Постинг
26.11.2009 17:15 -
Предишното правителство твърдеше,че криза няма!Сегашното-че вече излизаме от кризата!Или как всеки си живее в своята си измислена страна...
Случва се в България.И не е виц.Само преди пет месеца,предишното правителство твърдеше,че криза няма.Или,че ако има,тя няма да ни засегне.Че е привнесена отвън и,че няма нищо общо със стабилността тук при нас!Обаче я оплескаха като...Хайде да не го пиша!Сегашните пък още по-ербап!Излизали сме били от кризата!Чудя се,аз на мене си ли да вярвам или на г-на Дянкова?
Има обаче нещо радикално,което разбира се е невъзможно за осъществяване!Доброволното разделяне на две Българии.Като двете Германии.На едното място да си строят измите.И каквото искат още друго.Да са колкото е възможно социални.Ако щат и безплатно да я карат!Пак ако могат де!
Другата България да е тази на усилието!Където ,,безплатно няма,,!И,където никой няма да те заглавичква с евтини обещания за нещо си!И пак където всеки ще знае,че Кризи винаги ще има.
Такива ми ти работи...
Има обаче нещо радикално,което разбира се е невъзможно за осъществяване!Доброволното разделяне на две Българии.Като двете Германии.На едното място да си строят измите.И каквото искат още друго.Да са колкото е възможно социални.Ако щат и безплатно да я карат!Пак ако могат де!
Другата България да е тази на усилието!Където ,,безплатно няма,,!И,където никой няма да те заглавичква с евтини обещания за нещо си!И пак където всеки ще знае,че Кризи винаги ще има.
Такива ми ти работи...
Следващ постинг
Предишен постинг
свършила е кризата ли?
това Полудянков ли го каза?
утре ще се поправи- ще видите.
цитирайтова Полудянков ли го каза?
утре ще се поправи- ще видите.
Този път съм готов да се обзаложа,че няма да се поправи.Ти като веща в PR-a сигурно знаеш,че ако едно правителство започне да говори,че има криза то неминуемо започва да трупа и негативи!Тъй,че Полудянков ще продължава да повтаря,че такова животно няма!
цитирай Аз напоследък чета , че е свършила,че ще свърши през пролетта на 2010, в края на 2011...
цитирайКойто или които твърдят подобно нещо за кризата са или манипулатори или са напълно объркани в представите си!И в двата случая не е добре!
цитирайDa , tuk veche sum suglasna s teb napulno!
цитирайАбсолютно сигурен съм,че ако си нормален човек,няма как да повярваш на брътвежите за край на кризата!
цитирайЛично за мен имаше криза и преди "Кризата". Ще има криза и след "Кризата". Думи, думи, думи... :))
цитирай
8.
tanyarisemova -
Лично за мен имаше криза и преди &...
26.11.2009 21:46
26.11.2009 21:46
gor написа:
Лично за мен имаше криза и преди "Кризата". Ще има криза и след "Кризата". Думи, думи, думи... :))
Точно така.Моето социално положение от преди дви,три, четери години не се е променило...поради простата причина, че в Свищов работа няма.
и в неофициалните разговори стана дума за кризата. Като почнаха да се жалват ... Отговорихме им, че и у нас не е много розово, а те:
"Да, ама вие сте от 20 г. все в криза и сте свикнали. Не знаете какво е да се живее в една сигурна и спокойна бизнессреда..."
цитирай"Да, ама вие сте от 20 г. все в криза и сте свикнали. Не знаете какво е да се живее в една сигурна и спокойна бизнессреда..."
Може и да са думи но това не отменя крисистното ни състояние!Нали..?
цитирайАбсолютно същото важи и за мен!Социалното ми положение от години е едно и също!В Елхово също изключително трудно се намира работа!Благодаря,че си минала през блогът ми!
цитирайТи лично приятелю,свикнал ли си със състоянието на криза?Щото аз не!Не вярвам,че някой иска да живее в криза,хеле пък цели 20 години!Поздрави!
цитирай
13.
анонимен -
Според мен
27.11.2009 09:42
27.11.2009 09:42
спорът е безсмислен. Състоянието на икономиката и живота у нас въобще, не се определя от изказванията на политически лидери /управляващи и опозиция/, министри и президенти. Не се определя и от представителите на бизнеса. Всеки има свои лични интереси или политика да говори едно или противоположното му.
Определя се от реалната съпоставка с положението на нещата в другите страни в ЕС. Ако там нещата започват да се оправят, а това се забелязва вече в някои от тях, това неминуемо ще даде отражение и у нас. И ще се разбере веднага от обикновения гражданин на страната, независимо кой какво му говори.
цитирайОпределя се от реалната съпоставка с положението на нещата в другите страни в ЕС. Ако там нещата започват да се оправят, а това се забелязва вече в някои от тях, това неминуемо ще даде отражение и у нас. И ще се разбере веднага от обикновения гражданин на страната, независимо кой какво му говори.
Не мисля,че ,,подобрението на нещата в Западна Европа,, неминуемо ще се отрази положително и на нас!Едното няма връзка с другото.Въпреки,че...
цитирай
15.
boristodorov56 -
Лично за ББ и Данков - вероятно дори - също както за Серго Умното - криза не е имало.
27.11.2009 10:37
27.11.2009 10:37
И за още 10 000 души у нас - също!
Като ще излизаме от кризата - що правим малки постни пици, а не пищни бели меки хлябове от Бюджета на многострадалната ни Българийка?
Май всичко почна да става само на приказки.
Тези хора гледат ли броя на безработните?
Кво да я говорим - тя тяхната приказка е като онази от миналия век - водим с 1:0 на англичаните, сега да видим с колко ще паднем!
цитирайКато ще излизаме от кризата - що правим малки постни пици, а не пищни бели меки хлябове от Бюджета на многострадалната ни Българийка?
Май всичко почна да става само на приказки.
Тези хора гледат ли броя на безработните?
Кво да я говорим - тя тяхната приказка е като онази от миналия век - водим с 1:0 на англичаните, сега да видим с колко ще паднем!
Не май!Всичко е на приказки!
цитирайharalanov:
Може и да са думи но това не отменя крисистното ни състояние!Нали..?
Не отменя. Но аз казвам, че обикновените хора са в постаянна криза. Тези, които имат имоти и пари, а на това отгоре теглят и заеми, не изпитват никаква криза, а най-много говорят за нея.
цитирайМоже и да са думи но това не отменя крисистното ни състояние!Нали..?
Не отменя. Но аз казвам, че обикновените хора са в постаянна криза. Тези, които имат имоти и пари, а на това отгоре теглят и заеми, не изпитват никаква криза, а най-много говорят за нея.
Не сте хора, които не разбират
Тази криза тръгна от САШ, а според Вас е предизвикаана от България "Твърдеше се, че нашата банкова система работи по други правила и у нас няма финансова криза- както в другите държави банки фалираха.
иМА ЛИ У НАС ФАЛИРАЛИ БАНКИ?! НЕ ЗНАЕТЕ
НИКОЙ НЕ Е КАЗВАЛ ЧЕ У НАС НЯМА ДА ИМА КРИЗА, ЩОМ ТАКАВА ИМА В ЕС
Нека си уважаваме държавата, без значение кои е на власт.
Те, ония управляващи не само признаха кризата и доказателство е, че имаха антикризистни мерки, за разлика от сега! От омраза не сте разбрали или се правите на ЛУДИ!
Това, което говорите, ако вярвате в него- жалко, мислех Ви за интелигенти, ако лъжете нас- стига вечче! Ако не знаете, не ви оправдавам!!!))))))))))))
Простотии на всяка крачка , За Русия- същото, За южен поток - няма да стане?! Италия и Франция се включват , а глупаците от България не знаят че вредим на себе си. Няма вечни управляващи , но има вечни принципи- да си толерантен, исктен, да не вредип на държавата си.
Светът се смее на простотията, некултурността, липсата на възпитание български патент
Смейте се над собствените си грешки праведници!! Но не можете да го направите. .
СЕГАШНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ТВЪРДИ, ЧЕ НА 1 АПРИЛ ИЗЛИЗАМЕ ОТ КРИЗАТА... ЩЕ ВИДИМ
цитирайТази криза тръгна от САШ, а според Вас е предизвикаана от България "Твърдеше се, че нашата банкова система работи по други правила и у нас няма финансова криза- както в другите държави банки фалираха.
иМА ЛИ У НАС ФАЛИРАЛИ БАНКИ?! НЕ ЗНАЕТЕ
НИКОЙ НЕ Е КАЗВАЛ ЧЕ У НАС НЯМА ДА ИМА КРИЗА, ЩОМ ТАКАВА ИМА В ЕС
Нека си уважаваме държавата, без значение кои е на власт.
Те, ония управляващи не само признаха кризата и доказателство е, че имаха антикризистни мерки, за разлика от сега! От омраза не сте разбрали или се правите на ЛУДИ!
Това, което говорите, ако вярвате в него- жалко, мислех Ви за интелигенти, ако лъжете нас- стига вечче! Ако не знаете, не ви оправдавам!!!))))))))))))
Простотии на всяка крачка , За Русия- същото, За южен поток - няма да стане?! Италия и Франция се включват , а глупаците от България не знаят че вредим на себе си. Няма вечни управляващи , но има вечни принципи- да си толерантен, исктен, да не вредип на държавата си.
Светът се смее на простотията, некултурността, липсата на възпитание български патент
Смейте се над собствените си грешки праведници!! Но не можете да го направите. .
СЕГАШНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ТВЪРДИ, ЧЕ НА 1 АПРИЛ ИЗЛИЗАМЕ ОТ КРИЗАТА... ЩЕ ВИДИМ
Съгласен съм!
цитирайЕ,лично аз чух,че няма да е на първи април,а в средата на юни догодина!
цитирай;) Нали знаеш какво е казал Алеко - разни хора, разни идеали ! А за евтини обещания има достатъчно слушатели :)
цитирайМоже и да има достатъчно време но за сметка на това разпиляно.Не си струва да пилеем животът си в безумието наречено българска действителност!
цитирайКакво да правиш?!!
Така е в постмодерните времена!
Що се отнася до наличието или отсъствието на криза ...
Хм ... как така няма криза! Трябва да има!
Постоянно трябва да присъства нещо, с което да ни плашат, от което да се страхуваме, да се мобилизираме, да понасяме, да оцеляваме и да не мислим за другото, главното и най-вече за онова, с което в действителност са заети властимащите - да правят пари, а не държава!
цитирайТака е в постмодерните времена!
Що се отнася до наличието или отсъствието на криза ...
Хм ... как така няма криза! Трябва да има!
Постоянно трябва да присъства нещо, с което да ни плашат, от което да се страхуваме, да се мобилизираме, да понасяме, да оцеляваме и да не мислим за другото, главното и най-вече за онова, с което в действителност са заети властимащите - да правят пари, а не държава!
Оооооууу...За пари ли била цялата работа..?Щото аз наивно си мислех,че е за идеали!Поздрави!
цитирайза свикване - свикнал съм, но не ми е приятно и не съм се примирил.
цитирайС пълна сила същото важи и за мен!Никога няма да се примиря!Това поне е сигурно!
цитирайНЕПРИМИРИМИТЕ!
:)
цитирай:)
28.
ploudinperper -
Кажи си Гоце!
02.12.2009 15:06
02.12.2009 15:06
Синята коалиция настоява Президентът Георги Първанов незабавно да огласи мотивите, с които преди години е помилвал Цветелин Кънчев.
От Синята коалиция настояват президентът публично да се извини на българското общество за извършеното престъпление на помилвания Цветелин Кънчев.
От парламентарната група настояват държавният глава да дойде в Народното събрание и да поеме политическата отговорност за превръщането на президентството в защитник на организираната престъпност.
(Фейсбук - Фенове на ДОБРИТЕ)
цитирайОт Синята коалиция настояват президентът публично да се извини на българското общество за извършеното престъпление на помилвания Цветелин Кънчев.
От парламентарната група настояват държавният глава да дойде в Народното събрание и да поеме политическата отговорност за превръщането на президентството в защитник на организираната престъпност.
(Фейсбук - Фенове на ДОБРИТЕ)
29.
анонимен -
RE : 14
03.12.2009 21:35
03.12.2009 21:35
Не съм съгласен, че няма да има отражение и у нас положителната ситуация при "голямите братя", но явно със закъснение. Просто те няма да си / ни / позволят да ни влачат още години и само да ни учат без да попляскват. А един бит струва двама небити.
Европа ще си търси дивидентите срещу дадените пари , така че щем нещем няма как да не играем по приетите правила на играта.
цитирайЕвропа ще си търси дивидентите срещу дадените пари , така че щем нещем няма как да не играем по приетите правила на играта.
Снощи И.Искров - шефът на БНБ заяви в национален ефир, че в България финансова криза не е имало и няма да им!!!
Поздрави!
;)
цитирайПоздрави!
;)
Значи Криза няма и не е имало!И в същото време ,,няма как да не играем по приетите правила,,.Това са две взаимно изключващи се тези.Аз не споделям и двете.Разбира си,doriana цитира Искров.За всеки нормален човек е очевадно,че криза има!Правилата...От 3 години в ЕС не съм видял нищо да се спазва!Виж,имитация има в излишък!
цитирай
32.
анонимен -
haralanov
04.12.2009 15:55
04.12.2009 15:55
Нещо си изпаднал в заблуда. Никъде и никога не съм писал или споменал, че България не е или няма да изпадне в икономическа криза. Така че няма изключващи се тези.
Колкото до Европейския съюз, НЕКА МИСЛИМ МАЛКО ПО-ТРЕЗВО И РЕАЛИСТИЧНО. БЪЛГАРИЯ ОТ ТРИ ГОДИНИ Е САМО "ДЕ ЮРЕ" В ЕС, А "ДЕ ФАКТО" СМЕ ОЩЕ В ПРЕДВЕРИЕТО КАТО ЗАСЛУЖЕНО НАКАЗАНИ УЧЕНИЦИ. ЗА ТОВА СА ВИНОВНИ КАКТО ДОСЕГАШНИТЕ УПРАВЛЕНЦИ /НЕ УПРАВЛЯВАЩИ /, ТАКА И ЦЕЛОКУПНИЯ ЕЛЕКТОРАТ ОТ ГРАДОВЕТЕ И СЕЛАТА. ЗАЩОТО ОТ "СЕЛЯЦИ" / НЕ КАЗВАМ СЕЛЯНИ / ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО НЕ СЕ ИЗГРАЖДА. А държава без гражданско общество, винаги е в някаква перманентна криза.
цитирайКолкото до Европейския съюз, НЕКА МИСЛИМ МАЛКО ПО-ТРЕЗВО И РЕАЛИСТИЧНО. БЪЛГАРИЯ ОТ ТРИ ГОДИНИ Е САМО "ДЕ ЮРЕ" В ЕС, А "ДЕ ФАКТО" СМЕ ОЩЕ В ПРЕДВЕРИЕТО КАТО ЗАСЛУЖЕНО НАКАЗАНИ УЧЕНИЦИ. ЗА ТОВА СА ВИНОВНИ КАКТО ДОСЕГАШНИТЕ УПРАВЛЕНЦИ /НЕ УПРАВЛЯВАЩИ /, ТАКА И ЦЕЛОКУПНИЯ ЕЛЕКТОРАТ ОТ ГРАДОВЕТЕ И СЕЛАТА. ЗАЩОТО ОТ "СЕЛЯЦИ" / НЕ КАЗВАМ СЕЛЯНИ / ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО НЕ СЕ ИЗГРАЖДА. А държава без гражданско общество, винаги е в някаква перманентна криза.
Знаем че едно общество се манипулира много по-лесно когато се зържи в страх.Кризата е чудесен начин за това .Лично аз съм на мнение , че понятието криза е субективно.Във всеки един момент ма промяна на обстоятелствата и от нас зависи как ние ще откликнем на тази промяна.Всеки възприема кризата от собствената си къичка.Тя кризата е различна за всеки един.Глобално погледнато дори тя е различна в различните държави.Но това е друга тема.
Ясно е едно- у нас ние дъвчим тази тема като дъвка и всеки си прави от нея балони!
Поздрав!
цитирайЯсно е едно- у нас ние дъвчим тази тема като дъвка и всеки си прави от нея балони!
Поздрав!
В този смисъл,българското общество е по-манипулируемо от всяко едно друго общество!Глупостта ще ни затрие!Поздрави и на теб!
цитирай на 1 април 2010 излизаме от кризата според "Малката пица"
Приемам весело Вашите постинги
цитирайПриемам весело Вашите постинги
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. verina.vesel.info
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg