Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2010 15:51 - Аз съм клеветник
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 16380 Коментари: 65 Гласове:
45

Последна промяна: 21.06.2010 16:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Интернет пространството вече ще се третира,като медия,а всеки блогър ще бъде наказван(интересно ми е как?) за написана клеветническа информация(започвам да ,,загрявам,,че Съд ще решава,кое е клевета и кое не).Това се предвиждало в новия избирателен кодекс според Искра Фидосова.Причината за промяната е,че до момента в уебпространството нямало никакъв законов ред за регулация на информацията.
image
Още отсега си представям,че ако подобна щуротия бъде приета,мнозина блогъри като едното няма нищо ще бъдем клеветници.Смятам се за свободен човек и не бих се отказал да изразя свободно мнението си в разрез и с влязло в сила съдебно решение.Крадеца трябва да бъде наричан крадец(Марио и Люси какви са?).Гоце-доносник на репресивната ДС(Божидар Димитров също).Бате им Бойко-мутра.За Крадлив дедо да не говорим.А ония от яхтата в Монте Карло-отявлени мафиоти.Дълъг е списъка на хората ограбили държавичката ни.На рушителите на съвременна България.Но къде е клеветата?Готов съм да съдят и мен,заради ,,клевета,, написана от друг блогър.Дано все пак това да се размине,защото интернет пространството е свободно пространство.Нали?
Някои от изброените от мен лица със сигурност ще се кандидатират за депутати или общински съветници в бъдещи Избори.Това означава ли,че по техен адрес не трябва да се ,,клевети,, а да се пишат само хвалби?Пример за слагачество от днес в заглавие на ,,водещ,, всекидневник:,,Бойко свали тока с 3%,,.




Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - идат избори. . . хората трябва да ...
21.06.2010 16:10
идат избори... хората трябва да четат само хубави неща...:)
това е целта на тази регулация.
цитирай
2. haralanov - До miralyub
21.06.2010 16:17
Нека си идват изборите.А който иска да чете само хубави неща, да си закупи колекция с книгите на Даниел Стийл..:)
цитирай
3. despinida - Хи, Минчо,
21.06.2010 16:34
и аз чух, че съвсем скоро, ше ни окаушват само заради това, че пишем нелицеприятни неща в нета... знаеш ли кво ми хрумва...ние, баце, ше се изместиме целокупно в сайт за запознанства...там, понеже не се предполага, че ше си пишем против този или онзи от сегашната, миналата или бъдещата власт, нема ни усетят...хем и трафика на сайта им ше дигаме...само трябва да си барнем по некоя секси-снимка (може и да не е наша), иначе в тия публицистични блогове, ше ни скъсат от четене и проверки ...:))))
цитирай
4. edinman - "....до момента в уебпространството нямало никакъв законов ред за регулация на информацията.
21.06.2010 16:36
Там, където се намърда регулацията,
няма да я бъде демокрацията!
цитирай
5. boristodorov56 - Колкото да им се иска -
21.06.2010 16:45
тая няма да я бъде - няма пожарна команда,
която може изгаси факела на човешката мисъл.
Дори началник да и е Бойко Борисов.
цитирай
6. pontis - "Рушителите на съвременна България"
21.06.2010 17:01
историческа фраза.
цитирай
7. анонимен - Здравей, haralanov
21.06.2010 17:19
Очевидно няма да си носиш клеветническия кръст сам. Ще си помагаме!:-)))
цитирай
8. tit - Бойната амазонка
21.06.2010 17:24
е в решителен щурм за ред и хармония!:)):)):))
Лошо няма - видът и е идеята за хармонията и порядъка!
Упс - ще ме гази Фидосова!:)
__________________________________

Ма, само глупости мислят!:(
цитирай
9. haralanov - До despinda
21.06.2010 17:32
Ти май нещо не си разбрала!Подобна ,,регулация,, няма да е валидна само за блог пространството.Ще се направи тъй щото анонимността да бъде почти невъзможна(което пък за мен не е никак лошо) и нещо дори и написано и коментирано в сайт за запознанства(примерно) пак ще може да бъде санкционирано.Убеден съм,че има публични фигури(не само политици)които изпитват панически страх от това за тях да бъде изнесена нелицеприятна информация.Сакън,те са ангели небесни!
цитирай
10. haralanov - До edinman
21.06.2010 17:37
E да ама те ще се опитат да ни убедят,че не е така.Ще изкарат,че регулацията е не само необходима но и демократична.
цитирай
11. анонимен - Ако това се случи...
21.06.2010 17:37
ставам терорист в тази държава и няма да спазвам грабителското й законодателство
цитирай
12. haralanov - До boristodorov56
21.06.2010 17:42
Предполагам,че Бойко Борисов,като ,,един човек от народа,, ще бъде против подобно ограничение.И негативите ще ги отнесе някой друг.Нещо като с цигарите.Решението разбира се е взето със знанието и съгласието на министър-председателя но ,,пешкира го обира,, Симеон Дянков.Хитро...
цитирай
13. haralanov - До pontis
21.06.2010 17:45
,,Рушители на съвременна България,,.Фразата не е моя.Със същото заглавие излезе книга,написана от българка живееща в Щатите и дописник за в.Про&Анти.
цитирай
14. haralanov - До vallentino
21.06.2010 17:49
А аз пък изобщо не съм сигурен в това!Изборите в Габрово според мен очертаха друга тенденция.Последната дума ще дойде от Северо-изток.През зимата я кранчето може да врътнат,я нещо друго...Знаеш ли ги?Мужишка му работа...
цитирай
15. haralanov - До katana
21.06.2010 17:50
Ще си помагаме и още как..:)))
цитирай
16. haralanov - До tit
21.06.2010 17:52
Това Фидосова да те гази...Лоша работа..:)
цитирай
17. haralanov - До starbuck69
21.06.2010 17:56
То не,че сега законодателството не е грабителско...
Ако това се случи,не само виртуален тероризъм ще има...
Истината е,че Интернет като медия измести тотално радиото,телевизията и вестниците.
цитирай
18. ka4ak - Минчо,не се възмущавай!!!
21.06.2010 18:02
Това си е супер!!!До сега си дрънкам и независимо че те засягам лично,няма никаква реакция!Като казваш нещо,ще трябва и дупе за да го защитиш!!!С това се сблъсквам,непрекъснато!!!За това пиша за страхът и дупката в която всеки се е покрил!!!Когато доживеем да не треперим от изпепеляващия страх,тогава може да говорим за свободни хора!!!Може да провериш,че това което сега продължава да се говори със страх,съм го казал публично преди десет години!!!
цитирай
19. cefulesteven - Очакваше се! Гадно, противно, с...
21.06.2010 18:13
Очакваше се! Гадно, противно, страшно, но лично го очаквах.
Технологично сме подготвени да имаме свободата, а това се оказа неприятно, много неприятно за хора, които разчитат на това, че разполагат с живота ни и словото ни. Голяма част от тролите си бяха "виртуални булдози", хора с пагон, добре обучени по всички тоталитарни методики за манипулация. Забавляващите се и боиците без кауза, просто се хванаха на хорото им. Така се неглежираше информацията в интернет пространството, създаваше се чувство за недостоверност, за несериозност, но не се оказа достатъчно. И сега се опитват да внесат свой ред в паниката, която сами създадоха.
цитирай
20. haralanov - До ka4ak
21.06.2010 18:14
Здравей,Владо!
Готов съм да се обзаложа,че в блога има десетки хора готови публично да защитят позицията си.Страхът не е такъв,какъвто беше преди 20 години.А и ако го има,той е в малките населени места,където битува ,,страх да не загубиш хляба,,.Ти лично ме беше шокирал с изразеното си становище преди години,че ,,основните политически сили в България държат нарко-каналите,,.Дано по смисъл да съм те цитирал вярно.Но ако това е така...Държавата трябва незабавно да бъде закрита!
цитирай
21. haralanov - До cefulesteven
21.06.2010 18:17
Ред в паниката приятелю не може да има!
Не може да има!
Щото най-малкото, нечий рейтинг ще се спихне!
цитирай
22. semtomovi - Като мене ли ще ги наказват заради свободата на словото?
21.06.2010 18:35
Къде отиде прословутата свобода на словото?
цитирай
23. ka4ak - Така е със забележка/контрабадните канали/,а във Въррховна Касационна Прокоратура ме викаха,но ме разпитваха за 50 000,които получават!
21.06.2010 18:37
Когато ги съдят и им е удобно,отговарят за своите действия,а когато говорят за действителни неща-това са наркомани и не знаят какво говорят!!!И това продължава и в момента!!!:(((
цитирай
24. cornflower - а на мен ми харесва
21.06.2010 18:41
като гледам слободията на блога,
няма разлика от държавата.
никой няма да ви ограничи свободата на словото,
но трябва истината да се изговаря човешки.

защото има хора за освидетелстване...
цитирай
25. teomira - Бихте ли ме защитили
21.06.2010 18:52
Бихте ли прочели последния ми постинг и ми кажете защо полицията не ме защитава?
цитирай
26. tomov8 - Зевзек
21.06.2010 18:53
Абе пич, не слагай снимката на Фидосова, че едва се събра на монитора ми:)
А иначе - въпросът с юрисдикцията е важен. Ако сървърите, на които е сайта са извън България, до международния съд в Хага ли ще се обръщат "оклеветените"? Смешници. Технологиите и свободното мислене винаги изпреварват "селския манталитет" на управляващите.
цитирай
27. cefulesteven - Ред в паниката приятелю не може да ...
21.06.2010 18:57
haralanov написа:
Ред в паниката приятелю не може да има!
Не може да има!
Щото най-малкото, нечий рейтинг ще се спихне!



Подозирам на какво се надяват, че стискайки здраво юздите на информацията в юмрука си, ще могат да манипулират и рейтинг. Пропагандата не е това, което беше, но някои хора като, че ли още разчитат на старите й похвати. Но и аз съм по-скоро оптимист, на българите ни омръзна да сме будалите. Ден се лъже, два се лъже, пет...повече няма да стане.

Яд ме е, но пък сега си откриха истинските лица.
цитирай
28. cefulesteven - като гледам слободията на блога, ...
21.06.2010 19:02
cornflower написа:
като гледам слободията на блога,
няма разлика от държавата.
никой няма да ви ограничи свободата на словото,
но трябва истината да се изговаря човешки.

защото има хора за освидетелстване...


Много странни възгледи за един антикумонист, какъвто будиш уважение, че си.
Какво е "да се изговаря човешки", хайде формулирай го, защото и аз съм на същото мнение, че истината трябва да се изговаря човешки, но въпроса е морален и докато няма морал малко трудно ще го видим осъществено, а превърне ли се в правно-юридически въпрос трябва да има строга формулировка. Няма ли, вече започва да действа силата, на този, който я има в повече за да наложи своя възглед за думата "човешки".
И нали на единият ден ще ограничат мен, на другият теб.
Нали на единият ден ще ни спасят от някой трол, утре ще изкарат нас троли.

цитирай
29. cefulesteven - Абе пич, не слагай снимката на Фи...
21.06.2010 19:03
tomov8 написа:
Абе пич, не слагай снимката на Фидосова, че едва се събра на монитора ми:)
А иначе - въпросът с юрисдикцията е важен. Ако сървърите, на които е сайта са извън България, до международния съд в Хага ли ще се обръщат "оклеветените"? Смешници. Технологиите и свободното мислене винаги изпреварват "селския манталитет" на управляващите.


Пълни селяни са си и си е ясно, че е технически неприложимо, но пак ще тръгнат акции и ще напълнят ефира с глупости.
цитирай
30. aidasv - Здравей Стоянов
21.06.2010 20:08
Като чета и гледам колко сме "клеветниците" ако ни глобяват ще покрият бюджетния дефицит - бюджетната дупка, която не сме издълбали ние, ако ще ни арестуват отсега да почват да строят сгради с места за задържане.
Ако пък искат да има поне 45% хора които да са гласоподаватели-избиратели да не се занимават с глупости, а да направят нещо да станем нормална държава и да живеем като нормални хора, а не да сме географско-стратегически район.
цитирай
31. haralanov - До semtomovi
21.06.2010 20:38
Тук си е свободата на словото.
И никъде не си е отивала.
За някои неща и аз започвам да ставам оптимист.
цитирай
32. haralanov - До teomira
21.06.2010 20:39
Ще прочета постингът ти и там ще коментирам.
цитирай
33. haralanov - До tomov8
21.06.2010 20:41
Килограмите на Фидосова са най-малкия проблем.
цитирай
34. haralanov - До aidsv
21.06.2010 20:43
Ако пък искат да има поне 45% хора които да са гласоподаватели-избиратели да не се занимават с глупости, а да направят нещо да станем нормална държава и да живеем като нормални хора, а не да сме географско-стратегически район.

Eй с това съм съгласен!
цитирай
35. rakurs - Ей ,тъпи блогъри
21.06.2010 23:03
хората искат да ви плащат като на медиини дзвезди вий се теглите.А с това че си трайкаме дали ще се промени съединителя?
цитирай
36. vmir - как ще бъде наказвана клеветата в нета не знам, но едва ли има спор по това, че у нас
22.06.2010 02:34
клеветата се радва на изключително радушен прием и вярвам, че на когото не му харесва това и държи на защита честта и достойнството на личността като фундамент на взаимоотношенията и културата в нашата страна, ще бъде повече зарадван, отколкото несъгласен с подобно намерение. аз лично вярвам, че ако повечето хора у нас внимаваха колкото мен да не набеждават неоснователно другите, положението у нас щеше да бъде доста по-поносимо.

и нека си го кажем - клеветата е користно деяние, предназначено да вреди, а не резултат от убеждение, породено от прекалено много или малко мозък. ако аз например разкрия, че съм по-красив от премиера, няма да е клевета, защото всички ще видят, че казвам истината, но ако твърдя, че той е мафиот без доказателство, значи или съм глупак, който повтаря чути-недочути глупости, или може би аз съм мафиота по силата на определението, че мафия е организирана група лица, които преследват користни цели. дори съда да не го потвърди, пак остава ползата, че съм изправен пред необходимостта да докажа правотата си, или да заема мястото на аутсайдер, който повтаря изфабрикуваните и тиражирани от някой реален мафиот клевети.
цитирай
37. internationalist - Бат Бойко и неговите Ционистки,
22.06.2010 09:53
господари искат да установят тотален контрол върху независимите медии.Каквито се явяват един голям % от блоговете.
Но обикновенният блогър,колкото и да е инакомислещ обикновенно няма средствата да ходи и прави истински репортажи от събитията,да разследва по журналистически.Особенно пък Българският.Остава му само свободата да извлича от всички медии събитията, да ги пречупва през собствената си призма и да ги представя,така както мисли.Ако знае езици и може да борави със чужди сайтове,му е в голям +.Ще принудят,независимите блогъри пишещи неудобни истини и злободневни коментари, да се регистрират в руски и китайски сайтове и да пишат анонимно.С което, вече информацията от тях ще се взема за идваща от "несериозен" източник и няма да има ефект.
цитирай
38. mikino - ХА!?! Я пък...?
22.06.2010 10:25
Аз не желая да слагама розови очила - има реална ситуация и ще пиша за нея, ако ще не клевета ами не знам как ще я класифицират! Това леко ми намирисва на подмолно и тънко ограничаване на свободата на словото - основен елемент на демкрацията! И леко продължавам да си твърдя, че Бате Ви Бойко се опитва да върне оня скапан соц режим на полицейщина, следене и т.н. идиотщини! А народа спи ли спи.... Или така им харесва?!? Аз обаче, ще си пиша каквото си искам ХА да видим кфо ше стане А?
цитирай
39. vmir - 39. mikino
22.06.2010 10:53
mikino написа:
Аз обаче, ще си пиша каквото си искам ХА да видим кфо ше стане А?


ми то се вижда - нима 20 години правим нещо друго? приказки на тон, дела - на милиграм. как да не са ни виновни другите при това положение, как да не сме невинни като младенци? даже май подменихме местата на противоположните понятия.
цитирай
40. kass - haralanov
22.06.2010 11:05
има известна разлика между обида и клевета, едното е негативно отношение чрез епитети, другото твърдение. Да се твърди, че някой е извършил нещо, безспорно трябва да бъде доказано инак си е неоснователно подронване на авторитета на човека. Ако обаче започнат да се подлагат на съдебно преследване обидите, май трябва да почнат от кръчмите, през нета та до семейните скандали. Едва ли съдебната ни система ще насмогне :):):)...
цитирай
41. princefromhell - Ето тук момата обяснява
22.06.2010 11:35
http://dnes.dir.bg/news.php?id=6607645
цитирай
42. mikino - Аз мисля, че 90% от медийте са пол...
22.06.2010 11:49
Аз мисля, че 90% от медийте са политически зависими, само им вижте начина по който представят събитията. Играе се с много пари, да знаете! Не искам да говоря повече, за да не хвърлям неща, които са трудно доказуеми, но лично аз съм била свидетел как се правят платени статии. Така че, както казват "Кат си пееш Пенке ле, кой ли ми те слуша" и да роптаем и да не роптаем - това е! Лошото е, че и нас се опитват да ни манипулират, но Ви предлагам да не се поддаваме! Ние сме свободен народ и имаме право да знаем истината, като не я намираме в медии, ще я намерим другаде и ще я показваме - ще бъде обществено достояние, защото така е правилно и така се прави в демократичните държави!
цитирай
43. demonwind - Грух, грух, грух... квиййк
22.06.2010 11:50
Поздравявам дамата на снимката с песента "Татооо, 'стървах прасьетооооо"
Бррч, бррч... :))))
цитирай
44. vazmushtenia - Родните натегачески склонности ...
22.06.2010 13:41
Родните натегачески склонности винаги са ме изумявали! Не, че нещата не отиват натам в световен мащаб, но защо не сме първи в нещо положително, в нещо добро, а все избираме най-големите идиотщини, за да сме първи в тях?!?
цитирай
45. godlieb - "CHICHE"
22.06.2010 13:56
СВОБОДАТА НА ИЗКАЗ - КАТО КЛЕВЕТА!?! ИНТЕРЕСНА РАБОТА - НАКЪДЕ НИ НАБУТВАТ НАШИТЕ БРАТЯ - ПАРЛАМЕНТАРИСТИ!?! ХЕМ ДЕМОКРАТИЧНО - ХЕМ ДЕСПОТИЧНО - ХЕМ ЕПИЗОДИЧНО . . . НЕЦЕНЗУРИРАНЕТО, ДЕ!
цитирай
46. evrazol - Я!
22.06.2010 14:04
Мчи той 9-ти септември дойде бе! Почти бях изгубил надежда! Ама като гледам снимката и като споделям марксисткия възглед, че количествените натрупвания водят до качествени изменения, видно е - вървим към ново качество. Понеже и прокуратурата - дето трябва да доказва факти, не може да ги доказва и се проваля в съда, тя трябва да е първия осъден за клевета.
Но ... млъкни сърце. Аз този боб съм го ял до 89г. Гат нямаше интернет. Няма страшно - само смърди. Пък и не останаха много хората в управлението за които и собствените им привърженици да не знаят по някоя "клевета". Та не се и налага да ги клевегим избраниците. Те от кодовите си имена не могат да се отърват, нас седнали да оправят. Нали помним Р.Овч., Крадлив Дедо, Гордостта на Тара, трактора, дългия и мистър 10%.
То вола рие и на гърба си хвърля, ма да не си говорим за волове, че ще ни сритат от коневръза. Мислех да добавя нещо и за бостанските плодове с широки листа и дебели кори, тия с кухите семки, ама ми писна от иносказателност. Ще добавя само, че ограничаването на свободата на словото е по възможностите само на висш интелект, но висш интелект няма да се цапа с такива лайна. Би го направил по скоро някой с център на тежестта около коленете.
Остава и вратите на кенефите да обявим за медии /което си е точно така, като гледам медиите/ и да им наложим цензура. Ха-а-х, голям смех, голямо посмешище - минимум 150 кила.
Ама аз си я харесвам Фидосова. Изпълва ме някак с чувство за сигурност в държавното управление. С тежест някакво такова, с мощ. И всичкото това нещо си е наше - все за нас, ако мъ четете правилно. Нещо с дълбоки корени, щото на плитко такъв гигант на мисълта не вирей!
Ма да ви кажа - Гат файтонджията дет държи дизгините е професионалист, дилижанса няма как да не прецапа през блатото на фолклора. Или ще стигне поне до средата му.
цитирай
47. анонимен - Ей, приятел, голям хитрец излезе!
22.06.2010 14:37
Знаеш, че признат грях е половин грях. Ще минеш по бързата процедура, ще се споразумееш и ще ти "предпишат" пробация ;)))
цитирай
48. mikino - Аз обаче, ще си пиша каквото си искам ...
22.06.2010 15:26
vmir написа:
mikino написа:
Аз обаче, ще си пиша каквото си искам ХА да видим кфо ше стане А?


ми то се вижда - нима 20 години правим нещо друго? приказки на тон, дела - на милиграм. как да не са ни виновни другите при това положение, как да не сме невинни като младенци? даже май подменихме местата на противоположните понятия.

За съжаление си много прав, когато стане време да станем 90% от тези, които плюят и пишат си стоят на топличко у дома, а нас ни бият с палките и това ме дразни много. Явно сме овце!
цитирай
49. haralanov - До mikino
22.06.2010 15:33
Спокойно,нищо няма да стане по всяка вероятност.
Който е намислил тези щуротии,бързо ще ги забрави.
Това по всяка вероятност противоречи и на Европейското законодателство.
Добра възможност е и бате им Бойко за пореден път да се покаже,че е ларж.
цитирай
50. flyco - ...
22.06.2010 15:37
Регулация на какво всъщност искат да наложат? Клеватата си е клевета със или без регулация. Лъжата също. Минчо, много добре те разбирам какво казваш и затова те подкрепям!
цитирай
51. haralanov - До kass
22.06.2010 15:38
Хайде да не затъваме в спор,кое е обида и кое клевета..:)
Щото на моменти разлика няма никаква.
Обидата може да бъде и клевета.
Аз например твърдя,че Гоце Първанов е престъпник.И ще се обоснова много лесно.С решение на асамблеята на Европа,комунистическите режими навсякъде бяха обявени за престъпни.Е,щом и българския комунистически режим е престъпен,как може да се нарече човекът сътрудничил ,,с желание,, на такъв режим?Нима това мое твърдение е клеветническо?
цитирай
52. haralanov - Пак до mikino
22.06.2010 15:43
Че голям процент от медиите в България са зависими,в това никой не се и съмнява!
Затова и Гого Лозанов излезе с предложение фактическите собственици на медиите да се знаят.Да бъдат осветлени.Нали се досещаш,кого би и кого не би критикувала,медия собственост на Делян Пеевски и майка му Ирен Кръстева.
цитирай
53. haralanov - До evrazol
22.06.2010 15:49
,,Понеже и прокуратурата - дето трябва да доказва факти, не може да ги доказва и се проваля в съда, тя трябва да е първия осъден за клевета,,.Мнооого точно казано.Онзи ден една водеща вика на градския прокурор Николай Кокинов,че бил ,,Българския Корадо Катани,,.Това не е ли клевета?От нейна страна де.А някой има ли спомен,държавното обвинение в лицето на Николайчо Кокинов да е тикнало зад решетките,публична фигура доказан и ,,абсолютен престъпник,,?
цитирай
54. haralanov - До parasol
22.06.2010 15:51
То ако съм хитрец и се размина само с пробация,пак добре..)
цитирай
55. politica - Мръсни свини. . . . идват избори и май ...
22.06.2010 16:19
Мръсни свини....

идват избори и май ще видим спукването на балона ГЕРБ, не че другите са по стока.
цитирай
56. haralanov - До flyco
22.06.2010 16:50
За изминалите 20 г.по различни медии толкова лъжа и помия се изля,че...Знам,че ме разбираш приятелю!Гадното е,че един корумпиран и некомпетентен съд ще се произнася за това,кое е лъжа и кое клевета.Като ,,последна инстанция,, на истината разбира се!
цитирай
57. flyco - и нещо друго
22.06.2010 16:53
Предизборните обещания на ГЕРБ включваха бърза промяна на изборното законодателство. "Бърза" вече отпадна, сега се очаква да отпадне и "промяна". Всъщност обещанието вече не е изпълнено. Вместо да се потърси отговорност обаче габровци например дават допълнително доверие.
цитирай
58. haralanov - До flyco
22.06.2010 17:00
Изборите в Габрово поне за мен показват,че сме затънали в един много по-дълбок и сериозен популизъм,отколкото през 2001г.с Крадлив дедо.И по тази причина за влизането в състояние на нормалност ще е необходима и много повече време.Крадлив дедо беше във властта осем години.Бате им Бойко има всички изгледи да изкара повече.,,Който не му харесва-да имигрира,, както мъдро беше казал Ахмед Доган.
цитирай
59. nezir - Писна ми!
23.06.2010 09:09
Поредния кьор - фишек...
цитирай
60. nezir - Чл. 39. от Конституцията на РБ
23.06.2010 09:30

(1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин.
(2) Това право не може да се използва за накърняване на правата и доброто име на другиго и за призоваване към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпления, към разпалване на вражда или към насилие над личността.
цитирай
61. vmir - 61. nezir - Чл. 39. от Конституцията на РБ
23.06.2010 14:38
nezir написа:

(1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин.
(2) Това право не може да се използва за накърняване на правата и доброто име на другиго и за призоваване към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпления, към разпалване на вражда или към насилие над личността.


Ето това всеки трябва да го знае и уважава, а който не желае да спазва законите, да си понесе последствията. Ако има воля на достатъчно хора, ще се намерят и свидетели на това как срещу определени облаги се нарушава законът, ако всеки чака другия да си признае първи, може да си останем всички с чакането още 20, че и 200 години, защото клеветничеството ще намалее единствено с присъди и ще се увеличава с прикриването му зад свободата на словото.
цитирай
62. hatanasov - Клевета и лъжа
24.06.2010 13:26
Добре, че ще наказват само клеветниците. А лъжците - не. Питам се какъв е Гоце? След като излъга за ДС и за архара.
цитирай
63. andi2 - здрасти
30.06.2010 13:23
спомнян си като бях малък , как разказваха вицове за Т.Ж ., ама нас малките ни предупреждаваха да си тряем , щото иначе лооооооошо
Ама сега , колкото и да се опитват , няма да могат да накарат хората да замълчат
:)
цитирай
64. panazea - Най-после ни признаха за Медия!
06.07.2010 14:36
Щом ще има санкции, значи се страхуват от нас!
Ха , ние разбутахме торбата с мишките!
цитирай
65. liliyanaandreeva - Без съд ще ни орязват правата като уволнение от работа, а после...
03.09.2010 10:37
...ако искаме да си върнем човешките права ще трябва да подадем жалба в съда! Това е дискриминация на държавната администрация спрямо гражданите. Тя може да ни отнема правата без съд и присъда , а ние можем да си ги възвърнем само по съдебен ред.
Гражданите не са равни пред закона спряма държ. администрация, но никой не повдига този въпрос.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288907
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031