Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 17:01 - Скандално е
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 18586 Коментари: 82 Гласове:
19

Последна промяна: 06.11.2009 19:20


Скандално е след 20 години Демокрация(наистина е фасадна)след 12 години във Валутен борд и след 3 години членство в Европейският Съюз,България да си остава все така бедна,а българите не без основание,да се чувстват нещастни.
Скандално е бившата социална министърка Масларова(Вие знаете ли нещо по-антисоциално от нея?) да бъде със свален имунитет и да бъде разследвана за присвояването на 10 милиона лева(някой вярва ли в нейната невинност?)!Скандално е заплатата на работещите да е в рамките на 200-250 евро,а над един милион пенсионери да получават месечна пенсия под и около 75 евро!Скандално е през бившия вече Премиер да е изтичала секретна информация!Не по-малко скандално е,че бившият шеф на ДАНС е бил сътрудник на комунистическата ДС!Същото важи и за сегашният министър без портфейл Божидар Димитров!Сякаш не си даваме сметка,че годината е 2009 и,че сме в ЕС!И,че политическия елит без изключение трябва да защитава Европейските интереси!
Преди Избори гъмжи от радикални политици,готови да действат радикално!След избори омекват като...

И се започва пак със старият популизъм.Цигарите може и да поскъпнат но цената на парното няма да се вдига.

Скандалите минават и заминават(така казват).Нашият живот също минава и заминава.Някои успяха да си купят вили на Калифорнийското крайбрежие.Други да си купят Порше-та.Хубаво.Лошо няма!Нали затова бяха куфарчетата с пари?Нашите майки и бащи обаче,не разбраха,че това са и техните пари!И гласуваха юнашко доверие точно на когото не трябва!Това е може би най-големият Скандал!Не ги обвинявам!Лошото е,че някои от тях вече си отиват,а след тях идва и нашият ред...

 

 




Гласувай:
19



1. mamkamu - +
06.11.2009 17:27
Още много скандални нища има, ама ще се поберат в дебела книга!

Например според последното изследване на изследователския център Пю, мнозинството от българите възприема влиянието на Русия, като положително! Същото е и в Украйна! В останалите източноевропейски страни е точно обратното!

Та заслужили сме си действителността, в която живеем, а такива като теб и мен кучетата ги яли :)
цитирай
2. haralanov - До mamkamu
06.11.2009 17:33
Като се замисля,май наистина си заслужаваме действителността в която живеем!Кофти работа е обаче ,,да те ядат кучетата,,!
цитирай
3. mamkamu - Кофти, ама
06.11.2009 17:58
haralanov написа:
Като се замисля,май наистина си заслужаваме действителността в която живеем!Кофти работа е обаче ,,да те ядат кучетата,,!


Кофти, ама май свикнахме :)
цитирай
4. анонимен - Скандално, но реално
06.11.2009 18:22
Реално, но безропотно търпяно.
Безропотно търпяно, но " с омерзение ".
С омерзение, но и с мълчание.
С мълчание, но и с примирение.
С примирение, което е скандално.
И т.н.

Beati pauperes spiritu ! / Блажени са бедните духом /.
цитирай
5. haralanov - До mamkamu
06.11.2009 18:30
Не мисля,че нормалните хора могат да свикнат с това!
цитирай
6. haralanov - До andeshko
06.11.2009 18:32
Скандалното е реално в България по ред причини!Най-простата от тези причини е,че има търпимост!
цитирай
7. galinabg - Гнусно е!
06.11.2009 18:44
Отвратително. Абсурдно. Безобразно. Нагло.
Но Юрийе прав - и да се "пенявим" тук - изследването на Пю е смразяващо обобщаващо за множеството от идиоти населяващо тази територия!!!!!! А мен, теб и тези, които пишем тук ни смятат за смахнати и хронично недоволни....Това е истината.
Този народ, явно, е обречен на мизерност и безпаметност. Такива като нас явно са объркали местонахождението си.....

цитирай
8. haralanov - До galinabg
06.11.2009 18:58
И все пак,мен ме интересуват свестните!Хубаво е,че те има теб,Мира,Борето,Юри,Ган,Сантов,Свобода,Верина,Чара,Дивини,Веселаж...Има още толкова много,пръснати по разни селца и градчета в България!В един по-оптимистичен план,може да се окаже,че не сме чак толкова ,,объркали местонахождението си,,!
цитирай
9. galinabg - Минчо,
06.11.2009 19:04
но за съжаление сме заедно само във виртуала. И сме безсилни или все още много "слаби", за да можем да обърнем посоката на руля.
А и няма как, защото в машинното не допускат инакомислещи....
цитирай
10. haralanov - До galinabg
06.11.2009 19:16
Галя,не съм екстремист(това отдавна го знаеш!) но ,,машинното,, винаги може да бъде взривено!Колко му е..?
цитирай
11. galinabg - Е, хайде де!!!
06.11.2009 19:19
Аз откога събирам боен отряд ?! :)))) Ето, това искам да чуя! Че не само ни има, но и можем и знаем КАК! Поздрави :))))
цитирай
12. haralanov - До galinabg
06.11.2009 19:29
Добре би било,повече на брой хора да могат и да знаят КАК!Това не е чак толкова невъзможно!Да си вътре в ЕС и да не се възползваш в най-добрият смисъл на думата от тази възможност си е направо престъпление!Жалкото е,че от това се възползват сравнително малко хора!
цитирай
13. jedi - Още много скандални нища има, ама ще ...
06.11.2009 20:54
mamkamu написа:
Още много скандални нища има, ама ще се поберат в дебела книга!

Например според последното изследване на изследователския център Пю, мнозинството от българите възприема влиянието на Русия, като положително! Същото е и в Украйна!


Стокхолмски синдром. Макар и в по-ноар вариант.
цитирай
14. haralanov - До jedi
06.11.2009 20:58
И аз така си мисля!Стокхолмския синдром обаче е толкова опасен,че колкото и невероятно да е,може да засегне и родените след 1989.Не вярвате ли..?
цитирай
15. lagrima - Скандално, и жалко и подиграват...
06.11.2009 21:25
Скандално,и жалко и подигравателно.само дето нищо не се променя,а става все по-зле.Бедните обедняват все повече,а богатите...нямат насищане.
цитирай
16. jedi - И аз така си мисля!Стокхолмския ...
06.11.2009 21:29
haralanov написа:
И аз така си мисля!Стокхолмския синдром обаче е толкова опасен,че колкото и невероятно да е,може да засегне и родените след 1989.Не вярвате ли..?


Не, не мисля. Но нещо по-лошо ги е сполетяло вече - безхаберието. То пак е от арсенала на същите, де.
За след десето-ноемврийските даже е и по-опасно, защото такива като мен - родени преди 75-та - имаме шанс за имунитет. Поне знаем как мирише комунизмът. А те нищо не знаят. Как да различат черното от бялото, когато все им е сиво пред очите!
Малко прекалявам, може би, но колкото повече наближава 10.11, все повече ми става едно сиво и на мен. Едно такова неизяснено, между черно и бяло...

Поздрави.
цитирай
17. haralanov - До lagrima
06.11.2009 21:35
На мен лично не са ми проблем богатите.В духа на капитализма те са тези,които създават обществените блага.С разрастването на бизнеса си и с отварянето на нови работни места.Българският случай е скандален,защото ,,капиталистите са назначени,,.Куфарчетата с пари не са мит!За това в прав текст говори и Йордан Йотов и Татяна Дончева!
цитирай
18. haralanov - До jedi
06.11.2009 21:38
Най-големият грях на комунистите е,че се опитаха не без успех,да разделят човека от Бога!
цитирай
19. lagrima - И на мен не са ми проблем, но някак си ...
06.11.2009 21:41
И на мен не са ми проблем,но някак си щеше да е по-добре,ако имаше достатъчно за всички..не става дума за разкош,а за елементарни ежедневни неща.
цитирай
20. haralanov - До lagrima
06.11.2009 21:49
Тъжно или смешно е но при човека няма ,,достатъчно,,.Повече от субективно е.Ако за теб дадено нещо е напълно достатъчно,то за друг човек може да е напълно недостатъчно и неприемливо!
цитирай
21. mdanevasl - До бойния отряд на galinabg...
06.11.2009 22:43
Аз мисля ,че в пълния смисъл на думата улових или по-точно схванах какво точно означава гротеска, понякога се обърквам и се опитвам да я преодолея, но по-често съм гневна...като вас...много гневна...така че идвам в отряда ти...и още нещо...съм като вас...сте като мен...значи има надежда...въпреки че мразя тая дума...
цитирай
22. haralanov - До mdanevasl
06.11.2009 22:58
Надеждата е хубаво нещо!Тя има нещо общо и с търпението.Отвъд Надеждата човек или се отчайва и става апатичен или се радикализира!Изборът е личен!
цитирай
23. mdanevasl - така така...
06.11.2009 23:09
Да намериш средния път е изкуство...съгласна съм...но да не избягваме темата...толкова точно си пресъздал положението, че не ми става по-хубаво ...освен усещането за несамота, а то си е по-важното...
цитирай
24. haralanov - До mdanevasl
06.11.2009 23:22
Темата на поста не е за ,,средния път,,.Хубавото на ,,положението,, е,че постоянно е в динамика.Никой не знае след 5 години как ще е!
цитирай
25. pegas08 - Братя, търпение му е майката.
06.11.2009 23:25
Пет века сме търпяли, та сегали! Ей го къде е потопа, още малко и сме в него! Там ще се изравним и успокоим!
цитирай
26. jedi - Никой не знае след 5 години как ще ...
06.11.2009 23:25
haralanov написа:
Никой не знае след 5 години как ще е!

Ако правителството на ББ не успее. Много е вероятно да е така:

http://www.youtube.com/watch?v=kjnzwvz3-Yw
цитирай
27. haralanov - До pegas08
06.11.2009 23:30
Здравей!Шегувайки се,нямаш си на представа,колко близко си до истината!В известен смисъл си мисля същото.Поздрави!
цитирай
28. haralanov - До jedi
06.11.2009 23:33
Ако правителството на бате им Бойко не успее...Вече съм го написал.Никой не знае как ще е!Всичко сега е в сферата на предположенията.А между другото,обсадата на Парламента си е Демокрация в най-чист вид.Бързо е,ефикасно е и няма протакане!
цитирай
29. ib4on - кофти живот
06.11.2009 23:52
Аз от както се помня все живеем в криза...Политиците ни са като собствените си предизборни плакати. Един месец са като нови, на хубав фон, но след една година...разкъсани, надраскани, жалки...
цитирай
30. haralanov - До ib4on
07.11.2009 00:03
В такъв случай аз съм направо щастливец!Няколко години от съзнателният ми живот не са били в криза.Колкото и да се оплакваме обаче,сякаш забравихме празните магазини от преди 1989г.Както и,че нямахме никакъв политически Избор!Че неможехме свободно да пътуваме!Че неможехме свободно да влизаме в църкви!Че неможехме свободно да четем свободен печат(такъв тогава нямаше).Че неможехме свободно да си говорим политически вицове...Предпочитам ,,разкъсани,надраскани и жалки,, политици,отколкото Диктатура!
цитирай
31. анонимен - Добро утро
07.11.2009 09:10
Скандално е , че ние си ги избираме и плюем после срещу тях. Скандално е, че сме задружни но само прикрити от екрана на монитора. Скандално е , че зависта ще ни погуби...........
цитирай
32. bapha - промяна-накъде
07.11.2009 09:18

Ново се гради върху основа. Ново се издига от нулата. Нова къща не е тази със сменените дограми.
Готов съм да застана на барикада за нещо, в което вярвам. Но ме боли, че на изборите от 89 досега в България не се гласува "за", а "против"...
Във моя си малък свят се боря. Но в политическа България не се меся. Поне докато не повярвам, че този, зад когото застана, няма да отдели половин мандат да ни показва "как са се осрали предните". Не ме интересува, че този или онази няма да влязат в затвора. Поне докато хората умират от глад, докато децата в домовете биват изнасилвани, докато пенсията не стига и за нужните лекарства, докато куките всеки път ме питат "какво да правим сега?"
Но това е една безкрайна тема...
Поздрав за поста
цитирай
33. haralanov - До bapha
07.11.2009 09:30
Темата може и да е безкрайна но на куп неща в България е добре да се сложи край!Мен ме интересува,,какви са ги вършили предишните,, както и ,,какви ги вършат сегашните,,.Интересува ме да има Съд и осъждане със затвор разбира се,на всички онези,отклонили значителни средства за себе си!Думите на бате им Бойко и то преди Изборите,че ,,Поне трима министри са за затвор,,очаквам да ги видя на практика!Както пък и на практика съм сигурен,че това няма да се случи!Благодаря Ви,че наминахте и посетихте блогът ми!
цитирай
34. haralanov - До darling
07.11.2009 09:35
Не аз съм ги избирал сегашните,нито пък онези предишните от Тройната Крадлива!За Крадлив дедо не ми се говори...И не сте съвсем права!Изобщо не мисля,че сме прикрити,,зад екрана на монитора,,.Повечето хора тук Не са анонимни!И повечето хора тук имат Гражданска позиция!Позиция не рядко,различна от моята...Поздрави и на Вас!
цитирай
35. bapha - haralanov
07.11.2009 09:42
Не ме разбирай (извинявай за отпадането на Вие, поправи ме ако дразни) грешно. И мен ме интересува справедливото наказание на "набълбучилите се". Но не ми е приоритет. Бившите министри в затвора не вадят колата от калта. А тя е доста затънала. И не е сложена там от някой Андрешко с добра мисъл.
Аз просто искам да видя усмивки. Но доволни, не самодоволни. И хора, спокойни за децата си. И съм готов да направя доста за това.
цитирай
36. haralanov - До bapha
07.11.2009 09:56
,,Бившите министри в затвора,, може и,,да не вадят колата от калта,, но пък така ще се покаже,че Законът е еднакъв към всички!Че няма недосегаеми!Че Справедливостта не е изпразнено откъм смисъл понятие!Моралните жестове са повече от необходими!Но понеже ги няма,огромна част от хората са разколебани!Вижте какво се случи с Валентин Димитров,с Мургина,с Милен Велчев,с Долорес Арсенова...НИЩО!А не трябва да е така!
цитирай
37. анонимен - аЗ с чиста съвест
07.11.2009 10:02
мога да кажа че не съм гласувала и няма да гласувам за никой - това е моята гражданска позиция. Докато не видя кандитат, който не е бивш комунист, от ДС или тройна, четворна, петорнан коалиция - аз няма да гласувам.
цитирай
38. haralanov - До darling
07.11.2009 10:06
Негласуването не само,че не решава проблемът но и го задълбочава!Щото докато ти им даваш,,на онези да разберат,,бай Ставри отива и си пуска червената бюлетинка,а бай Хасан прави същото с бюлетинката на ДПС!И после не се чудете,защо така се случва!
цитирай
39. artanis - Аз смятам
07.11.2009 10:44
че всичко това не би трябвало да ни изненадва. Причината за положението е в самите българи, които със своето действие или бездействие са допринесли. Не може богатството на една страна да се увеличи като се увеличат пенсиите и заплатите в държавния сектор.

поздрави:
цитирай
40. miralyub - Скандално е, че на ключови места ...
07.11.2009 10:54
Скандално е, че на ключови места държим пред всичките тия години само червени протежета.
Какво като свалят имунитета на Станиш и Масларката, какво от това, че ги правим клиенти на прокуратурата, като там- в прокуратурата- ще ги посрещнат пак техните близки...
И Велчев- мазник и половина- довчера ял от ръката на тройната коалиция, сега ще тръгне да я разобличава в престъпления ли... Къде го има тоя филм???
цитирай
41. haralanov - artanis
07.11.2009 11:02
Съгласен съм,че не е възможно,,богатството на една страна да се увеличи,като се увеличат пенсиите и заплатите в държавния сектор,,но...Тук има едно много важно НО!Проблемът е,че и в частният сектор е така!Поне тук където живея е така!И нещо друго...Ние един ден също ще остареем(който доживее),тогава много бързо ще разберем(то и сега го разбираме)как се живее със 75 евро на месец.На фона на цените,подобна пенсия е смешна.Обричат се старите хора да живеят,като аборигени.А това е недопустимо!Иначе разбира се,че,,причината за положението е в самите българи,,!То няма и на кои други!Поздрави!
цитирай
42. haralanov - До miralyub
07.11.2009 11:09
Не аз ги държа на ,,ключови позиции,, червените протежета!За това не изпитвам и грам вина!Общо взето Червената Олигархия е възможна само с гласовете на най-старото поколение българи!Жалко наистина,щото тоя филм,може и да го гледаме още доста време.А животът се изнизва...Поздрави!
цитирай
43. artanis - haralanov
07.11.2009 11:23
Радвам се, че повдигна въпроса за частния сектор.

Всеки си мисли, че ако се купят поточни линии от Германия и се вдигнат заплатите, стандартът в България ще нарастне. Това е една голяма заблуда. Просто компаниите няма да могат да произвеждат продаваеми продукти и ще фалират.

Кой човек би предпочел да си купи немска машина за 8000 евро, пред същата американска за $2500 или китайска за $1000? И защо да го прави, за да плаща за социалните придобивки на германския работник?

Това, което може да направи държавата е да не се меси в тези процеси, за да може частниците да правят каквото трябва да правят. Все пак малка заплата е по-добре от никаква заплата. При силен частен сектор, щеше да има търсене на работници и техните надници биха се увеличили.

Всички сме част от пазара.
цитирай
44. rpatel - Абсолютно си прав! Скандално е в ...
07.11.2009 11:36
Абсолютно си прав! Скандално е в една, уж европейска държава, да виждаш баби ровещи по кофите са да си намерят парче мухлясъл хляб! Скандално е, да видиш пенсионер, който се разплака пред кабинета на доктора, защото разбра, че мизерната му пенсия няма да му стигне и за половината лекарства, които му предписаха... скандално е, при положение, че всички говорят за демографска криза до орязват парите на майките-студентки, а детските надбавки да са пълна подигравка!... да продължавам ли? Или няма нужда? И колко още подобни сакндали има. А в същото време 18-19 годишни мамини синчета и дъщерички да харчат по една пенсия на вечер в някое елитно завадение. Да, ще кажеш родителите им имат бизнес, изкарват добри пари, лошо няма, нека печелят, но не за сметка на нещастните работници и служители, които не са получавали заплати от 2-3 месеца или пък заплатите им са тотално намалени заради кризата. Защото тия от енерогото и от Топлофикация хич не ги е грижа, дали Пешо си е получил заплатата навреме и дали заплатата му е намалена или не. Те си искат парите и ако Пешо не плати ще му кръцнат жицата, защото е Пешо, а не Манго! И това също е скандално. Че Айшето може и да няма един ден стаж и осигуровки, но когато дойде време да ражда 10-тото си дете в болницата не й взимат и лев, а когато някое българско момиче, най-накрая, след като е завършила образованието си, се престраши да роди едно дете, в болницата, въпреки, че уж си е здравно осигурена и искат пари за какво ли не. Защото касата плаща само нормалното раждане! Обаче, ако не дай Боже нещо се обръка... или си плащаш или ще те оставят и ако оцелееш добре. Просто защото си българка, а не 11 годишната Кортеза! И още и още и още... цал ден няма да ми стигне да опиша всички скандални неща на които съм била свидетел или за които съм чувала! Но е жалко и срамно, че в 21 век, в една, уж, демократична и уж европейска държава ни се налага да пишем и да говорим за такива неща!
Поздравления за добре написания постинг! Лошото е, че ние и да си пишем тук, никой от тези, които могат да променят нещата няма да го прочете! Както знаем те си имат други грижи.
цитирай
45. haralanov - До artanis
07.11.2009 12:17
,,Всички сме част от пазара,,.Буквално е така.Но не бива да се забравя,че пазара е безмилостен.Какво да правят всички онези,които не могат да са предприемчиви..?Виждам,че споделяш Десни възгледи.Аз също.По-добре е разбира се пазара да се саморегулира,отколкото държавата да се намиса!Управляващите политици обаче,винаги са се изкушавали да пипат там,където не им е работа!Поздрави!Още веднъж,споделям изцяло написаното от теб!
цитирай
46. haralanov - До rpatel
07.11.2009 12:19
Мнението ми може би е крайно!Трябва незабавно да бъдем изхвърлени от ЕС!Причини за това има много!
цитирай
47. artanis - rpatel
07.11.2009 12:24
Не може едно място с малко ресурси, сравнително примитивна технология и държава, която при всеки удобен случай се опитва да затрие частния бизнес, да има развита система за социално подпомагане. Дори не засягам въпроса колко справедливи са тези системи.

Не може човек да има всички възможни социални придобивки при условие, че не произвежда нищо или произвежда нещо, което никой не иска да купи.

Забележете, че не защитавам никоя партия или правителство. Това е само моето мнение по въпроса.
цитирай
48. artanis - 45
07.11.2009 12:33
Подобен спор водихме с една италианка. Тя беше секретарка. Тя ме пита какво да правят тези, които не са добри в нищо при този безмилостен пазар.

Аз й отговорих, че човек, който не е добър в нищо, трябва да не се отказва, а да продължава да прави опити да стане добър в нещо.

Нека всички от едно място, например Щатите правят така, а други, от друго място, например България, не правят нищо, а само искат социални придобивки.

Тогава ще излезе, че работната сила в Щатите е много по-подготвена да произвежда при подходящата икономическа обстановка, отколкото тази в България, която пак няма да е способна на създаде нищо.

Тя се съгласи с аргумента ми.
цитирай
49. boristodorov56 - 44. rpatel
07.11.2009 12:40
При всичкото, което си описал хубаво - не мога да се съглася, че нищо не зависи от нас.
Всичко зависи от нас, но не от десетината коментирали тук, а от всички нормално мислещи хара.
Въпреки тоталното ми разочарование от реакцията на хората на една или друга страна от живата ни в страната - винаги си мисля, че все още се намират достатърно разумни и мислещи и правилно мотивирани люде, които знаят как и кога да реагират подобаващо.
Нищо не може да спре осъществяването на намерението на народа, ако той го изяви с подобаващия патос и подбере подходящите средства.
Никой!

А аще по-лесно става със спиране на всяко смислено действия и прекъсване на обсолютното действие на всеки - за три дни!
На четвъртия - държавата няма да е същата.

Производството и пазара са надбазисни елементи на бинието ни.

Когато е атрофирал смисъла на справедливостта не можеш да обясняваш на голия, гладния, босия - колко е важно да се произвежда, при все, че той знае, че работодателя му е получил всичко наготово при "равния" старт преди 20 години и се изживява като хванал ББ за шлифера.

Все пак има елементарни критерии за справедливост.
цитирай
50. haralanov - До boristodorov56
07.11.2009 13:17
Здравей,Боре!Винаги си ме изпълвал с оптимизъм!,,Елементарните критерий за справедливост,,минават и през Осъждането от Съд!В това отношение Съдът в Щатите е справедливо безмилостен!Абсурдно е,както се случва в България,да си откраднал милиони(примерно президентските спонсори Марио Николов и Людмил Стойков) и да не си тикнат в затвора!
цитирай
51. kontrasti - Гн. Хараланов,
07.11.2009 15:32
следователно вашето конкретно предложение е?.......
цитирай
52. boristodorov56 - 53. kontrasti
07.11.2009 15:54
Не знам какво ще ти отговори Минчо, но знам че регистъра на възможните реакции е ограмен и необятен! Лошото е, че няма мераклии за истинско мислене и действие, впрочем - има, но са прекалено малко и ги сматат за чудаци.

Милион пъти съм цитирал мисълта на Левски:
"Българинът обича свободата, но друг на тепсия да му я поднесе."

Баницата е сладка само, когато си и приготвиш сам.

цитирай
53. kontrasti - Боре здравей,
07.11.2009 16:14
това за баницата е вярно.
Лошото не е в несправедливоста, а в това че свикваме с нея. :–))))
цитирай
54. kontrasti - Всяко едно правителство,
07.11.2009 16:43
си има опозиционна партия, ако моменталната не си върши работата както трябва, да се организира нова под друго име с абсолютно същото предназначение, до тук добре, обаче актуалните аргоменти с които да мотивирам хората за да я изберат и подкрепят са обявени за неофицялни, нелегални. И ето тук обикновенно ме достига и мен духът на Бенковски, Каблешков, той Левски не напразно го е казал...Но балкана не е вече решение както едно време е било. Напротив един език приказваме днес, и една кръв носим.
цитирай
55. breeze - За "скандала" последния...за родителите ни,
07.11.2009 16:56
хареса ми. А пътища има. Истинския изглежда труден, само изглежда,,,
цитирай
56. haralanov - До kontrasti
07.11.2009 17:05
Моето конкретно предложение е Дясна политика(такава,която събира,а не разхищава),съд и осъждане на абсолютно всички прегрешили,мобилизация на всички налични ресурси,вън от Политиката на БСП и ДПС поне за 20 години,разбира се и лустрация забраняваща на кадри и агенти на ДС да участват в управлението(разбирай на национално и местно ниво)усвояване по напълно прозрачен и честен начин на средствата отпуснати от ЕС...Има разбира се и още конкретни неща.Но за начало и тези вършат работа!
цитирай
57. haralanov - До breeze
07.11.2009 17:07
Може и да ти е харесало но е нерадостно!Поздрави!
цитирай
58. breeze - Няма защо ;) свикнахме с нерадостите.
07.11.2009 17:15
Жалко за Пътя, ще буреняса:)
цитирай
59. kontrasti - 58.
07.11.2009 17:55
ок, благодаря ви. А какво трябва да се направи за да се постигне това?
цитирай
60. katan - Скандално ли?!
07.11.2009 18:03
Направо абсурдно и гротескно!
Но пак няма да има ни виновни, ни присъди,ни осъдени.
Осъденен е само българският народ.
Но колко годишна е присъдата?
Може би зависи от самия народ!
цитирай
61. haralanov - До kontrasti
07.11.2009 18:08
Да се направи!За някои от изброените неща,може да бъде постигнат широк парламентарен консенсус.Хем пък и като лакмус ще се види,колко са десни,десните и имат ли воля за конкретни действия!Ясно е,че както я караме досега,не носи никакъв резултат,освен че се генерира недоволство.
цитирай
62. kontrasti - С коя дясна партия? с Е.Н.П., Мария Капон или?
07.11.2009 18:30
понеже има големи противоречия в политическата програма на десницата!
цитирай
63. ib4on - усещането е за прииждащ нихилизъм, ...
07.11.2009 19:28
усещането е за прииждащ нихилизъм, въпроса е кога ще се спука бента...
цитирай
64. анонимен - Дали не тръгнахме по пътя на древните израелтяни ...
07.11.2009 20:16
За да се наложи след пропиляните вече 20 години, да се лутаме в създадената от нас " българска пустиня " още 40 години.
цитирай
65. haralanov - До katan
07.11.2009 20:54
Скандалното е абсурдно и гротескно!
цитирай
66. haralanov - До ib4on
07.11.2009 20:55
Все някога ще се спука бента!Въпрос на време!
цитирай
67. haralanov - До andeshko
07.11.2009 20:57
Вървим по пътя,който сами си проправяме!
цитирай
68. анонимен - До haralanov
07.11.2009 21:26
Трагичното е, че хаотично се проправят различни пътища, които уж са правилно ориентирани и съгласувани, а в същност водят в противоположни посоки.
цитирай
69. breeze - Моето мнение е че...
07.11.2009 23:51
подценяваме Обществото. Вярно, не съм убедителен в опитите да го докажа, но защо няма опити от други колеги, не мога да си го обесня. Въпроса е за Общество извън партиите, независимо от тях. Никой друг не е в състояние да ни защитява по-добре от самите нас,хората от обществото, чиито стремежи са общи,а те са - по-добър живот.
цитирай
70. nezir - Както казва ....
08.11.2009 17:12
Както казва голямата ми дъщеря: "Relax!"

Вижте това: http://www.ivosiromahov.com/2_article/a53.html

Ега стигнат 100г....

Напомня ми един много стар виц за военните действия на полско - китайската граница...
цитирай
71. monarchism - С либерализъм и демокрация не се ...
09.11.2009 15:13
С либерализъм и демокрация не се бори комунизъм...
цитирай
72. haralanov - До monarchism
09.11.2009 17:26
А с кое се бори комунизма..?Подскажи ми,че не се досещам..?
цитирай
73. breeze - Дали не,грешите?
09.11.2009 17:53
Да оставим борбите, и да помислим за насъщния.
"Хранъта прави борбъта", звучеше някога смешно, но стигнахме и до това. Първо да мислим за себе си,а партиите да останат в задните редици. Много социалисти гласуваха за ГЕРБ, това нищо ли не говори? . Обществото гради, а не осъзнава това. Обществото вижда всичко, чувства, усеща, страда, а се надява на неволята да му помогн. Много са нередностите за да се надяваме на нея и управляващите.Ето на мен не ми харесва това че при ремонт на собствените ни коли ние не можем да присъстваме на него. Кой знае какво правят и сменят и дали не ни пробутват стари части вместо нови? Това и много други подобни негативни неща, във всяка една свера от живота ни чакат на вечната опашка за разрешаване. Мисля че едно организирано общество ще реши проблемите,защото ще е във взаимодействие и с упавляващите и други организации. Говорим за безпартийно общество, съставено от партийни членове, защо не. А то Обществото го има, на изборите това се видя.
Още малко трябва обаче.Времето което се отделя в Интернет,вместо за разправии може да се използва за по-полезни неща.Това е кръстословицата на животеца ни. Да се надяваш собствената ти работа да свърши друг, хич не ми се нрави. Смешно ми се вижда как един партиен член решава проблемите си с политическо вдигане на една единствена ръка.
цитирай
74. monarchism - А с кое се бори комунизма. . ?Подс...
09.11.2009 19:45
haralanov написа:
А с кое се бори комунизма..?Подскажи ми,че не се досещам..?

С истински традиционализъм.
цитирай
75. flyco - ...
10.11.2009 15:06
Като изброяваше скандалите ми направи впечатление скандалът с разследването на бившия СОЦИАЛЕН министър за присвояване!!! Да, всичко, което си изредил е скандално, като това е мека дума. Днес някой каза по радиото, че сме стигнали моралното дъно от което надолу нямало накъде, затова бил /беше жена, та била/ оптимист за бъдещето. Няма такъв оптимистичен вариант, който се основава на краен песимизъм, няма. Това не е оптимизъм, а самоирония. Хубаво е, че си назовал нещата с истинските им имена, директно, да скандално е, ще те повторя! Днес трябва да се казва кое е скандално, защото младите не го знаят, за тях не е скандално, а нормално. За тях Емилия Масларова не е социален министър, а лелка която ходи на скъпи екскурзии, има готина кола и готини дрехи и всичко и е готино, как ще е скандална като е готина, върви та обяснявай. Затова трябва да се обяснява, въпреки че изглежда безсмислено, не, не е. И още, няма морално дъно - във връзка с интервюто днес. Както и кризата няма дъно. Свободното падане спокойно може да се изкара полет във висините от "правилните" медии и журналисти. В този смисъл, да има срещу теб подозрения за кражба и то когато си бил социален министър и да чакаш съдът да отсъди вярно ли е или не, това е скандално безочие и цинизъм. Какво морално дъно, няма такова!
цитирай
76. flyco - Моето конкретно предложение е Д...
10.11.2009 15:22
haralanov написа:
Моето конкретно предложение е Дясна политика(такава,която събира,а не разхищава),съд и осъждане на абсолютно всички прегрешили,мобилизация на всички налични ресурси,вън от Политиката на БСП и ДПС поне за 20 години,разбира се и лустрация забраняваща на кадри и агенти на ДС да участват в управлението(разбирай на национално и местно ниво)усвояване по напълно прозрачен и честен начин на средствата отпуснати от ЕС...Има разбира се и още конкретни неща.Но за начало и тези вършат работа!

...Виждаш ли, не сме мръднали и на сантиметър от 90-та, тогава предложенията бяха същите. Между другото 88% от гласувалите за ББ са го направили защото се надяват на възмездие. И няма да го получат, като се усетят онази януарска нощ пред парламента ще е като детски спомен.
цитирай
77. haralanov - До flyco
10.11.2009 15:47
Драги ми приятелю!Нали знаеш,че в българският език,двойното потвърждение е равнозначно на отрицание!Казвайки на някого да,да означава,че му казваш Не!В този смисъл нерядко крайният песимизъм буквално се е породил от многократното повтаряне на да го кажем оптимистични заклинания!Такива оптимистични заклинания по време на 20 годишният ни Преход-бол! То не бяха ,,социално-защитни мрежи,,сполука,,ново и неопетнено лице,,ново начало,,800 дни,,прословутото българско трудолюбие,,незабавно и несимволично увеличение на пенсии и заплати,,рестартиране,,един за всички-всички за един,,за нашите деца,,....Въобще оптимизъм бликащ сякаш от земните недра!Последствията ВИНАГИ СА КАТАСТРОФАЛНИ!Искам ,,кръв,пот и сълзи,, но и резултат в рамките на един мандат!!!Това искам аз!!!Щото за пет мандата,няма да ми стигне животът да чакам!!!
цитирай
78. net - :)
10.11.2009 20:06
ех, този керван, върви ли, върви. И му казваме, че е грешната посока, но...
цитирай
79. haralanov - До net
10.11.2009 20:11
Но керванът не слуша ли..?А по-добре ли е да не върви и да си стои на едно място..?Поздрави!
цитирай
80. net - лошо е когато не само че върви назад, ...
10.11.2009 21:25
лошо е когато не само че върви назад, но и малко в страни.
Перефразирам- Кога ще ги стигнем?- Ами и срещу нас да тичат, няма да ги стигнем, защото сме и малко в страни.
лека вечер
цитирай
81. diso - Скандално е
11.11.2009 20:59
И още много скандални неща - все в тоя ред на мисли...
цитирай
82. haralanov - До diso
11.11.2009 21:02
Да така е!И още много скандални неща!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288642
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031