Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 15:26 - Знаците на случайните думи
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 16991 Коментари: 57 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера се случи нещо,което за мнозина си е съвсем в реда на нещата.В известен смисъл то си е в реда на нещата.С полет на  самолет на ,,Луфтханза,,от София за Франкфурт на Майн е пътувал Волен Сидеров.Пиян.И е буйствал.Отказал е да изпълни нарежданията на персонала и е трябвало да бъде озаптяван.Наближавайки летището,капитанът на самолета е подал сигнал,че вози ,,неуправляем пътник,,.Ето кое мен ме впечатли!Случайните думи казани от капитана на самолета.Винаги тези неща впоследствие се оказват ,,неслучайни,,.Погледнато от друг ъгъл на инцидента,това не е поредната пиянска изцепка на Воленчо.А някаква проекция в бъдещето.Може и да не съм прав но така ми се стори.,,Неуправляем,, може да бъде и излезнал от релсите човек.Не е задължително да си пил и да си неуправляем!За мен Лидеров е вече флуид.А пътник...Нали знаете кой е пътник?Пази Боже!Абсурдно е да си завършил Богословие и да се държиш,като селски хашлак!Краят на подобни нещастници никога не е добър...



Гласувай:
34



1. bamby13 - скромното ми мнение, е че Воленчо си ...
04.02.2010 15:35
скромното ми мнение, е че Воленчо си е луд за връзване. Ако продължи да се дътзи така, ще да го озаптят някъде другаде, след като Бг избирателя, мвесто да го вкара в лудницата го вкара в Парламента....
цитирай
2. haralanov - До bamby13
04.02.2010 15:41
И лудницата и Парламента са за хора Приемливо пространство все пак.Пътниците обаче са за другаде...
цитирай
3. tili - Подсети ме.
04.02.2010 16:03
Пътувах в един самолет от Париж с въпросния "пътник", придружен от "великия" архонт и госпожите им. Бяха ВИП. То не бяха капризи, то не беше чудо - влудиха стюардесите. Не се чудя на поредната му изцепка!
цитирай
4. bamby13 - 'айде няма да казвам "дано ...
04.02.2010 16:05
'айде няма да казвам "дано по-бързичко да стигне"....християнка съм все пак...
цитирай
5. vestvi - А бе,
04.02.2010 16:06
човека си е волен, какво очаквате друго?
цитирай
6. haralanov - До tili
04.02.2010 16:17
Архонти,ВИП,капризи,великобългарски националисти...Как ли подобни неща се съвместяват?
цитирай
7. haralanov - До bamby13
04.02.2010 16:18
Ти не но пилотът на самолета го е казал...
цитирай
8. haralanov - До vesti
04.02.2010 16:20
Очаквам и да е нормален!Щом си български депутат,тръбиш наляво и надясно за ,,честта и славата българска,,би трябвало никога да не допуснеш такава излагация!
цитирай
9. bizcocho - Празнувал Трифон Зарезан къде е ...
04.02.2010 16:32
Празнувал Трифон Зарезан къде е сварил... Грозно!
цитирай
10. haralanov - До bizcocho
04.02.2010 16:41
Да си празнува Трифон Зарезан в родният Ямбол.На маса.С приятели.Пък после и под масата да падне.Но когато пътуваш с полет на ,,Луфтханза,, това е недопустимо!Издава ниска култура!
цитирай
11. rat - Ха. Айде сега изяжте го. Той, че е ...
04.02.2010 17:09
Ха. Айде сега изяжте го. Той, че е избухлив и свадлив, спор няма, ама, чак пък пиян и то точно Сидеров. Много спорно Хараланов, освен ако не си пил с него на една маса. Няма съмнение, че след 11 септември в самолетите, ако пръднеш може да те изкарат терорист. :)))))))))))))))))
Ще почакам да се поизясни, точно какво се е случило.
цитирай
12. haralanov - До rat
04.02.2010 17:15
Ти си по-зле и от другаря Льльов.Ще почакаш за повечко информация,пък после дълбокомудренно ще се произнесеш.Излиза,че грам доверие нямаш на един немски пилот от гражданската авиация!Не ставай смешен!
цитирай
13. rat - Неуправляем не означава пиян. Аз ...
04.02.2010 17:26
Неуправляем не означава пиян. Аз само това исках да ти кажа. Не споря, че е имало скандали.
цитирай
14. mamkamu - :)
04.02.2010 17:39
Може и да не е бил пил :) Той си е пиян просто ей така :)
цитирай
15. haralanov - До rat
04.02.2010 17:59
Толкова по-зле!Това да не си пил и да си неуправляем е сериозна работа.Пиянството поне те оправдава.
цитирай
16. haralanov - До mamkamu
04.02.2010 18:01
Eй така пиян?Без нищо?Как става тази работа?
цитирай
17. zaw12929 - Като си връщах книгите в окръжна ...
04.02.2010 18:15
Като си връщах книгите в окръжна библиотека, видях книгата на Сидеров "Във властта на Мамона" и я взех, за да разбера мислите му. Вече прочетох 40 страници. Има истини, а заключенията са по скоро интересни, но неприемливи за мен. На летището може и да не е бил пиян, стилът му е пиянски...
Сега Ви се извинявам, ако са увеличени боите в коментарите ми
Защото... чета Ви, защото постингите ви са кратки, точни, ясни. Добър исказ!
цитирай
18. haralanov - До zaw12929
04.02.2010 18:24
Не ме интересуват нито Сидеров,нито великобългарският му национализъм,нито написаните(и попреписани от тук-от там)книжки.Приемам извинения!
цитирай
19. miralyub - Прав си, Хараланов!
04.02.2010 19:06
точно такова си е поведението на Волен от самото начало. на лумпен. който винаги се опитва да потули нещата. спомнете си оная прословута катастрофа и как накара Чернев да признава ненаправени неща.
сега пък имал само "разговор" с персонала.
всичките в Атака са луди за връзване.
припомнете си неговото доведено синче какви скандали спретна в ЕП, май и бой имаше...

цитирай
20. haralanov - До miralyub
04.02.2010 19:14
Не знам Мира,какво е твоето отношение към ,,случайните думи,,.Думи,които на пръв поглед не казват нищо.Аз съм забелязал,че те(думите)винаги имат и друг контекст.Имат чудното свойство понякога да се материализират.И от ,,неконтрилируем пътник,, за кратък период от време да се окаже пътник за другаде.Приеми,че става дума примерно за пътник в битността му на политик.Другото не му го пожелавам!Дано не съм прав!
цитирай
21. boristodorov56 - Шизофренията и арогантността на Болен Лидеров -
04.02.2010 19:20
му избива отвреме навреме на челото като стара ръжда.

Мога само да си представя ужаса, с който са го гледали пасажерите от цял свят при подобно налудничаво държане при задържането му от германската полиция на аерогарата във Франкфурт.
Какъв ли срам са брали представителите на българските аеролинии там. Не бих желал да съм на тяхното място.

Пиян, луд или нормален - подобно поведение е недопустимо.

Нямам думи, но имам добро обяснение за себе си.
цитирай
22. miralyub - хак му е на ББ с такива партньори и ...
04.02.2010 19:23
хак му е на ББ с такива партньори и хора покрай себе си- кой от кой се надпреварват да излагат БГ...
цитирай
23. haralanov - До boristodorov56
04.02.2010 19:44
Деградацията е тотална...Само не знам до какви нови низини може да се стигне.
цитирай
24. elineli - Господинът
04.02.2010 19:51
вече се представи на земя и по въздух.Можем само да се надяваме,че след следващото му съчетание(вероятно по вода?),журито от негови избиратели ще има благоразумието да му покаже реална оценка.
цитирай
25. haralanov - До miralyub
04.02.2010 19:51
Отчаял съм се напълно от България.От политическата и класа и от дори мъничкото и останал истински елит.Всеки ден ни залива с нова и нова чудатост,коя от коя по-странна и нелепа.Дори героят на един безкрайно уважаван от мен блогър(бай Стамат)би изглеждал по-смисленно в самолета на ,,Луфтханза,,.Пилотът казвайки нещо,буквално свързано с работата му,всъщност ни казва и друго...
цитирай
26. haralanov - До elineli
04.02.2010 19:57
За избирателите му това е без значение!Също както без значение е ,,архонт,,.-а и доведеният син.Иначе са против Мафията и шуробадженащината.
цитирай
27. haralanov - До andrei
04.02.2010 20:01
Разликата е,че пиянството е видяно не само от махалата...))))
цитирай
28. nezir - На всеки може да се случи...
04.02.2010 21:05
Лошото е, че става практика и то извън дома.
Но не си мислете, че на Волен и сие им пука за простосмъртните.

цитирай
29. haralanov - Ааааа,на не всеки може да му се случи
04.02.2010 21:18
Изобщо не си прав Незире!На мен това е невъзможно да ми се случи!!!Да се напия като руски казак и да вдигна скандал в самолета!Трябва да си простак със самочувствие за да го направиш!
цитирай
30. flyco - ...
04.02.2010 21:19
"Атака" беше до тук.
цитирай
31. haralanov - До flyco
04.02.2010 21:23
И аз така мисля.При други обстоятелства не бих обърнал и грам внимание но тази незначителна подробност,кой знае защо ме впечатли.
цитирай
32. konstant7 - *
05.02.2010 02:51
Без tili. Айде без емоции - те са за леглото.
А вие примерните и безгрешните бяхте ли там , видяхте ли ?
цитирай
33. vmir - Каквото и да е станало, явно е забравил, че представлява
05.02.2010 06:45
България и се е скрил зад България както онзи депутат от ДПС, когото бяха хванали без билет в градския транспорт в Рим, а той, в опит да мине гратис, си наизвадил всичките депутатски документи, само дето не знаел, че там не се интересуват кой си, а имаш ли билет... Жалко... защото за пилота или кондуктора няма значение кой си, но всички останали се чудят какви ли сме ние, щом лидерите ни правят такива елементарни изцепки...
цитирай
34. eien - "Абсурдно е да си завършил Богословие и да се държиш,като селски хашлак!"
05.02.2010 06:51
Да започна ли да изброявам за оргиите и разюзданите щения и авантюри на завършили благословие? Няма да го направя, за да не се спъне някой. Но примери колкото искаме.
цитирай
35. lado - Заменихме една триглава ламя с д...
05.02.2010 08:38
Заменихме една триглава ламя с друга - по-малките глави на ББорисовата ламя обаче стоят скрити в задника му, а когато се покажат на дневна светлина се разсмърдява по причини, които физиологията обяснява
Поздрави!
цитирай
36. flyco - разликата
05.02.2010 09:29
haralanov написа:
И аз така мисля.При други обстоятелства не бих обърнал и грам внимание но тази незначителна подробност,кой знае защо ме впечатли.

Волен се взе на сериозно. Преди играеше роля, а сега си помисли, че вече е наистина голяма работа - управляващ. Следва да видим реакцията на ГЕРБ. Задължително трябва да има реакция и то отрицателна и то към "Атака". Не отношение на Бойко към Сидеров, а на ГЕРБ към "Атака". Относно безусловната подкрепа за ГЕРБ, която Сидеров е заявявал многократно, в случая трябва да предизвика медиите да потърсят мнението на ГЕРБ. Какво значи да получаваш безусловна подкрепа от партия, чийто лидер се държи като пиян скандалджия на обществено място г-н генерал-доктор? Ще я приемате ли и в бъдеще? А как бихте могли да я отхвърлите?
цитирай
37. ok3223 - Бре, мааму стара
05.02.2010 09:32
Не ме учудва свинщината на Сидеров, а учудвнето от неговите ежедневни изцепки и свинщини, на някои хорица в блога и родното ни отечество.
Не можеш да очакваш върба да роди грозде, а свинята да започне да ражда агънца.
Това е Сидеров. Друг няма и никога не е имало. Открай време е арогантен и прост манияк, с опулени очи и неконтролируеми жестове и поведение, със стотина заучени националистически фрази, с които грабва акълите на част от опростелия до немай къде български народец и избирател. Виновен е не той, а тези, които го избират, даже и след като са разбрали, какво нищожество е като интелект и прасе като човек е.
С Б.Б. взаимно се допълват и в известен аспект, са си лика прилика като 2 стръка иглика.
Добре е, че не е и хитър хамелеон като Бойкото. Току виж утре го избрали за мин-р предедател, я за президент, и бедите и бедствията, които би нанесъл и донесъл на БГ биха били стократно по-големи.
Така периметъра на възможности за него се стеснява, а и последния простак и наивник разбира що за цвете е.
А ТОВО Е ДОБРО ЗА БЪЛГАРИЯ...
цитирай
38. miralyub - по темата...
05.02.2010 10:04
http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=4973&sectionid=13&id=0002401
цитирай
39. rrashkova - Сеидеров и Димитър Стоянов, Чукулов и други от тази ПП се държат така,
05.02.2010 11:23
както техния електорат очаква да се държат. Те са представителна извадка на стила на поведение, обноските и манталитета на голяма част от българите. Те са обект на възхищение и пример за подражане за лумпенизираните им избиратели...
цитирай
40. swan16 - Истински лошото тук е, че когато се ...
05.02.2010 13:18
Истински лошото тук е, че когато се докопоат до дипломатически паспорт подобни персиони сякаш са хванали Господ за шлифера и смятат, че щом Виенската конвенция ги пази могат да си позволят каквото им хрумне.Пиян или не няма нещо, което да извини такова поведение.Смятам, че точно такива хора би трябва да са в пример на обикновенните граждани, които не се пазят от синия цвят на паспорта.Но уви, и това е разбиране по ганьовски.....
цитирай
41. compassion - Политиците (от всяка държава) са също хора
05.02.2010 13:41
като всички други и се напиват, показват простащината си и всичките си там психични (болестни) смущения и пропуски във възпитанието, но............., когато са в прожекторите и обективите това се вижда от всички. Понеже те са се клели в името на народа и са станали представители на една нация и държава, така всъщност са се отказали от правото си да бъдат себе си като обикновени хора. Затова народа ни казва "Тежка е царската корона".
Много жалко, че България все с такива новини влиза в новините ни и човек понякога чак го е срам да каже, че е българин.
цитирай
42. boristodorov56 - Струва ми се,
05.02.2010 13:55
че в един или друг случай, на едно или друго място - почти всичките ни политици се държат по този отвратителен начин, но с нюанси. Те се вземат прекалено на сериозно и отегчително нагло за истинските ценности на нацията. А всъщтост са нейното наказание и всеобщ позор!

Няма по-долна обида от това да те нарекат - български политик.

Отнася се за всички - без изключение, защото са от един същ калъп и по един и същ тертип правени - този на ДС.



цитирай
43. haralanov - До konstantin7
05.02.2010 14:06
Разбира се,че не съм бил там но предпочитам да вярвам на информацията на DPA и на тази от летището на Франкфурт на Майн,отколкото на Сидеров!Необходимо ли е да казвам защо..?
цитирай
44. haralanov - До vmir
05.02.2010 14:08
Няма никаква разлика в дебелащината и цинизма на депутатите от ДПС от тези на АТАКА.Доган и Сидеров може дори достлук да имат на чашка...))))
цитирай
45. haralanov - До eien
05.02.2010 14:10
Две мнения по въпроса нямаме...))))
цитирай
46. haralanov - До lado
05.02.2010 14:13
Не е точно така.Много пъти,не само в този блог се е спорило дали трябва да се прави избор между по-голяма и по-малка злина.Личното ми мнение е,че ББ е за предпочитане(дори и с отвращение)пред крадливата тройна коалиция!
цитирай
47. haralanov - До flyco
05.02.2010 14:16
Предполагам,че от АТАКА ще подкрепят ГЕРБ безусловно докато може.Колко е това ,,докато може,,самият аз незнам!
цитирай
48. haralanov - До ok3223
05.02.2010 14:18
Сега уж Волен щял да ги дава на Съд.Кого ще съди и как ще стане това нещо...Повече от смешно е!
цитирай
49. haralanov - До rrashkova
05.02.2010 14:21
Всеки избирател гласува за себеподобен лидер и партия!В този смисъл няма абсолютно никакво противоречие между ,,червените бабички и червените мобифони,,.Простотията и на двете места е еднаква.
цитирай
50. haralanov - До swan16
05.02.2010 14:23
Няма как да не се съглася с теб!Има хора с дипломатически паспорти,които се изживяват на древногръцки богове!Че и на повече дори.Тъжна работа...
цитирай
51. haralanov - като всички други и се напиват, п...
05.02.2010 14:24
compassion написа:
като всички други и се напиват, показват простащината си и всичките си там психични (болестни) смущения и пропуски във възпитанието, но............., когато са в прожекторите и обективите това се вижда от всички. Понеже те са се клели в името на народа и са станали представители на една нация и държава, така всъщност са се отказали от правото си да бъдат себе си като обикновени хора. Затова народа ни казва "Тежка е царската корона".
Много жалко, че България все с такива новини влиза в новините ни и човек понякога чак го е срам да каже, че е българин.



Това е положението...
цитирай
52. haralanov - До boristodorov56
05.02.2010 14:28
Не съм съгласен,че ,,всички политици без изключение са от един калъп и по един и същи тертип правени,,.Това просто не е вярно.Има доста изключения!Няма да изброявам имена,защото ще се отклоня от темата.
цитирай
53. lado - Не е точно така. Много пъти, не само в ...
07.02.2010 14:45
haralanov написа:
Не е точно така.Много пъти,не само в този блог се е спорило дали трябва да се прави избор между по-голяма и по-малка злина.Личното ми мнение е,че ББ е за предпочитане(дори и с отвращение)пред крадливата тройна коалиция!

Някой ден, живот и здраве, когато претеглим резултатите , ще можем да кажем кой е бил прав.
Поздрави!
цитирай
54. cornflower - lado
07.02.2010 15:13
И аз мисля така. Затова не бързам да осъждам Волен, какъвто и да е.
Мисля, че всичко е сценарий на противника.
Важното е, че в момента Волен отстоява труден фланг - ББ знае какво прави.
А немците си ги знаем как обичат да сипват масло в огъня...
Затова споко...
цитирай
55. lado - О, о, о - ББ и Волен са ми лекарство за ...
07.02.2010 15:34
О,о,о - ББ и Волен са ми лекарство за повръщане, не ми трябва примиренческа позиция по точно този въпрос.
цитирай
56. ok3223 - Ще съди...
09.02.2010 09:34
евтини тъпотии. Този клоун ги прави едни, които тук пред някои минават, ама навън, за немците, не е нищо повече от един БАЛКАНСК ПОСЕРКО.
А с посерковците те се оправят по късата процедура.
Един български посерко.
цитирай
57. lado - Заменихме една триглава ламя с д...
09.02.2010 10:18
lado написа:
Заменихме една триглава ламя с друга - по-малките глави на ББорисовата ламя обаче стоят скрити в задника му, а когато се покажат на дневна светлина се разсмърдява по причини, които физиологията обяснява
Поздрави!

47. haralanov - До lado
05.02 14:13 Не е точно така.Много пъти,не само в този блог се е спорило дали трябва да се прави избор между по-голяма и по-малка злина.Личното ми мнение е,че ББ е за предпочитане(дори и с отвращение)пред крадливата тройна коалиция!цитирай

Слагам и мнението на Иво инджев, макар и извадено от контекста в подкрепа на думите си по-горе.


И какво излиза от тази констатация за политиката на "свършените факти"? Излиза, че тройната коалиция си управлява и днес под друга форма - каквото са решили, ще стане, за да бъде доведена докрай постколониалната обвързаност на България с нейната метрополия.

Блогът на Иво Инджев - http://ivo.bg/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288873
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031