Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 16:25 - Любов по време на война
Автор: bachym Категория: Тя и той   
Прочетен: 1998 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За мен Войната започна отдавна. Ученик бях още. И имах усещането, че край мен воюват здраво. Като гледах какви хора бяха по трибуните.

Тази власт с кръв сме я вземали ( не те дядовците им уж) с кръв ще я дадем.

Войната беше обявена. Но аз само смътно я осъзнавах.

После почна да ми се прояснява нещо, че във висшето уж бях в третата по ценз специалност, а от 20 човека група, 16 –те как бяха влезли. По заслуги от войната, не с успех.

Излязохме в живота и какво, аз завърших с 5,63, той едвам с 4,13 – на него дадоха новата машина, на мен една дето е за музея.

Дванадесет години го учих – него направиха началник. Можел да воюва, казаха.

Свърши един период в живота ми, влакът ме стовари на една малка гара, а уж имах билет за Голямата гара.

Все едно, че започнах отначало. Вече Войната бушуваше с пълна сила. Ефрейтори ставаха генерали, до вчера със сандали на бос крак ставаха милионери. Всичко се рушеше и променяше.

После Войната стана окопна, без активни действия.

Сега е времето на добре окопалите се. С три с пет реда траншеи. Те са оцелели най-добре. Докато другите са воювали кой с каквото може , те са се окопавали.

Сега са с комфортно обзаведени с окопи. И само при нужда ги сменят.

Едни ближат рани и вият от болка, окопаните легализират трофеите си. И разказват спомени, на които те най-вероятно не са присъствали. Но опиянено разказват.

А аз междувременно привикнах с войната.

Ходих и там където почти няма война. Приеха ме добре. И там разбрах окончателно че не съм за войник.

Пиша тези неща от окопа, сред тържествуващите крясъци на добре окопаните.

Едва покрит, почти открит в моя малък окоп, И се оглеждам за други като мен.

И онзи ден се влюбих.





Тагове:   война,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Любов си е!
02.03.2010 18:17
А войната май си е закодирана в нас. Какво пък, кой е казал, че нещо ще става точно по нашето желание, освен ако желанието ни не е внушено от някакви висши сили...
цитирай
2. joysii - Едва покрит, почти открит
02.03.2010 18:39
Точно това си мислех за теб съвсем наскоро.ОНЗИ ДЕН ! :)
цитирай
3. heartshapedbox - благодаря за поздрава, много ми ...
03.03.2010 00:48
благодаря за поздрава,много ми хареса!
цитирай
4. bachym - Честит Празник Приятели
03.03.2010 09:07
:)
цитирай
5. sety - Браво!
03.03.2010 11:02
Чудесно си го написал. Поздравления! И честита нова любов! Честита , не като поздравление, а като определение:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив