Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 16:38 - Born in The Bulgaria
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 15184 Коментари: 53 Гласове:
29

Последна промяна: 17.05.2010 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Родил съм се в България, без да искам. Живея в България, също без да искам!Това къде ще умра е вече Божа работа. Не, че раждането ми и животът ми като продължение, не са Божа работа! Но все пак...Неистово искам общият наш български живот да бъде друг! Да си се родил и да живееш в България е изпитание! От подобно изпитание човек може да излезе като спартански войн. Може и да я бута някак си! А може и съвсем да я закъса! Може да преминава от изброените три възможности в рамките на една година много пъти. Сложно е...И понеже съм заклет фен на Рок и Блус музиката, често си мисля следното.Тъгата, както и радостта са естествени състояния, присъщи на човека. И пак може едното да е омешано с другото. В Рок и Блус музиката обаче има нещо, което винаги ти казва:,,А бе, я се дръж здраво! Може и тъжно да е, но хъсът си струва!"
    ,,Дали си струва да се живее в България..?" Ей ,,тук точно ме стяга чепика"...Не си струва! И то не е само заради малкото кинти, които получаваме за труда си! Не е и заради постоянното ограбване от НЕК, Здравната каса, Пенсионното осигуряване, Мобилните оператори, поредното правителство...Не е и заради ,,обратната страна". Моловете, в които си купуваш щастие...Липсва здравословна духовна атмосфера. И тук ,,хватката" не е да избягаш някъде. Да се шмугнеш и да си мислиш, че всичко е ОК. Отровителите на тази атмосфера са усърдни като Торквемада на Великата Инквизиция. Хубаво е, че някъде далече има и такива хора. Който иска, да си мисли,че съм американофил...





Тагове:   Bulgaria,   born,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jedi - :)
17.05.2010 17:31
Не сме американофили, но всеки има право да бъде свободофил. А свободата не се продава на промоция или бонус към предплатен пакет минути. Не зная дали фИлията ни е с вярна посока, нека инстинктите покажат.

Поздрави!
цитирай
2. edinman - Ех Минчо,
17.05.2010 18:29
животът ни минава като редуване на труден ден, с неспокойна нощ !
Ни изгреви виждаме,ни залези красиви-навред над нас са само тъмни облаци!Разчекнем лицето в песимистична комедия, и веднага го
сбръчкаме след завесата в оптимистична трагедия,поставена от
неуморните ни "режисьори".Все сме в някакъв театър,все има задкулисие..
Ритъмът на нацията е друг,няма тежки китарни сола,няма плътните стонове
на блуса....има ориенталско жълто-силиконено безвремие!

цитирай
3. haralanov - До jedi
17.05.2010 18:35
Ако се оставим инстинктите да ни водят...Всъщност,това е може би най-доброто решение!Поздрави и на теб!
цитирай
4. haralanov - До edinman
17.05.2010 18:43
Мдааа...Да слушаш чалга,означава да се влачиш по течението на ориенталско жълтото силиконено безвремие.Какво да се прави..?Раждайки се в България(ние с теб,в комунистическа България)сме нямали голям Избор.Сега поне Избор има.Той може да е еднопосочен билет.Може да е временно изчезване...Всеки Избор обаче е личен.Спасяване поединично.Който остане-да му мисли!И да носи последствията от това си решение!
цитирай
5. lado - Ей, нямат край глупостите на пор...
17.05.2010 19:59
Ей, нямат край глупостите на поредното кухо правителство.
И днес също.
И аз не виждам спасението никъде. Подозирам,че на запад от нас може и да става за живот.
цитирай
6. nezir - От един американофил..
17.05.2010 20:01
Ако добре те разбирам сериозно си мислиш да ни изоставяш!
Посоката ти е вярна...
Благодаря ти за музикалния фон!
цитирай
7. haralanov - До lado
17.05.2010 20:55
Казват,на Запад от Сърбия става за живот.В чалга-олелията на ракиено-салатената ни държавичка е нещо друго.Това другото не е живот.Карай да върви Владо...
цитирай
8. pontis - haralanov, "Хвана" ме още с първите три изречения.
17.05.2010 20:56
И ме държа до края.
На 100%.
цитирай
9. haralanov - До nezir
17.05.2010 21:11
Незире,винаги си ме разбирал добре!Освен посока,на човек му е необходима и цел.Щото посока без цел...Нищо не е!Бъди здрав!
цитирай
10. haralanov - До pontis
17.05.2010 21:12
Твоите текстове също винаги са ме впечатлявали!
Не е комплимент!Бъди здрав и ти!
цитирай
11. despinida - Минчо,
17.05.2010 21:30
замислял ли си се, дали ако бащата (или дядото-без значение) на Джон Атанасов, не беше се пренесъл в обетованата земя своевременно, той щеше да направи своето откритие в условията, които България, предлага...или ох, чакай да потърся онзи Блог на един наш "колега", който май се казваше ЗАЩО НЕ ИСКАМ ДА НАПУСНА БЪЛГАРИЯ...и като заразправял колко сме велики...и като заизреждал едни открития, на едни българи...само, дето беше пропуснал факта, че всичките или повечето от тези събития, са се случили по света, но не и тук...
Напълно те разбирам... живота ни е един и не бива да лежим на кълката, че видиш ли, това е нашата родина...не, това е страната, която иска от нас данъци, раболепие и тъпримост към паразитите, т.е. циганите !!! а човешкото у нас, което надявам се е по-силното ни диктува да търсим по-добър лакмус за развитието на потомството ни...
цитирай
12. miralyub - Така е. Само да не те надушат разни ...
17.05.2010 21:51
Така е. Само да не те надушат разни нахъсени националисти, хахаха- мен ме налазиха вече само защото казах, че приветствам всеки млад човек, който в правото си да търси по-добър живот- тръгва оттук.
Аз пак ще го кажа. Работя, преживявам, но тук се задушавам.
Просто се задушавам от всичко наоколо. От липсата на морал, от евтиния тарикатлък, от злобата, от псевдоелита, от лъжливите месии, от наивността на българите, от залитанията ни, от лъжите, от мизерията, от нещастието на толкова много хора покрай мен...
От това, че не само моето поколение, но и това на децата ни е обречено да не види изплуване...
цитирай
13. haralanov - До despinda
18.05.2010 07:08
Може би,защото съм превалил вече половината си живот(пак казвам,Божа работа е!)се улавям,че все по-често се замислям за и върху разни неща.Различно е това да си на 22 и на 42.Тогава нямах семейство,деца...Бях безгрижен и наивно си мислех,че след 20 г...В това многоточие могат да бъдат поставени мечтите на не едно поколение за една нормална България!Бъди здрава,Галя!
цитирай
14. haralanov - До miralyub
18.05.2010 07:17
Изобщо не ми е до евтините националисти и техните бълвания на тема ,,Велика България,,.Искам нормална България!Не България на три или на четири морета.Не България на Гоце и Бойко.Не на България на Трактора,Дедо,Сергей,Цецко и Цецка...Задушавам се от същите тези нещa,от които се задушаваш и ти!Случващото се е и лично предизвикателство.Виждам обаче,че има хора,който никога няма да се предатат..:)))Бъди здрава ти и цялото ти семейство!
цитирай
15. kass - според мен не е важно къде живееш, а ...
18.05.2010 10:08
според мен не е важно къде живееш, а как. Не е важно къде си се родил, а какво ще направиш със живота си...
Поздрави!
цитирай
16. streetsmart - If you can make it there, you'll make it anywhere
18.05.2010 10:33
Надявам се да съм цитирала правилно. Но то си е предизвикателство - или го поемаш и оставаш, или се предаваш и се спасяваш. Между другото, едното не изключва другото, вече. Няма да продължавам, това си е личен избор.
цитирай
17. flyco - =
18.05.2010 10:49
Усетих подобно настроение при Веселин Вълев, с изключение на американофилството, но може да съм сгрешил.
Блусът и рокът са двете страни на една и съща монета.
цитирай
18. tili - Рокът е дете на блуса.
18.05.2010 11:48
А краят на Торквемада е бил ужасен! Ние изпуснахме момента още преди 20 години, приспани от призивите на Ж.Желев от балкона на Студентския дом. Тогава нещата можеха и да станат. Сега вече - никога!!!
Съжалявам да го кажа, но нямам надежда!
цитирай
19. boristodorov56 - Всяка държава е такава, каквато са хората и!
18.05.2010 11:49
Вярно, че много фактори са били решаващи за да стигнем до това окаяно положение, но най-вече самите ние сме си виновни.

Знам,че ще бъда обвинен във всеки смъртен грях и още сто измислени, но ще го кажа и тук:
българите сме тъпи, завистливи и педераси. (Без възклицателна.)
В допълнение анархисти и атеисти - но това е следствие от посочените "качества".

Може ли държавата да е свястна, а хората не? Или обратно?

Ако бяхме стока - защо сме окаяници и мизерници и ни управляват непрокопсаници?

Държава, в която:
- комунистите ще ни дават справедливост,
- "царя" ще ни оправя,
- Аамет Циганина поучава,
- Бойко Борисов пази от престъпниците - я пиши бегала!

И ние като народ го търпим!
Кактъв народ сме?
Каква държава можем да имаме?

Боже, пази България от българите!

цитирай
20. haralanov - До kass
18.05.2010 11:58
Почти буквално перефразираш известна римска сентенция.Така си е...Важно е не къде живееш,а как се чувстваш.Защото,,там където се чувствам добре,там е и моята Родина,,.Лек ден ти желая!
цитирай
21. haralanov - До andrei
18.05.2010 12:00
Написаното от теб е все едно взето от в.Стършел.Хем е смешно,хем не е лишено от логика.Поздрави!
цитирай
22. despinida - Борко, дали не казваме едно и също с теб ?
18.05.2010 12:00
boristodorov56 написа:
Вярно, че много фактори са били решаващи за да стигнем до това окаяно положение, но най-вече самите ние сме си виновни.

Знам,че ще бъда обвинен във всеки смъртен грях и още сто измидлени,
но ще го кажа и тук:
българите сме тъпи, завистливи и педераси. (Без възклицателна.)
В допълнение анархисти и атеисти - но това е следствие от посочените "качества".

Може ли държавата да е свястна, а хората не? Или обратно?

Ако бяхме стока - защо сме окаяници и мизерници и ни управляват непрокопсаници?

Държава, в която:
- комунистите ще ни дават справедливост,
- "царя" ще ни оправя,
- Аамет Циганина поучава,
- Бойко Борисов пази от престъпниците - я пиши бегала!

И ние като народ го търпим!
Кактъв народ сме?
Каква държава можем да имаме?

Боже, пази България от българите!


http://despinida.blog.bg/drugi/2010/04/13/shto-za-izpadnal-narod-triabva-da-sme.527933
цитирай
23. ka4ak - Здравей Минчо!Имам моя си теория и тя е:
18.05.2010 12:09
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

А ТОВА ДОЛУ НАПИСАХ,КОЛКОТО ДА СТАНЕ ПОСТ
Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с любов!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!

ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ПОСТА Е СЛЕДВАЩИЯ:да спасиш живот
Знам ,че ще се чудите!Явно очаквате да Ви кажа колко наркомани съм спасил и как съм ги върнал към живота!И за това ще Ви разкажа,но тука искам да говоря,за хората които нямат проблемите на наркомана,а са едни от нас и просто са изпаднали в"дупка" и нищо не може да ги върне на пистата на живота!Не трябва да си наркоман,за да се отчаяш и да смяташ,че си в безизходна ситуация!Ние сме родени и сме живи,защото в нас е заложено,да се борим,за да сме живи!Мисълта и разума ни прави по различни от всички твари на земята!И точно мисълта е тази,която ни кара да правиме глупости!
Имаме нагласата,това е така!Но се стремиме,да не се съгласиме с канона,те са го измислили преди нас!Максиомата"Всичко ново е добре познато старо",просто е показател,че не искаме да мислим!Когато имаш свободата да си ти,престъпление е да не се възползваш,престъпление е да оставиш,човека до теб,да се самоущожи,престъпление е да знаеш,че може да помогнеш и да не го направиш!Ние сме силни,не защото сме сами,а защото сме заедно!Независимо,че "ще си запаля къщата ,за да му изгори плевника"аз Ви призовавам,не само да злословите за комшиите,а да ги погледнете с други очи и да бъдете,добронамерени,за да може взаимно да си помогнете и около Вас,да се получи една положителна атмосфера,която да помогне и на Вас и на комшията!Помогнете,ще се почуствате по добреМоже в един момент и те да Ви помогнат,да си повярвате,че можете!

Така че усмихнат ден!Ние заедно можем!!!:)))
цитирай
24. kikowsky - Стига си мрънкал!
18.05.2010 12:21
Значи да Ви кажа на всичките! Писна ми от мрънкащи хора, чиято възраст не е детско-юношеска.
цитирай
25. boristodorov56 - 23. despinida - точно - дословно!
18.05.2010 12:57
Права си.
цитирай
26. haralanov - До streetsmart
18.05.2010 13:03
Най ми харесва варианта при който се махаш и се спасяваш.В оставането тук не виждам никакво мъжество,а най-обикновена човешка глупост!Бъди здрав и ти!
цитирай
27. haralanov - До flyco
18.05.2010 13:09
Ако не бяха Блусът и Рокът сега нямаше да се знаем и да си пишем в блога.Отдавна съм забелязал,че през последните 10 години примерно,абсолютно нищо не ме е ,,хванало изотвътре,, нито в Блус или Рок музиката.Новите групи са сякаш изчерпали се още при своето появяване на сцена.Няма свежи идеи.Има опит за имитация на стари и утвърдени групи!Може и да греша и да съм твърде консервативен....
цитирай
28. haralanov - До tili
18.05.2010 13:12
И все пак,слушайки повече Рок и Блус...Дори и в това има надежда.Ей това е част от духовният свят за,който съм споменал.Поздрави!
цитирай
29. haralanov - До boristodorov56
18.05.2010 13:16
Здрасти,Боре!Признавам си,че подскочих,прочитайки това за педерастите!Предполагам имаш предвид не буквалната педерастия?!За останалото съм напълно съгласен.Бъди здрав дълги години!
цитирай
30. haralanov - До ka4ak
18.05.2010 13:21
Здравей,Владо!
Личните ни теории се раждат в резултат на нашият опит.Като цяло съм съгласен с теб но пък е и важно,какво се случва,въпреки нашите желания.Иначе една конспиративна теория примерно,може с лекота да обясни всичко случващо се.А то не е така!Завършил си накрая с един лозунг на ОДС от 2001г.Че ,,Заедно можем повече,,.Аз в това никак не съм сигурен!Нищо,че съм демократ!Жив и здрав бъди!
цитирай
31. haralanov - До kikowsky
18.05.2010 13:24
Ще се съглася с теб!Мрънкам!А ако мълча,по-добре ли ще е?Или пък другият вариант от времето на Соца:,,Дайте другари да работим,а не да говорим,,.Ти лично какво правиш..?И какво предлагаш..?
цитирай
32. boristodorov56 - 30. haralanov
18.05.2010 14:57
Всички се навеждат - пазят главите си, но им отсичат душите.
Наведен човек как да го наречеш - хем да е изразително, хем да е емоционално -
педерастията е всеобща наша болест, за жалост.
Разбира се, че не става дума за междумъжкото общуване на Станишев, Вигенин, Е. Минчев, Д.Дуков и т.н. знайни и незнайни герои от "елита" ни.
цитирай
33. streetsmart - Е, благодаря, не си първият, който ме нарича глупачка
18.05.2010 15:12
haralanov написа:
Най ми харесва варианта при който се махаш и се спасяваш.В оставането тук не виждам никакво мъжество,а най-обикновена човешка глупост!Бъди здрав и ти!

При това аз не останах, а се върнах. На всичкото отгоре и не съжалявам. Пожелавам ти да се спасиш, дано ти хареса. Както вече писах, едното не изключва другото, вече никой не ти слага печата "невъзвращенец". Така че каквото и решение да вземеш, ти определяш дали да е окончателно.
Всичко най!
цитирай
34. ka4ak - Минчо,идеята за моженето минава винаги през индивидът!Положителната настройка е разковничето!
18.05.2010 15:20
Не съм търсил политическият лозунг,а истината която прозрях и вярата в нашата поговорка,всяко зло за добро!Промяната е преди всичко в нас самите и хората с които контактуваш!Отрицателните емоции се пренасят в средата около теб и не са градивни!Другото съм го казал!:)))
цитирай
35. haralanov - До streetsmart
18.05.2010 16:16
Не съм те нарекъл глупачка никъде!Чети по-внимателно!Глупост е оставането тук,още веднъж!Това е личното ми мнение!По никакъв начин,за мен не са глупаци всички,които по една или друга причина не са заминали!Имам приятел,който би се махнал но гледа болните си родители.Друг приятел,който просто няма къде да отиде.И трети приятел,който също по никакъв начин не е глупак но има причини,които да го задържат!Извинявай!И през умът ми не е минало да те обидя!
Всичко най и на теб!)))
цитирай
36. panazea - Хараланов,
18.05.2010 17:43
След изпитания човек става като стомана! Това си е легиране - както и да го погледнеш!
Сега вече знаеш защо й трябва Панацея на България! Точно така!
цитирай
37. swanlake - А ти всъщност американофил ли си :)
18.05.2010 20:31
А ти всъщност американофил ли си :)
цитирай
38. galinabg - Ей, натъжи ме приятелю,
18.05.2010 20:36
по човешки....Другото го знам и аз :) Ако можеш да спасиш себе си, живота си, този на близките ти и обичани хора- бъди смел! Подкрепям те морално, знаеш!
цитирай
39. svoboda64 - Всъщност си струва :)
18.05.2010 23:39
Но цената е много висока и може да се плати само от малцина. Очевидно сме между тях :)))))
цитирай
40. haralanov - До swanlake
19.05.2010 08:43
Всъщност съм американофил:)
цитирай
41. haralanov - До galinabg
19.05.2010 08:45
Благодаря ти Галя!
цитирай
42. haralanov - До svoboda64
19.05.2010 08:48
Цената на оставането наистина е много висока.Поне за мен...Борим се с вятърни мелници,заплащайки със здравето си за това!Бъди здрава,Боди(за първи път те наричам така)!
цитирай
43. cornflower - На грабителите,
19.05.2010 09:41
и аз им готвя послание...
Война, Хараланов, само война срещу мафията!
Бог да пази България, защото и чужбината я видяхме - не е решение!
цитирай
44. haralanov - До cornflower
19.05.2010 09:48
Воденето на война изисква ясен противник и средства за това..:)))
Мафията в България е колкото конкретна,толкова и мъглява!
Защо чужбина да не е решение...?
Изобщо не съм съгласен с теб!
В края на краищата,никой не е нито длъжен,нито закотвен да живее на едно място в една Държава!Правото на Избор,да живееш в нормалност приемлива за теб е повече от свещенно право!
цитирай
45. cornflower - Разбира се, правото на избор...
19.05.2010 11:24
но там ще бъдеш никой, ще бъдеш роб, ще те превърнат просто в робот...и ще страдаш - дърво без корен...
Аз предпочитам борбата!
цитирай
46. miralyub - За тези, които държат на корените да ...
19.05.2010 17:44
За тези, които държат на корените да кажа:
Не бъдете тесногръди.
Живеем във време на мобилните хора. Човешкото същество съществува и живее там, където се препитава към дадения момент- толкова е просто. Въпрос на адаптация и потребности.
Стига сантименти- всичко опира до едно отсядане някъде в някакъв момент.
Хората извън БГ отдавна живеят като граждани на света! И за тях всяка страна може да бъде дом.
цитирай
47. linaviraassaamy - ..........
20.05.2010 20:11
Интересно-първи път!
цитирай
48. flyco - Виж тук
21.05.2010 21:59
haralanov написа:
Ако не бяха Блусът и Рокът сега нямаше да се знаем и да си пишем в блога.Отдавна съм забелязал,че през последните 10 години примерно,абсолютно нищо не ме е ,,хванало изотвътре,, нито в Блус или Рок музиката.Новите групи са сякаш изчерпали се още при своето появяване на сцена.Няма свежи идеи.Има опит за имитация на стари и утвърдени групи!Може и да греша и да съм твърде консервативен....


Когато имаш време виж тук:
http://www.kultura.bg/bg/article/view/17019
цитирай
49. priqtel12 - "Да си се родил и да живееш в България е изпитание!"
22.05.2010 23:21
Да, съгласна съм с думите ти...Няма атмосфера, няма душевен климат, няма надежда май....Но пък аз не съм привърженик и на напускането на страната......Бих предпочела борбата, както някой по-горе беше написал......Не съм сигурна, че извън България душата ми ще се чувства добре, макар че сега и в България тя се чувства така....Просто смятам, че прекалено търпим всичко, а не трябва....
Поздрави!
цитирай
50. swanlake - Всъщност съм американофил:) ...
25.05.2010 20:31
haralanov написа:
Всъщност съм американофил:)


Наистина ?? За първи път чувам някой да го казва на глас :))) Поздравления за смелостта :))) Уважавам хората с позиция !
цитирай
51. hatanasov - 7. haralanov - До lado
28.05.2010 23:35
Бих казал на запад от България става за живот. На паспортите на хората от Югославия пишеше дословно: "Важат за всички страни без СССР". Последното, защото СССР не ги пускаше в страната си.
Когато ние бяхме дискотека: 2 часа има - 2 часа нема, на Югославия пътищата и селищата светеха като ден.
Без борба няма победа!
За някои 200 години!
За други 1300 +45 не стигат!
цитирай
52. mitru - Всъщност не мога да разбера от какво се оплакваш?
31.05.2010 16:13
От управляващите ли? От атмосферата и облаците? От чалгата? От песимизма?
От матриала?

Всички тия проблеми се решават много лесно и бързо с прозападен стил на управление / мениджмънт. Но тогава се работи много, намаш никакво време за култура, пък и преставаш да се интересуваш, оптимизиранта система на управление решава всички проблеми, но пък създава други.
цитирай
53. minchomin - "Родил съм се в България, без да искам".
29.07.2010 13:08
Бъди сигурен, ти си искал да се родиш в България, както и всеки друг! Това, че не го помниш е друга работа и е част от играта ти. Инак за другото си прав, че всички ни ограбват. Така е. Само, че пак ние сме си виновни, заради това, че позволяваме това да се случва.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288701
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031