би само в екзотични държави със странни имена.
Много пъти съм препрочитал мемоарите на Буров и съм се питал, защо днес нямаме индустриалци и политици от неговата величина, с неговият мащаб на мислене.
Но как да ги имаме, след като целият ни полиелит е рожба на червените комисари с виенските куфарчета?
"АТАКА" ще е вечна опозиция във всеки български парламент, защото никога няма да събере абсолютно мнозинство за да управлява сама, а от друга страна никой няма да се коалира с нея.
Интервюто на Сидеров е изцакана ръка в преговорите с Доган. БСП се опитват да запазят позиции в бъдещата коалиция с Доган и му пускат Сидеров като заплаха, един вид, че ще го измести. Това са покерджийски блъфове. След тия изявления става ясно, че "АТАКА" не може и никога няма да бъде самостоятелен играч. В случая, както във всички предишни и вероятно следващи случаи Сидеров доказва, че изпълнява поръчки. Когато откаже или няма възможност да продължи да го прави ще изчезне едновременно с най-българската телевизия и най-българската партия, за една нощ.
цитирайИнтервюто на Сидеров е изцакана ръка в преговорите с Доган. БСП се опитват да запазят позиции в бъдещата коалиция с Доган и му пускат Сидеров като заплаха, един вид, че ще го измести. Това са покерджийски блъфове. След тия изявления става ясно, че "АТАКА" не може и никога няма да бъде самостоятелен играч. В случая, както във всички предишни и вероятно следващи случаи Сидеров доказва, че изпълнява поръчки. Когато откаже или няма възможност да продължи да го прави ще изчезне едновременно с най-българската телевизия и най-българската партия, за една нощ.
вай, вай,вай докъде сте го докарали този разговор. аз все влизам и от пуста работа не мога да пиша...
на мен почти ми беше ясен този сигнал днешния от Воленчо...защото и той тия 2 месеца беше се снишил доста в очакване...
ако трябва да казвам как ще се чувствам при една такава конфигурация след 5 юли- направо свински, да ме извините за грубата дума.
ама ми писна да гледам посредственяци в политиката, прелетни депутати, лъжци и пълни манипулатори...
цитирайна мен почти ми беше ясен този сигнал днешния от Воленчо...защото и той тия 2 месеца беше се снишил доста в очакване...
ако трябва да казвам как ще се чувствам при една такава конфигурация след 5 юли- направо свински, да ме извините за грубата дума.
ама ми писна да гледам посредственяци в политиката, прелетни депутати, лъжци и пълни манипулатори...
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=165333
цитирайДа,погледнато от тази гледна точка,че и ГЕРБ и СИНЯТА КОАЛИЦИЯ са членове на ЕНП една управленска коалиция помежду им би била нормална и естествена.Но кой ти говори за нормалност.Още повече,че двете политически сили,при така стеклите се обстоятелства,няма да разполагат със 121 гласа в бъдещото Народно Събрание.Затова и най-вероятно е и най-ненормалното и най-неестественото!Затова са и воплите на ,,патриота,,Волен!
цитирайА аз не бих се чувствал добре в такъв случай!Хипотетично бъдещо управление между ГЕРБ,БСП и АТАКА ще е един голям буламач от който накрая всички ще повърнем!
цитирайДано нахъсените лакърдийки на Волен Сидеров да са само ,,покерджийски блъфове,,!Щото ако не са и надцакат Доган,опулването на мнозинството българи ще е пълно!Затова и човек трябва да му мисли предварително!
цитирайНяма защо да се извиняваш!Аз също бих се чувствал свински при подобна управленска конфигурация!
цитирайБлагодаря за линка,който си дал.То е и за улеснение на онези,които не са чели това интервю!
цитирайharalanov написа:
- Прав си, но поставих едно логическо условие - да Управляват !А аз не бих се чувствал добре в такъв случай!Хипотетично бъдещо управление между ГЕРБ,БСП и АТАКА ще е един голям буламач от който накрая всички ще повърнем!
Колцина от правителствата на България в новата ни история са управлявали наместо да разграбват и крадат!
Приятелю,нямай и грам съмнение,какво би се случило след подобно ,,управление,,!Отделно,пак целият Свят сигурно ще ни се смее за възможно най-еклектичното Правителство в Историята ни,съставено от ,,десни,, ,,леви,, и ,,националисти,,.
цитирай която в разказчето се казваше Циганария и бе обградена от всякъде с бетон и бодлива тел, след опити на ЕС и ООН да се защитят от нашенските "управници" - ако го намеря, ще го кача!
Историята ни познава не по-малко комични коалиции от преди 9-ти септември, като предизборната им пропаганда е досущ като настоящата ( "Господин за един ден" )
Мерака да се докопа кьорсофрата е способен да притъпи всякакви морални и етични скрупули и да обедени в едно, довчерашните непримирими на думи врагове.
Но, я да помислим между кои ще е коалицията все пак?
Шута-генерал, лудият параноик и партията геронтофилница.
Има ли разлика между тях и популизма, на който се крепят?
Не мисля.
Тогава какво им пречи да се прегърнат, да плеснат с ръчички и да продължат с папането, ползвайки посудата на станалите малко преди тях?
Нашенският вариант на политик, го няма и в най-страшните кошмари на Алеко.
Той поне е бил ограничен във въображението само в национален мащаб и едната ми ти Солунска митница.
Днес мащабите са много по-големи, парите за изпапване са още по-изкусителни, а народа е далеч по-прост, за да им делегира правата за власт.
Цирка ще е достоен, за да ни прослави с десетилетия напред.
С една малка подробност, тия в Брюксел, нещо не щат да плащат сметката за кьорсофрата, та предстои много народ от сънародниците ни да оголее, обосее и да се скита немил и недраг, като отплата за глупостта си.
Всяка една глупост се заплаща!
Но, нека си станат тия събития, нека си станат!
За толкова дълбоко заспал и апатичен народ, само катаклизми си трябват за да го разбудят!
цитирайИсторията ни познава не по-малко комични коалиции от преди 9-ти септември, като предизборната им пропаганда е досущ като настоящата ( "Господин за един ден" )
Мерака да се докопа кьорсофрата е способен да притъпи всякакви морални и етични скрупули и да обедени в едно, довчерашните непримирими на думи врагове.
Но, я да помислим между кои ще е коалицията все пак?
Шута-генерал, лудият параноик и партията геронтофилница.
Има ли разлика между тях и популизма, на който се крепят?
Не мисля.
Тогава какво им пречи да се прегърнат, да плеснат с ръчички и да продължат с папането, ползвайки посудата на станалите малко преди тях?
Нашенският вариант на политик, го няма и в най-страшните кошмари на Алеко.
Той поне е бил ограничен във въображението само в национален мащаб и едната ми ти Солунска митница.
Днес мащабите са много по-големи, парите за изпапване са още по-изкусителни, а народа е далеч по-прост, за да им делегира правата за власт.
Цирка ще е достоен, за да ни прослави с десетилетия напред.
С една малка подробност, тия в Брюксел, нещо не щат да плащат сметката за кьорсофрата, та предстои много народ от сънародниците ни да оголее, обосее и да се скита немил и недраг, като отплата за глупостта си.
Всяка една глупост се заплаща!
Но, нека си станат тия събития, нека си станат!
За толкова дълбоко заспал и апатичен народ, само катаклизми си трябват за да го разбудят!
Разбира се,че от всичко най-лошо е,опростачването на т.нар.народ.И това опростачване беше целенасочено.Чалга,ракия-менте и всички са маскари.За да се стигне до ситуация на пълна обърканост и ошашавеност.Онзи обаче чиито устои са здрави и твърди-ще устои!!!Говоря за хората,които са наясно с нещата и които лакърдийките на Суека и Гоце за ,,социалност,,не ги ловят!!!
цитирайот такива хора, критична маса, отвъд която ще почне истинската промяна.
То и затова гледам с примирение и разбиране на идните за страната ни тягостни събития, защото са ни крайно необходими за събуждане на това що си дрема упоено близо двадесет години.
И едва след тях ще започнат тези процеси направили Чехия и Полша различни от държавите, които бяха докато членуваха в СИВ.
цитирайТо и затова гледам с примирение и разбиране на идните за страната ни тягостни събития, защото са ни крайно необходими за събуждане на това що си дрема упоено близо двадесет години.
И едва след тях ще започнат тези процеси направили Чехия и Полша различни от държавите, които бяха докато членуваха в СИВ.
Кофти работа но и не бива да се отчайваме!Все пак след Изборите могат да се случат и неща,които абсолютно никой не е и предполагал!Аз също нямам идея как бихме могли да достигнем нивото на Чехия и Полша!Макар,че ако слушаме Суека,вече сме задминали и Германия!
цитирайБеше бурно.
Днес е притихнало.
Но си остава море.
цитирайДнес е притихнало.
Но си остава море.
Силно се Надявам,че Синьото Море няма да е притихнало на 05.07.2009.Поздрави!
цитирайПоведението на "атака" е напълно логично и не би трябвало да е изненада за никой мислещ, разумен и имащ необходимата ценностна система и мироглед човек.Партия "атака" е една типично комунистическа партия с една сълзливо- отблъскваща сиромахомилска и левичарска реторика , не криеща връзките си с русия и комунистическата репресивна система ."атака" е свързана с червената олигархия -да не забравяме за връзките на сидеров и капчицата Му с "Мултигруп" и "Овъргаз" , заигравките с путиновата "Единна русия".
Тази партия има толкова общо с българският национализъм , колкото да го омаскари и опорочи.Всъщност, има ли нещо , до което да се е докоснал комунист и да не е било покварено?
Освен това ,предвид личностните особености на женствения истерик сидеров, той е способен на радикални преобръщания и подмяна на позициите си, възгледите и разбиранията(всъщност този човек няма такива-прави това, което му наредят).
Чудесна илюстрация на сидеровите етюди е малката книжка "Волен, между лъжата и истината" .
цитирайТази партия има толкова общо с българският национализъм , колкото да го омаскари и опорочи.Всъщност, има ли нещо , до което да се е докоснал комунист и да не е било покварено?
Освен това ,предвид личностните особености на женствения истерик сидеров, той е способен на радикални преобръщания и подмяна на позициите си, възгледите и разбиранията(всъщност този човек няма такива-прави това, което му наредят).
Чудесна илюстрация на сидеровите етюди е малката книжка "Волен, между лъжата и истината" .
Ако има мислещи симпатизанти на ,,АТАКА,, то би трябвало след това интервю на Сидеров да го напуснат ВЕДНАГА!Пълна отврат е да си Анти-Доган и в същото време да си готов на Коалиция с Коалиционният му партньор до сега-БСП!
цитирайЗащо все АТАКА та АТАКА се нищи толкова и постоянно е в полезрението на всички.
Аз казвам, че ГЕРБ няма да бъде в коалиция с БСП, готов съм да се хвана на 50 баса.
Следващата коалиция ще бъде между ГЕРБ и НДСВ и незнайно кой още. Защо всички отписвате НДСВ. Някой от вас да е видял рязък диспут между НДСВ и ГЕРБ, нямаше такъв. Оставете АТАКА, има други далеч по интересни неща. Никога Сидеров няма да се коалира с БСП. Той няколко пъти подчерта, чеще влиза в принципни коалиции, твърде големи са различията между тях.
цитирайАз казвам, че ГЕРБ няма да бъде в коалиция с БСП, готов съм да се хвана на 50 баса.
Следващата коалиция ще бъде между ГЕРБ и НДСВ и незнайно кой още. Защо всички отписвате НДСВ. Някой от вас да е видял рязък диспут между НДСВ и ГЕРБ, нямаше такъв. Оставете АТАКА, има други далеч по интересни неща. Никога Сидеров няма да се коалира с БСП. Той няколко пъти подчерта, чеще влиза в принципни коалиции, твърде големи са различията между тях.
За да не навлизаме в безсмисленни спорове,най-добре ще е да прочетете вчерашното интервю на Волен Сидеров пред в.Труд.Как така казвате,че,,Никога Сидеров няма да се коалира с БСП,,когато самият той лично казва друго!Аз на Вас ли да вярвам или на самият Сидеров..?Коалиция между ГЕРБ и НДСВ е възможна,съгласен съм!Проблемът е обаче,че двете формации сумарно ще разполагат с не повече от 95 гласа в бъдещият Парламент!
цитирай(Забравих да кажа, че съм го чел) Дори днес в сутрешния блок на бтв, Сидеров каза, че е отворен за преговори с всички, освен с ДПС. Изрично отбеляза, че иска да седнат и да преговарят на база на принципите заложени още в зората на създаването на АТАКА. Интересно как ще постигнат съгласие според вас, относно "за или против членството на Турция в ЕС" или "за или против признаването на геноцида над арменския народ". Давам само два примера, а има още доста. Наистина в политиката всичко е възможно, но все пак.......
цитирайКазвайки,че е,,отворен за преговори с всички,освен с ДПС,,В.Сидеров в прав текст не изключва и воденето на такива с коалиционният партньор на ДПС досега-БСП,както и с партията на българската Олигархия,Лидер.Егати националиста бих казал!На въпросите Ви...Те са важни и на тях трябва да се отговаря директно.По първият въпрос съгласие не може да има!По вторият-също!Вие лично какво мислите за зверствата на българските войници срещу сръбски жени и деца,по време на Междусъюзническата Война и евентуалните компенсации,които биха предявили към нас..?Или за това,че сме окупирали изконни Византио-Гръцки територий..?Или за убийствата ни над турски аскери през 1913г.край Одрин..?Ами ако и те поискат компенсаций..?Ще бъдат за тях също толкова справедливи,колкото и нашите към тях.
цитирайГ-н Хараланов страшно много се отклонихте от темата.
При всяка война има зверства. НО........ При споменатите от вас войни това не е било политическа идеология на конкретна държава, докато решението за прочистването на арменския народ си е било упорито и последователно преследвана политическа цел в Турция, такъв случай имахме скоро и в бивша Югославия, но там е доста по различно. Сидеров казва, че е отворен за преговори с всички, които споделят възгледите на АТАКА за бъдещето на страната, повтарям и потретвам "всички".
Дали зад ЛИДЕР има повече олигарси отколкото зад РЗС или БСП аз лично не знам. Б
Безпорен факт е, че Сидеров още като журналист преди доста години пишеше точно това, което и сега говори като политик. Не харесвам тази партия, но съм изумен от интереса към нея. За мен това скачане всеки път :Сидеров това, АТАКА онова, е безмислено, по простата причина, че АТАКА никога няма да бъде допусната сама да управлява страната, та дори и като коалиционен партньор на някого, пак няма да стане. Нека не забравяме случая с Хайдер в Австрия.
цитирайПри всяка война има зверства. НО........ При споменатите от вас войни това не е било политическа идеология на конкретна държава, докато решението за прочистването на арменския народ си е било упорито и последователно преследвана политическа цел в Турция, такъв случай имахме скоро и в бивша Югославия, но там е доста по различно. Сидеров казва, че е отворен за преговори с всички, които споделят възгледите на АТАКА за бъдещето на страната, повтарям и потретвам "всички".
Дали зад ЛИДЕР има повече олигарси отколкото зад РЗС или БСП аз лично не знам. Б
Безпорен факт е, че Сидеров още като журналист преди доста години пишеше точно това, което и сега говори като политик. Не харесвам тази партия, но съм изумен от интереса към нея. За мен това скачане всеки път :Сидеров това, АТАКА онова, е безмислено, по простата причина, че АТАКА никога няма да бъде допусната сама да управлява страната, та дори и като коалиционен партньор на някого, пак няма да стане. Нека не забравяме случая с Хайдер в Австрия.
Дано да сте прав.Предстоят ни интересни дни и месеци.
цитирайАко ДПС е не българска партия , то "Б"КП и производните й , включително и "атака" са не по-малко НЕбългарски партии,защото са пълни с агенти на ДС, тоест агенти на КГБ.
haralanov,вземем повод от предпоследният ти пост в частта му засягаща така наречените от Вас "исконни византио-гръцки земи , които сме били окупирали".Уважаеми , първо, ние нищо не сме окупирали защото сме на Балканите от дълбока древност .Много преди да се появят римляните и да превърнат Балкана в римски провинции.Второ,Държава Византия НЯМА ,както няма държава Америка .Държавата се казва Източна римска империя,която е продължение и изява на римската -по характер латинска- държава , а не разбойниците от леванта известни като гърци.Все пак да не забравяме,че този, който построи Цариград , въведе Христовата вяра като официална е по произход Българин от Ниш ,прекарвал повечето от времето си в Средец (днешна София).Всъщност доста се двоумил дали София да не стане новият Рим, е не станала, но си останала Неговият Рим, та -този велик човек не е разбирал ни латински, ни гръцки.Ами има още не малко императори дето имат български корени,ами арменците колко са?Исаврийската династия,сирийците...?гърците са един от многото народи населявали Източният Рим , при това малоброен народ .Много моля стига сте разпространявали антибългарската гръко-руска версия и прочит (пропаганден) на историята.
Четете големият Български учен-историк, признат в Германия като авторитет и титулуван от тамошната академична общественост- д-р Ганчо Ценов.
Как искате с такава антибългарска история(фалшива) да възпитате достойни Българи и здрави в духовно и нравствено отношение пколения,че вие така насаждате нихилизъм.
цитирайharalanov,вземем повод от предпоследният ти пост в частта му засягаща така наречените от Вас "исконни византио-гръцки земи , които сме били окупирали".Уважаеми , първо, ние нищо не сме окупирали защото сме на Балканите от дълбока древност .Много преди да се появят римляните и да превърнат Балкана в римски провинции.Второ,Държава Византия НЯМА ,както няма държава Америка .Държавата се казва Източна римска империя,която е продължение и изява на римската -по характер латинска- държава , а не разбойниците от леванта известни като гърци.Все пак да не забравяме,че този, който построи Цариград , въведе Христовата вяра като официална е по произход Българин от Ниш ,прекарвал повечето от времето си в Средец (днешна София).Всъщност доста се двоумил дали София да не стане новият Рим, е не станала, но си останала Неговият Рим, та -този велик човек не е разбирал ни латински, ни гръцки.Ами има още не малко императори дето имат български корени,ами арменците колко са?Исаврийската династия,сирийците...?гърците са един от многото народи населявали Източният Рим , при това малоброен народ .Много моля стига сте разпространявали антибългарската гръко-руска версия и прочит (пропаганден) на историята.
Четете големият Български учен-историк, признат в Германия като авторитет и титулуван от тамошната академична общественост- д-р Ганчо Ценов.
Как искате с такава антибългарска история(фалшива) да възпитате достойни Българи и здрави в духовно и нравствено отношение пколения,че вие така насаждате нихилизъм.
Поздрави!
цитирайАми гръко-византиските и окупирани от нас земи?
Напротив, гърците са окупирали български земи.Всеизвестен е факта,че етнически гърци на север от Атина НЯМА,просто Няма.
Обче аз ще си позволя да попитам кои точно гръцки земи сме окупирали?
цитирайНапротив, гърците са окупирали български земи.Всеизвестен е факта,че етнически гърци на север от Атина НЯМА,просто Няма.
Обче аз ще си позволя да попитам кои точно гръцки земи сме окупирали?
Ами преди 13 Века,тук на тези земи не е имало нито един българин!Откланяме се много от темата на поста.
цитирайОпасявам се,че си много далече от истината.Всъщност предположих,че нещо такова ще ми кажеш.Много бързо мога да ти докажа,че тези златарщини и томашеко-иречекови хипотези (иречек се отказва от тезата си) не издържат и на елементарна критика.Анонимният латински хронограф, където се споменава думата Българи е доста по-стар от 13 века.Ами картата на св.Йероним ,където Мизия е обозначена,като България?Но и Йероним и картата му са доста повече от тези 13 века.Едва ли има по-голям абсурд,българофобски абсурд,че ние ..."идваме" от някъде си ,монголия,сибир , напоследък пък стана модерен афганистан.Само че такива филми се случват в главите на червените русопоклонници и предатели.
цитирайМного изместихме темата.Но не съм в нито една графа към,която ме причислявате!
цитирайНе , далеч съм от мисълта да те причислявам,но неумишлено подгласяш на онези българофобски среди прокарали и продължаващи да прокарват тези гнусни, фалшиви и антибългарски "тези" и теории.
цитирайНе съм българофоб и никога няма да бъда!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. verina.vesel.info
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg