Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 16:30 - България без бъдеще или атаката на празната глава
Автор: haralanov Категория: Политика   
Прочетен: 41860 Коментари: 54 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

България няма бъдеще в условия на Демокрация.Ние сме общество,което се е разпаднало.Имаме пълна победа на Олигарсите.Те имат тази държава.Отдавна имам чувството,че живея в някакъв свят на абсурда и с всеки изминал ден се убеждавам,че това чувство недостатъчно точно изразява степента на абсурда,който ни заобикаля.България без съмнение е уникална държава-бившият главен прокурор получава обвинение в убийство от вътрешния министър по телевизията,тотото пуска еднакви числа,президентът бивш сътрудник на ДС,награждава с орден барда на демокрацията Кирил Маричков,последният тържествува.Само у нас може да се случи всичко това накуп.И още...Настоящият шеф на митниците,обвинява бившият вътрешен министър в протекции над нарко-канали.И във връзки с Октопода.Тук добро и зло така са се омешали,до степен на неразличимост.Истинският конфликт не е в наличието на конфликт а в отсъствието на справедливост.Типична южно-американска страна сме но без банани.От време на време се мярка фигурата на някой генерал(обикновен плашипутарник),който нещо гъгне и обяснява.Семерджиев,Бонев,Михов,Марин,Пешлеевски,
Борисов...Дълга редица от празни глави,които в най-добрия случай нещо си запомнили от някой техен съветник.Крайно време е нещо да се случи!Вече е все едно какво.Но поне да е смислено!Щото в техният бълвоч и нашият избор е невъзможен!



Тагове:   България,   бъдеще,


Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pukamuli - Тц,тц,тц...
22.11.2010 16:51
Какво ви става бе хора?Трети пост чета с призиви за събуждане,осъзнаване...промяна!Изтървахме влака!Не разбрахте ли?Други го хванаха,докато ние балъците,зовяхме за събуждането и за промяната!Сори!
цитирай
2. andrei - Размисъл и верни констатации,
22.11.2010 17:03
но както казва коментиращият преди мен-изпуснахме влака!Преди малко прочетох една публикация за демографският срив в България на някаква среща на учени-демографи...Картината,която описват е смайваща и отчайваща.
цитирай
3. haralanov - До pukamuli
22.11.2010 17:06
Да не би да ти харесва така съществуващото статукво?Щото на мен-не ми!Не е необходимо ,,нещо да ми става,,.,,Ние балъците,,...Ти за балък ли се имаш?Ако се имаш,ясно ми е защо не искаш промяна!Сори и от мен!
цитирай
4. haralanov - До andrei
22.11.2010 17:11
Метафората с изпуснатият влак...И така да е...Но и със скръстени ръце не се стои(извинявам се за клишето).Тези предизвикани мисли не са мои.Подобни мисли минават през главата на всеки,който е все още в състояние да мисли.Една година до изборите не е много време!
цитирай
5. karambol5 - Мдаааааааааа крайно време е нещо да ...
22.11.2010 17:15
Мдаааааааааа крайно време е нещо да се случи ,но желателно смислено !
цитирай
6. pukamuli - Я,какво било...
22.11.2010 17:18
Значи,просто си търсел дребнотемна полемика от вида:Аз така,пък ти що така!Защото си така?Не ми е в "прерогративите",както е модерно да се изхожда сега!
цитирай
7. boristodorov56 - Приятелю - това у нас не е демокрация - това е посткомунизъм.
22.11.2010 17:22
Вероятно така е удобно на Европа и светът, но на нас - никак - убива ни.
Струва ми се това беше неизбежно, колкото и да ми се щеше да не е така, при положение, че(да не забравяме) у нас комунистическата партия броеше милион, а червените гестаповци от КДС бяха над 256 000 души. Това предопределя изхода към трагжедията, която е в момента. За идеология е излишно да се говири май вече -
комунизма е само в главите на деменсирали старци и скопени от водката душици.
Комунизма те си го изконсумираха и превърнаха в личен капиталистически рай.
Другото е ходене по мъките.
Песимист съм за някакво случване - няма кой да го направи.
цитирай
8. haralanov - До karambol5
22.11.2010 17:26
То ако не е смислено,по-добре да не се случва...
цитирай
9. karambol5 - Мдааа, така е ! За какво ми е поред...
22.11.2010 17:29
Мдааа , така е ! За какво ми е поредната глупост ?
цитирай
10. haralanov - До boristodorov56
22.11.2010 17:36
21 години пост-комунизъм...Повече от много е!Непоносимо е!Сякаш ,,общественото тяло,, няма имунна система.До такава деморализация ще се стигне,че дори и вече най-смисленото да се прави ще е късно.Аз самият съм отвратен и от отношението на ЕС към нас!Тяхното отношение трябва да бъде напълно безкомпромисно!След един месец започва да тече петата година от ефективното ни членство в този съюз.Резултатите за мен дори не са и нулеви.Усвояват се някакви пари по проекти но без трайност и полза.А разслоението между града и селото е направо убийствено!Жалка история...
цитирай
11. haralanov - До pukamuli
22.11.2010 17:45
Никакво ,,дребнотемие,,не търся!Пиша за неща,които мисля!Абсурдно е пожарникар-каратист без идеи да е министър-председател на България през 2010г.Абсурдно е вътрешният ни министър да се оплита,като пате в кълчища по въпроса за бързото си забогатяване.Абсурдно е 21 години след падането на Берлинската стена да сме свидетели на словесни престрелки на ,,лица от нафталина,,.Румен Петков срещу Ваньо Танов.Филчев срещу Цецко.Абсурдно е,че според съда мафия няма.Абсурдно е да няма осъден нито един от бившето(бившите)правителства.Абсурдно е да сме 100% енергийно зависими от Путинска Русия.И т.н. и т.н. абсурди!
цитирай
12. lado - Жалка история, откъдето и да пог...
22.11.2010 18:05
Жалка история, откъдето и да погледнеш. Евразол преди време писа,че когато се счупим съвсем, тогава и ще почнем да се оправяме. Е, щом още не сме почнали - значи още не сме се скапали докрай. Така ,че ако ще се случва нещо - мисля,че пак ще е поредната глупост, издънка, изхвърляне и сгромолясване...
Поздрави! Ще стискаме зъби, докато ги имаме :)))
цитирай
13. mamkamu - Всъщност ти имаш голям проблем! Той ...
22.11.2010 18:11
Всъщност ти имаш голям проблем! Той се състои в това, че не приемаш по никакъв начин държавата, институциите, Системата и целия този народ, който ги крепи такива, каквито са днес.

За мое огромно съжаление и аз имам същия проблем... и едно голямо малцинство от цивилизовани българи.

Ние обаче сме, както казах, малцинство и варварите тук правят, каквото си искат. Просто те са на по-нисък етап от историческото си, та даже и на психическото си развитие и от там и цялата ни държава като цяло. Не е случайност, че от Първата световна война насам неизбежно заемаме едно от последните три места в европейските класации по инфрастректура, промишленост, БВП, образование, та ако щеш и по тоалетни на глава от населението...

Силно се надявам, че внуците на тия тъмни балкански субекти, ще бъдат по-цивилизовани истински. Някой ден!

Поздрави :)
цитирай
14. haralanov - До lado
22.11.2010 18:17
,,Когато се счупим съвсем, тогава и ще почнем да се оправяме.,,Ми то тогава Владо,както обичам да казвам ще се е стигнало до положение при,което ,,нито аз да съм жив-нито ти да си умрял,,.Упоени,изморени,скапани и омерзени...Как в такъв си вид ,,ще почнем да се оправяме,,?Невъзможно е ако мен питаш!Днес гледах някакъв репортаж за Ирландия.Закъсали са я здраво завалиите.Въпреки,че бяха пример за икономическо чудо.При тях обаче такава бедност няма!При тях обаче няма пост-комунизъм!При тях обаче няма олигарси!При тях обаче почти половината от населението не е от пенсионери!При тях обаче циганите са нищожно малко!При тях обаче няма Бойко Борисов!При тях обаче няма 100% енергийна руска зависимост!Мога и да продължа да изброявам!Едва ли ще е нужно...Недостатъците ни са видими като задник на месечина!А къде ли са преимуществата ни?
цитирай
15. miralyub - "крайно време е нещо да се с...
22.11.2010 18:17
"крайно време е нещо да се случи"...
да, ама няма с кого да се случи.
затова гледайте сеира на Генерала и си стягайте багажа...
днес искрено завидях на една женица, която каза: след някокло дена се ПРИБИРАМ в чужбина и няма да идвам вече в БГ, няма за какво и за кого, вече всички сме там.
цитирай
16. haralanov - До mamkamu
22.11.2010 18:26
Знаеш ли,наистина имам този проблем!Ще ти кажа и каква е моята логика.В условия на Демокрация и Пазарна икономика животът като цяло наподобява Виенско колело.Една страна като Ирландия беше сочена като ,,новото икономическо чудо,,.Как благодарение на инвестициите в нови технологий успяли.Днес обаче същата тази страна е пред фалит.И със сигурност ще фалира ако не е външната финансова помощ.Същото беше и с Испания.Бум в строителството.Огромна вълна от имигранти желаещи да се реализират там.Но с днешна дата официалната безработица в Испания е 20%.Почти същото може да се каже и за Гърция.Тоест,стабилност и сигурност няма.Нормално е класацията за различните икономически показатели на страните постоянно да се променя.Ненормалното е ние българите все да сме на последно място!Приемам паденията(1996-1997) но не приемам постоянната закотвеност на това последно място!
цитирай
17. haralanov - До miralyub
22.11.2010 18:31
Да се приберем в чужбина...На осми декември един приятел се прибира в Щатите.Сподели с мен,че прибирайки се е имал надежди но вече няма!Гадното е за останалите нямащи своята си чужбина.Някак си трябва да се справят тук.Кой както намери за добре!
цитирай
18. lado - , , Когато се счупим съвсем, тогава и ...
22.11.2010 18:49
haralanov написа:
,,Когато се счупим съвсем, тогава и ще почнем да се оправяме.,,Ми то тогава Владо,както обичам да казвам ще се е стигнало до положение при,което ,,нито аз да съм жив-нито ти да си умрял,,.Упоени,изморени,скапани и омерзени...Как в такъв си вид ,,ще почнем да се оправяме,,?Невъзможно е ако мен питаш!Днес гледах някакъв репортаж за Ирландия.Закъсали са я здраво завалиите.Въпреки,че бяха пример за икономическо чудо.При тях обаче такава бедност няма!При тях обаче няма пост-комунизъм!При тях обаче няма олигарси!При тях обаче почти половината от населението не е от пенсионери!При тях обаче циганите са нищожно малко!При тях обаче няма Бойко Борисов!При тях обаче няма 100% енергийна руска зависимост!Мога и да продължа да изброявам!Едва ли ще е нужно...Недостатъците ни са видими като задник на месечина!А къде ли са преимуществата ни?

Е, па тогава откъде са им проблемите на ирландците :))))
Мира е права, и аз поддържам този курс на изнасяне оттук .
И Юри е прав, много прав за варварите! Обаче колко ме боли от тази вярна котстатация...Не , не че ме бОли .... Мъка ми е .
Та да се върнем на проблемите и техният генезис. Ако си защипем пръста ,не го лекуваме там, на място , защипан ! Измъкваме си конечността и тогава виждаме и пораженията, и начина за лечение. Та с това искам да кажа ,че у нас се лекуват симптомите, а не самата болест. За тук не ми се дискутира, щото май всички сме на едно мнение.
Кризата е финансова (не нашата - това нашето е трагедия, не криза). И като такава е произведена от финансовите инструменти на банките и човешката алчност. Пусти кредити! Изядоха и изпиха бъдещето на цяло поколение. Щото какво значи да ползваш облаги, които още не си заработил? И друго - тя темата е безкрайна ,де! Но аз си имам едни акценти и те си ме вълнуват. Примерно мултимилонер иска да строи завод. Похвално - ще има работа за хора,които не са креативни. Пък мултито ще се нагуши, айде и това добре. Ама няма да си изтегли милионите от банката ....
цитирай
19. lado - (продължение)
22.11.2010 18:52
(образно казано), а ще отиде и ще изтегли кредит, щото пък банките и те трябва да лапат! Или пък консорциум - същата работа ! И така - кредит до кредита...
цитирай
20. boristodorov56 - Нали разбираш, че ЕС - няма вина за това.
22.11.2010 19:15
haralanov написа:
21 години пост-комунизъм...Повече от много е!Непоносимо е!Сякаш ,,общественото тяло,, няма имунна система.До такава деморализация ще се стигне,че дори и вече най-смисленото да се прави ще е късно.Аз самият съм отвратен и от отношението на ЕС към нас!Тяхното отношение трябва да бъде напълно безкомпромисно!След един месец започва да тече петата година от ефективното ни членство в този съюз.Резултатите за мен дори не са и нулеви.Усвояват се някакви пари по проекти но без трайност и полза.А разслоението между града и селото е направо убийствено!Жалка история...



Управниците, които си избрахме са абсолютни безродници и нехранимайковци.
Ако бяха свестни хора - огромното количество изпапани европари от личните им приятели, роднини, прислужници и партийни конспиратори - щяха поне да се вложат в реални производствени структори и да се създаде защитна стена срещу оттеглянето на чуждите инвестиции от България, което я съсипа.
Кретени избираме - кретенски са последствията.
Ако ние - народа "интелигентния", който липсва перманентно - не направим нещо, в което както казах - не съм убеден, че сме способни да направим - никой не е длъжен да ни помага.
Бог дава, но в кошара не вкарва.

Изхода за тъпите ни пенсионери е - отново да пуснат 2 500 000 гласа за червените еничари и това ще е краят на Българийката ни.
После тези 2 500 000 ще псуват отново Ив. Костов за пенсиите си и битието си на добитък, но хак им е случващото се - аз не съм виновен.
Кой каквото прави - за себе си го прави!

Казано е, че Бог най-напред взема акъла на онзи, който не заслужава да съществува.
цитирай
21. makont - Напълно Ви подкрепям,
22.11.2010 19:48
но какво да направим. И ние ли да грабнем куфарите, ами родителите ни, хайде, децата ни са по-кретивни, ще се оправят в друга държава, ние, да речем, но как да си оставим родителите тук, сами и безпомощни. Аз лично не мога да го направя. Хубаво е да си пишем колко е зле всъщност положението, но какво да направим. Има избори догодина, да , и ако алтернативата примерно е Бойко и Калфин, кой??? Може би Волен, този празноглавец или Яне??? Като имаш избор от двама, трима безумници, който и да избереш пак ще се чувстваш виновен. А, може и да не се гласува, което също не е решение. Тогава какъв избор са ни изборите? Имам чувството, че живеем някакъв друг живот, не нашия.
цитирай
22. kass - haralanov
22.11.2010 19:59
Да направим, ама никой не прави. На приказки нищо не става. Не става и с висене пред парламента. Според мен е нужно наистина оригинална и внушителна форма на протест, например стикер на вратата, на всяка врата, за да се преброим, за да се присъединят хората към протеста, като това да не им коства много, после друго, после трето и така до постигането на желаното. Днес например видях един от колажите на Ладо по новините и се пчоувствах много горда, защото той все пак е успял да разбуди духовете така, че да не остане незабелязано...
цитирай
23. haralanov - До makont
22.11.2010 21:04
Живеем не нашият си живот а някакъв друг.Избор обаче винаги има!Моят съвет към теб е-не залитай у лево!Поздрави!
цитирай
24. haralanov - До kass
22.11.2010 21:12
Видяла си колажа на Ладо по Нова.И аз го видях.С тези си колажи,нашият приятел Владо е уцелил баш където трябва.Хубаво е,добре е,нормално е да си говорим така като приятели.Един вид обществено мнение извън замерванията на платените социолози.Поздрави,Ива!
цитирай
25. komunist33 - ТРЯБВА ВИ УДАР ПО МУТРАТА
22.11.2010 22:40
АМА МОЛЯ ВИ СЕ , НЕ ЗНАМ КАКВО ГОВОРИТЕ И НАКЪДЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ. НАРОДА БИЛ ПРОСТ. ВИЕ СТЕ БИЛИ МАЛКОТО МАЛЦИНСТВЕНО МАЛЦИНСТВО ИНТЕЛИГЕНЦИЯ И КАТО ТАКАВА САМО СЕ ЖАЛВАТЕ. Е НЕ СТЕ, АЗ ПОЗНАВАМ ХОРА ИНТЕЛИГЕНЦИЯ И КАКВИТО И ДА СА ЛЕВИ ИЛИ ДЕСНИ, ТЕ НИКОГА НЕ СЕ ОПЛАКВАТ, А ПРОДЪЛЖВАТ БОРБАТА. ВИЕ ПРОСТО СТЕ СЕ ПРЕДАЛИ. ЕДНО ВРЕМЕ ТАКА КАЗАХ И ЕДНИ ДРУГИ ТАКА ПРЕДАЛИ СЕ, КАТО НЕ ВИ ХАРЕСВА НАРОДА НАМЕРЕТЕ СИ ДРУГ. НО ТОВА НЕ Е ПРАВИЛНИЯ ОТГОВОР. САМО ПРИ НАС ТОВА, МАФИЯ , ПОЛИТИЦИ И Т.Н. Е ДА АМА НЕ Е И ТАКА В ЧУЖБИНАТА Е СЪЩОТО. РАЗЛИКАТА Е ЧЕ ТАМ ХОРАТА НЕ ОБРЪЩАТ НА ТОВА ВНИМАНИЕ И ТАКА СИ ИМ ВЪРВИ ЖИВОТА. ДА НЕ БИ АНГЛИСКИТЕ СЛУЖБИ ДА НЕ ЛИКВИДИРХА ДАЯНА, КАКТО ЦРУ С МАФИЯТА КЕНЕДИ, ДА НЕ БИ БИВШАТА ЖЕНА НА ЕДИН ЛОРД НАСКОРО ДА НЕ БЕ ХВАНАТ ОТ ББС КАТО СЛАВКОВ ДА УРЕЖДА СРЕЩИ И ДА ЛОБИРА ЗА ПАРИ, ДА НЕБИ И В ГЕРМАНИЯ ДА НЕ ХВАНАХА ХЕЛМУТ КОЛ С РУШВЕТИ И ПРЕДИШНИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ В АНГЛИЯ С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОЛОЖЕНИЕ. ВИЖТЕ ИСТИНАТА Е СЪВСЕМ ДРУГА ЦЕЛИЯТ СВЯТ Е ВЪВ ФАЛИТ И ГЪРЦИЯ И ИСПАНИЯ И ИРЛАНДИЯ И Т.Н. НАРОДА БИЛ ПРОСТ ЧЕ ГИ ИЗБИРАЛ ТЕЗИ УПРАВЛЯВАЩИ, НАПРОТИВ НАРОДА ПОКАЗА НА ВСИЧКИ ДОСЕГА ЧЕ НЕ Е ДОВОЛЕН ОТ ТЕХНОТО УПРАВЛЕНИЕ И ИЗБРА ПО НЕКЪДЪРНИ ЗА ДА ИМ ДОКАЖЕ, ЧЕ НЕМОГАТ ГО ИЗЛЪГАТ. ТАКА ЧЕ ЗАМИСЛЕТЕ СЕ ПОЗИТИВНО И СЕ ОБИДИНЕТЕ АКО ТРЯБВА НО ТЪРСЕТЕ АЛТЕРНАТИВА И ТО НЕ ЗА ДА ДОКАЖЕТЕ НА СЕГАШНИТЕ ЧЕ НЕ СТАВАТ А ЗА ДА ИЗБЕРЕТ ТЕЗИ КОИТО СТАВАТ, НА АКО САМО СИ СЕДИТЕ И СИ КАЗВАТЕ ЧЕ НИЩО НЕ СТАВА, ВЕРНО НИЩО НЯМА ДА СТАНЕ
цитирай
26. nicodima - Ох, още една абсурдна новина...
22.11.2010 22:59
Партиите си увеличиха двойно парите за избори : (...
Повече нямам сили нито да чета, защото все нещо негативно научавам, нито да коментирам.
Към горния другар - в тази ситуация какво конкретно предлагаш?
За народа - видяхме го народа в Несебър!
Толкова!
цитирай
27. komunist33 - АКО СИ ИРЛАНДКА
22.11.2010 23:23
И ТОКУ ЩО РАЗБЕРЕШ, ЧЕ ПРАВИТЕЛСТВОТО ТИ Е Е ВЗЕЛО НОВИ 80 МИЛИАРДА ВЪНШЕН ДЪЛГ ЗА ДА МОЖЕ ДА ПОКРИЕ НАЙ ТУКУЩИТЕ СИ НУЖДИ, ПО ДОБРЕ ЛИ ЩЕ СЕ ПОЧУВСТВАЩ ИЛИ АКО СИ ГЪРКИНЯ И ЧУЕШ ЧЕ ПРАВИТЕЛСТВОТО ВДИГА ВСИЧКИ ДАНЪЦИ, ОСИГУРОВКИ И АКЦИЗА НА ЦИГАРИ И АЛКОХОЛ И ГОРИВА ПО ДОБРЕ ЛИ ЩЕ СЕ ПОЧУВСТВАЩ , ХАЙДЕ СТИГА С ТОВА САМОСЪЖАЛЕНИЕ, САМО ПРИ НАС Е ТАКА ПРИ ДРУГИТЕ ЦЪВТИ ТА ВРЪЗВА
цитирай
28. komunist33 - А ТАКА НАРОДА
22.11.2010 23:34
ГО ВИДЯ И КОСТОВ, ДАЖЕ СЕ РАЗСЪРДИ И НЕГОВОРИ С НИКОЙ ЕДНА ГОДИНА, ПОСЛЕ ГО ВИДЯ И ЦАРЯ И ТОЙ ТАКА, ПОСЛЕ СТАНИШЕВ, САМО ДЕТО ТОЙ НЕ ИСКА ДА СЕ СЪРДИ ЩОТО ТОГАВА ЩЕ ТРЯБВА И ДА НАПУСКА КАТО ПРЕДИШНИТЕ / СТАВА ВЪПРОС ЗА ПАРТИЯТА СИ/ така ще се разсърди и ББ, ето това е народа и И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, НИЕ НЕ СМЕ ИЗМИСЛИЛИ ТОПЛАТА ВОДА, ВСИЧКО КОЕТО ВИЖДАТЕ НЕГАТИВНО, НАШИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ СА ВИДЯЛИ ОТ ЧУЖДИТЕ ПОЛИТИЦИ. МИСЛЯТ НИ ЗА БАЛЪЦИ И СИ МИСЛЯТ ЧЕ НОМЕРА МИНАВА, САМО ТЕ ОТМИНАВАТ СЛЕД ИЗБОРИТЕ, КОЛКОТО ДО КАКВО ПРЕДЛАГАМ, АКО ЧЕТЕШ ВНИМАТЕЛНО ЩЕ ВИДИШ МАЛКО ПО НАГОРЕ СЪМ КАЗАЛ
цитирай
29. haralanov - До komunist33
23.11.2010 08:47
Здравей,все пак!Гледам,че нещо и ти си сърдит...Разсъжденията ти са в полето на конспиративните теории.Виж в блога на Владо(lado.blog.bg) и ще разбереш,кой и защо ни е докарал на този хал!Пък после пак си бъди комунист!
цитирай
30. haralanov - До nicodima
23.11.2010 08:51
Една оптимистична новина.До 40-50 г.голяма част от българите ще са емигрирали.Няма да се налага да търпят ,,достойна пенсия,, нито да плащат социалните помощи на безработните цигани.Емиграцията е един от добрите изходи.
цитирай
31. kass - 27. komunist33 - АКО СИ ИРЛАНДКА
23.11.2010 09:12
komunist33 написа:
И ТОКУ ЩО РАЗБЕРЕШ, ЧЕ ПРАВИТЕЛСТВОТО ТИ Е Е ВЗЕЛО НОВИ 80 МИЛИАРДА ВЪНШЕН ДЪЛГ ЗА ДА МОЖЕ ДА ПОКРИЕ НАЙ ТУКУЩИТЕ СИ НУЖДИ, ПО ДОБРЕ ЛИ ЩЕ СЕ ПОЧУВСТВАЩ...


Ходил ли си в Гърция или в Ирландия? ВИждал ли си дупка до дупка по пътищата им там? Разликата е голяма когато плащаш данъци и виждаш за какво отиват и когато плащаш, а няма никакъв резултат. Оплаквали сме се казваш, не сме търсили алтернатива? Че кой не предприе нещо в личен план? Кой не опита бизнес или производство? И какво видя насреща си - рекети през 90-те, майки да връщат майчинството си, нерегламентирани вземания от родителите по градините и училищата, бюрокрация, непрекъснати изменения в законите и изискванията водещи до пълно изтощение на бизнеса... Зарежи тая работа с фалиралия свят, стреса и безумията в България, мафийотския начин за развитие надминават и най-тежките прегрешения на който да е политик по света, липсва елементарен ред и устройство на държавата, устойчиво законодателство, бързо съдебно производство, елементарен етикет и култура в политиците, организации защитаващи беззащитните... Ти търси алтернативи колкото си искаш, но няма да избягаш от челния удар на параграф 22 и безсмислените абсурди на държавното управление и така както си чист като сълза пред закона днес, ще се събудиши виновен за нещо след няколко години, защото закона се е променил и ти търсят отговорност за неща, когато си се позовавал на други закони... За какво й е на нашата мила родина да иска заеми? Тя ще събере от народа и ще харчи, а после пак и пак, докато народеца не остане по един гол гъз и нищо друго и единствената алтернатива, която види пред себе си е гурбет или емигрантство. Като са толкова зле гърците защо не хукват по света като нас??? Има от какво да сме недоволни и какво да желаем от политиците си и това е преди всичко стабилност, европейско лице пред света и най-вече добри основи!
цитирай
32. sande - Ще се променим когат ...
23.11.2010 10:17
... когато Дупница стане квартал на Милано, а в града се открие филиал на Миланската скала.
Извинявам се, че се самоцитирам /Цената на промяната/, но дълбокия коловоз, в който сме пропаднали и силата на инерцията ще ни затрият.Невероятна е тази инертност у българина, пословична. В Кюстендилско земята пустее, подивява и заприличва на целина. Много от селяните на са си я взели, нямат документи за собсвеност. Къде по света земята не значи нищо?
Строят се само вилни селища.
За да не изпадам в черногледство, все си мисля, че не сме си извървяли пътя на естествената еволюция, трябва ни време. Време. Но къде ще отидат другите страни и народи през това време?
Камбаната не бие за глухите специално.
Добре е, че тук в блога мнозина повдигат тази тема.

цитирай
33. filipgeorgiev - истината
23.11.2010 10:18
преди няколко години, когато започвах трудовия си стаж, се чудех как може шефът ми да вижда в най-незначителните действия и жестове, дълбока, скрита, понякога дори откровена замисъл с цел измама, или постигане на скрити цели. И винаги да се оказва прав.
Сега вече знам, че това е така. Разбрах и много други неща.
А най-страшното, което разбрах е, че мнозинството са с до толкова промити мозъци, че те вече им служат само за да не са им празни главите и да не имдуха през ушите.
Лошото е, че дори нашите олигарси, така наречени, не са напълно наясно с това , понеже си получават инструкциите от горе, хората, които това положение храни.
Така, че да обречени сме и какво да мрем ли?! Да се борим?! кой ще ни покаже врага... та това сме си ние.
Да спасим... кого?! Овчедушието, глупостта, слепотата???!!11
цитирай
34. kireza - Демакрация или........
23.11.2010 12:25
Мили мои сънародници,в България има един нашенски си режим - БАНДИТОКРАЦИЯ!!!
Забравете думата "демокрация",тя още 100 години не ще се появи в нашата чалгаджийска менажерия.....Жалко за вас младите,тъжно ми е че се налага да търсите по-добрият живот навън,от където само луд би се върнал тук......
Жалкоооо......
цитирай
35. lambo - Цялата контра-революция през 89 г. бе дело на крадливите ченгета
23.11.2010 13:04
И те сега са новите бизнесмени. "Бизнесмени" които не произвеждат нищо - даже и кабарчета - само банки, хотелища, голф-игрища, бензиностанции, автосалони, молове, заведения с пилони за курвите, проституция, наркотици и ... рекет, рекет и пак рекет ...
цитирай
36. kireza - Точно те.....
23.11.2010 13:08
Абсолютно си прав....Точно техните мекерета,по контролираните от службите канали отведоха и около 100000 наши момичета,най-красивите.....
цитирай
37. borsi - Колко си прав само, . . . . за съжал...
23.11.2010 14:00
Колко си прав само,.... за съжаление!
цитирай
38. demonwind - Нашата демокрация я правим тогава, когато
23.11.2010 14:08
"гнилите" капиталисти си направиха комунизма ;)
Хараланов, позволи ми една мъничка критика - песента на постинга е хубава, но (според мен) повече щеше да подхожда ето тази:
http://www.vbox7.com/play:d52ef041
(умишлено не я публикувам като постинг, сещаш се защо ;)))
цитирай
39. анонимен - за съжаление
23.11.2010 14:24
За съжаление, както даваха и вчера по новините Българите са на изчезване, защото сме нихилистични и объркани.
Не финансова, а кризата на обществото ни е тръшнала.
цитирай
40. haralanov - До kass
23.11.2010 14:56
Защо ли имам чувството,че този komunist33 е Кushel.Eдинствените бетонни глави в блога.Може и да не съм прав.Само предположение правя..:)
цитирай
41. haralanov - До sande
23.11.2010 15:07
В блога се обсъждат всякакви теми.Стигало се е направо до войни на лична основа.Дори и до заплахи за убийство...Дупница няма как да стане квартал на Милано.Както и управлявайки се по този начин,България няма как да стане нормална европейска страна.Така мисля...
цитирай
42. haralanov - До filipgeorgiev
23.11.2010 15:20
Истината в България се е изкривила като лицето от картината на Едвард Мунк ,,Викът,,.Всеки си има своя истина.Моята истина е,че комунистите(БСП) запушиха и задушиха нормалното европейско развитие на България.Куфарчетата с раздадени пари,източването на държавата чрез задграничните дружества(още преди 1989) и банковите фалити(1996),мутрите,Луканов,Беров,Тройната коалиция,трайната енергийна обвързаност с Русия са все неща,които са се отразили зле върху всички ни.Отделно съществува и сблъсък между поколенията,както и скрит етнически сблъсък.Хората над 75г.гласуващи през годините почти винаги за БСП и циганите,също гласуващи за тази партия.Както и свръх-консервативният електорат на ДПС,които сякаш не иска да разбере,че гласува за едни долнопробни доносници на репресивната комунистическа ДС.
цитирай
43. haralanov - До lambo
23.11.2010 15:21
Съгласен съм изцяло!
цитирай
44. haralanov - До borsi
23.11.2010 15:26
И прав да съм...Намират се наивни хора,които си мислят,че сме по-добре от Гърция,Ирландия и Испания.Щото там кризата е в разгара си а при нас вече е отминала...
цитирай
45. haralanov - До petkodimow
23.11.2010 15:29
Материалното благоденствие следва духовното!Не обратното!В този смисъл вече незнайно,колко години се намираме в състояние на духовна криза и нищета!
цитирай
46. flyco - =
23.11.2010 17:00
Не можеш да принудиш никого да направи нещо насила, най-малко да гласува или да мисли.
цитирай
47. sande - Дупница - Милано е по скоро метафора на ...
23.11.2010 17:13
haralanov написа:
В блога се обсъждат всякакви теми.Стигало се е направо до войни на лична основа.Дори и до заплахи за убийство...Дупница няма как да стане квартал на Милано.Както и управлявайки се по този начин,България няма как да стане нормална европейска страна.Така мисля...


...примирението, с което много хора приемат статутквото, на липса на вяра, че нещо зависи и от тях. Разбира се, че няма как Дупница да стане част от Милано, дори тези 30 процента сега гастербайтери да станат 50 на сто, та и повече. Или всички да се преселят там. Поразиха ме настроенията в Дупница - на инертност и на провинциална практичност - ще си направим винце, ракийка, туршия /може да изпратим и на нашите в Милано/, пък да става каквото ще. Искам да им кажа, че тук е нашето място, тук, а не в Милано или където и да е по чужди земи. Както казва дядо Вазов: "Ако би бегали, да мрем по-добре!" Това не е лозунг, защото ножът е опрял до кокала.
Трябва да си променяме държавата,а преди това самите ние трябва да се променяме. По посоката на спасението.Можеме ли? Не е невъзможно.
Вашият постинг основателно разбуни духовете и постигна рекорд, за което ви поздравлявам искрено.
цитирай
48. demonwind - haralanov,
23.11.2010 17:19
Онзи ден, когато ти говорих за Пол Пот и Пиночет, май не беше много въодушевен ;) Още преди петнайсетина години, когато мутрите вилнееха с пълна сила, едно приятелче каза, че четири имена биха оправили България за векове напред - Хитлер, Химлер, Айхман, Менгеле... Само дето и четиримата трябвало да се преродят. Кой знае... ;))
цитирай
49. ivoimv - Момчета чета и не вярвам , че социализма не си отишал от главите !1
23.11.2010 19:14
Време е за събуждане !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://we.we-alliance.com/viewtopic.php?f=15&t=3&start=0
цитирай
50. djgator - !!
25.11.2010 18:17
Направо не повярвах, че ти си написал всичко това. Подкрепям те напълно, с малко въздържание относно едно от имената, важното е че и ти си стигнал до същия извод - 66 години експерименти - стигат...
цитирай
51. malkiatprintz - Много добре написано, но отново си ...
26.11.2010 03:42
Много добре написано, но отново си мисля следното: политиците ни и "онези горе" не са внос по второ направление. И те са раждани тук, и те са ходили в същите училища, както всички останали, така че тези безумия не са техен прерогатив. Просто са на място, на което се виждат. Но, в действителност, по същия начин голяма част от таксиметраджиите взимат километъра за 800 метра, а зарзаватчиите удрят в кантара и се чувстват щастливи, че са прибрали 20 ст. отгоре на килограм. Постави този зарзаватчия или този таксиметраджия в парламента, пък чакай да въведе ред или да мисли за народа... "Те", това сме ние като цяло, ако и да има хора, които се борят да спазват реда в държавата.
Поздрави.
цитирай
52. monaliza121 - Поздрав за Малкия принц. Най-см...
26.11.2010 18:03
Поздрав за Малкия принц. Най-смисленият коментар: "Те", това сме ние като цяло..."
Всичко друго е локуми...
цитирай
53. veselaj - Прав си, но не забравяй, че има де...
26.11.2010 18:53
Прав си, но не забравяй, че има демокрация САМО от 20 г. През 89-та един познат ми каза "Не бързай да се радваш, колкото години е боледувал един човек, толкова му трябват да оздравее". Тогама го мразех. Сега разбирам, че е бил прав. Щем не щем трябва да си извървим годините в пустинята.
цитирай
54. phoenix2000 - Стадото си блее овчара си го ба...
01.12.2010 16:48
Стадото си блее
овчара си го бара
новия варварин
с бел кон се издокара
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 1288634
Постинги: 105
Коментари: 2888
Гласове: 11491
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031