Постинг
03.11.2009 14:13 -
Съжалявам,че не имигрирах през 1990
Автор: haralanov
Категория: Политика
Прочетен: 14455 Коментари: 54 Гласове:
Последна промяна: 03.11.2009 14:23
Прочетен: 14455 Коментари: 54 Гласове:
13
Последна промяна: 03.11.2009 14:23
Съжалявам,че не имигрирах през 1990!На Запад естествено!Българският ни Преход катастрофира,а с това катастрофираха и хиляди човешки съдби.Моята лична история няма как да не е свързана с всичко случващо се!Успях да замина едва през 1998!Достатъчно късно за да мога да преживея ,,Виденовата зима,, и следващата я хипер-инфлация.Винаги съм си мислил,че щеше да е далеч по-добре,това да не ми се беше случвало!Върнах се,за да мога да преживея и Крадлив дедо и Тройната разбойническа команда,а сега по всичко изглежда и бодигардът на Живков!За Живота по принцип-това е нищо!Но в личен план-не е!При това никога няма Ако!Българите сме изключително слаби във вземането на колективни решения!Такива колективни решения са Изборите!Абсурдно е до лудост,една партия да те докара до катастрофа и хипер-инфлация и само след четири години масовото съзнание да я припознае,като готова да управлява!При това със същите хора!То други и няма!Спомням си,може да е било през 1993 г.един графити надпис някъде в София ,,Българи напуснете страната си,за да останат простаците,които я управляват,,.Безименният автор беше схванал две неща много добре.Едното е,че не е добре да оставаме тук!И второто е,че ни управляват простаци!Тъпо е да страдаш без да знаеш в името на какво!Нима си мислите,че ,,Ако,, имате много пари ,,тук и сега,, ще сте щастливи?С минаващи край Вас напълно застреляни хора,за които цените по Витошка са фантастични!Или за онези селяни по селата ни,които не могат да изпълзят от родните си места с години!Не ми се ръзсъждава в плоскостта,,спасяване поединично,,...Не,че не е така.Но пък тогава къде е солидарността?
Съжалявам,че не заминах тогава завинаги!България не е страната на моите мечти!И няма да бъде...Другата,Нашата България е възможна но при други обстоятелства и с други хора!
Съжалявам,че не заминах тогава завинаги!България не е страната на моите мечти!И няма да бъде...Другата,Нашата България е възможна но при други обстоятелства и с други хора!
Но все пак не всичко е загубено.
България е преживявала трагични последствия от руси, гърци, турци, кърджалии - и новите угнетители ще надживее.
Така е, приятелю, когато се обръщат пластовете, а орача кара с руски трактор - мачка всичко наред.
цитирайБългария е преживявала трагични последствия от руси, гърци, турци, кърджалии - и новите угнетители ще надживее.
Така е, приятелю, когато се обръщат пластовете, а орача кара с руски трактор - мачка всичко наред.
Изобщо не съм сигурен,че ,,не всичко е загубено,,!Нищо около мен,не ми подсказва противното!
цитирайТи поне си имал волята да тръгнеш.
Не всеки го може.
За безволевите като мен и невиждащите нищо добро занапред... остава да я караме някакси...
цитирайНе всеки го може.
За безволевите като мен и невиждащите нищо добро занапред... остава да я караме някакси...
4.
анонимен -
Желая ти късмет!:)
03.11.2009 14:43
03.11.2009 14:43
Макар, че ми е мъчно! Да не мислиш, че някой от"простаците" ще се стресне! Напротив - така ще им е още по лесно!
Поздрав!
цитирайПоздрав!
Не потъвай в черната дупка на отчаянието.
Винаги има причина човек да се надява - в противен случай сме загубени безвъзвратно.
цитирайВинаги има причина човек да се надява - в противен случай сме загубени безвъзвратно.
Много тъп съвет, но нищо друго успокоително не мога да ти кажа. Иначе....ето ни НА, тук, и ще си пишем така, докато можем. Или ни позволяват.....
цитирайЗдравей,Мира!Не е въпросът в това ,,да я караме някак си,,!И ти много добре го знаеш!Мутри,ченгета,ДАНС,Дансинг Старс,Биг Брадър и Слави Трифонов...Това ли е животът ни..?
цитирайНе мисля,,че някой ще се постресне,,!Но пък и не забравяй,че и те са част от българското цяло!Поздрави и на теб!
цитирайE,то остава и да не ни позволяват!Тогава ще е наистина за тръгване!Писането ни остава,като успокоително,че някъде в различните крайща на България все има някой ,,като мен,,!Пък и като теб Галя!Поздрави!
цитирайТи Боре,лично ти,къде виждаш поводите за надежда днес..?
цитирайВъв факта, че сме живи,
че сме хора и,
че сме мислещи заедно с още хиляди хора в България!
Надежда е това, че няма да се откажем от това което искаме...
Винаги има надежда!
Животът е надежда!
цитирайче сме хора и,
че сме мислещи заедно с още хиляди хора в България!
Надежда е това, че няма да се откажем от това което искаме...
Винаги има надежда!
Животът е надежда!
За пореден път,няма как да не се съглася с теб!Въпреки,че българската действителност е напълно безнадеждна!
цитирайно защо мислиш,че е можело да бъде друга? Присъединявам се към казаното от Борис. Занапред да вярваме.
цитирайКакто е казал поета ,,А можеше,по-иначе можеше,,...Само с вяра не става!Вярата ни трябва за другаде!В конкретният случай трябваше да се случат други неща!Някои от тях,напълно зависещи от нас!
цитирайТакава е съдбата на 90% оот населението и няма как ще го преживеем. Но, нека да е от веселата част
защото иначе- инфаркт!
цитирайзащото иначе- инфаркт!
16.
nezir -
Ако ще тръгваш се обади...
04.11.2009 05:52
04.11.2009 05:52
Малко контакти ще ти бъдат полезни.
Но не тръгвай с голяма кошница.
Отдалеч ще те боли повече - Родината, приятелите, близките са незаменими.
А и тези управляващи ще преживеем...
Не питай "До кога?"...
Докато не въведат минимално гласували 50%.
Като в бивша Югославия - помниш как се освободиха от Милошевич.
Сега на изборите за кмет на София ще видиш - пълна и окончателна победа на "здравите" сили - 15% гласували.
Е.... до тогава докато тези 15% решават мача.
Останали, ако има или са "купени" или гласуват с "отвращением"!
цитирайНо не тръгвай с голяма кошница.
Отдалеч ще те боли повече - Родината, приятелите, близките са незаменими.
А и тези управляващи ще преживеем...
Не питай "До кога?"...
Докато не въведат минимално гласували 50%.
Като в бивша Югославия - помниш как се освободиха от Милошевич.
Сега на изборите за кмет на София ще видиш - пълна и окончателна победа на "здравите" сили - 15% гласували.
Е.... до тогава докато тези 15% решават мача.
Останали, ако има или са "купени" или гласуват с "отвращением"!
Къде е ,,веселата част,, тук,щото аз не я виждам..?
Ако ще е с алкохол и чалга-благодаря!Не е за мен!
цитирайАко ще е с алкохол и чалга-благодаря!Не е за мен!
Задължителното гласуване не оправя нещата!То и затова е и право,а не задължение!На отминалите Парламентарни Избори имаше повече от 50% гласували.Е,и..?Възхитени ли сте от резултатите..?
цитирайПо-добре да мислим в посока как може да се оправят нещата в положителна посока!
Поздрави, и нека разумът да надделява! :)
цитирайПоздрави, и нека разумът да надделява! :)
,,Положителна посока,,...Нима съществува такава..?Сещам се пак за кой ли път за Крадлив дедо.И той гледаше ,,положително на нещата,,.И при него разумът надделяваше.Накрая парите от горската сеч у него-духането на супата у нас!Не става така!А и всеки от нас има право на личен избор!Щом в България личното ти небе е ниско,поне няма пречки да напуснеш!
цитирайОбаче ... тук е по-интересно!
Повече нерви, повече стрес, повече опасности!
Тук НИЩО не ти е гарантирано!
Дори живота или най-вече той!
:(
цитирайПовече нерви, повече стрес, повече опасности!
Тук НИЩО не ти е гарантирано!
Дори живота или най-вече той!
:(
Не, че всичко на запад е "цветя и рози", но поне розите са без толкова бодли...
Те май господа-управляващите това и целят. Поразрови се в статистиките и виж, какви пари влизат всяка година от емигрантите. Става дума за МИЛИАРДИ!
цитирайТе май господа-управляващите това и целят. Поразрови се в статистиките и виж, какви пари влизат всяка година от емигрантите. Става дума за МИЛИАРДИ!
колкото и на някои хора да не им се вярва , България беше умишлено съсипана , хората смазани и почтине остана нищо . И сега се првърнахме сам виждаш в какво
"Великите сили" , пак си казаха думата
цитирай"Великите сили" , пак си казаха думата
Оттук нататък е важно какво ще стане с децата ни. Ако сме останали да направим една по-добра страна за тях, да я правим! Ако не - да се впрегнем да изучат по 2-3 езика и след 12 клас - да ги няма, поне те да се спасят! Лошото е, че ББ няма да върне интелекта в България, дотук определям 100-те дни като чалга-политика и жълти скандали, подчертавайки, че нямам нищо общо с идеите на предишното управление. Така че нищо няма да се промени, инттелигентните хора в България се броят на пръсти, за да могат нещо да променят. А в бетонните глави нищо не може да се вкара - ни ум, ни разсъдък някакъв...
цитирайЕх! Тъжно звучи, но пък дали някъде на Запад ще си щастлив? Много роднини и приятели емигрираха, уредиха живота си другаде. Няои и деца имат, родени там, в другата "родина". Понякога си мисля за това. Какво правя тук? Образование имам, но пари не. Тогава защо продължавам да упорствам и да стоя тук? И отговорът не е толкова лесен. Заради семейството ми? Определено ще се чувствам много самотна без тях. Заради фактът, че не ми се ще да започвам от нулата и години наред да мия чинии и входове дакато, или може би ако, успея да се докажа... знам ли. Но фактът си е факт. Тук съм и не мисля да емигрирам... за сега. Дали е смелост или глупост да остана тук и да се опитам да се преборя поне за личното си щастие, само времето ще покаже, но със сърцето си знам, че мястото ми е тук. Да, може би няма да изкарам толкова пари, колкото на Запад, да може би животът ми ще е в пъти по-труден и по-неуреден, но тук поне знам коя съм. А там? Там ще съм никоя. Една от хилядите емигрантки готови да работят каквото и да е, само и само да оцелеят. Защото 90 % от емигрантите почват оттам. От мръсните чинии и входовете. И изобщо не си правя илюзии, че на летището някой ще ме чака с предложение за добре платена работа по специалността ми или с ключовете за апартамент. Това го има само във фантазиите. Действителността е много по-жестока и в повечето случаи, ако нещо се обърка, нямаш на кого да разчиташ. Тук поне имам семейство и приятели.
Това е лично мнение. Ще кажеш това са глупости, че просто съм страхлива. Може и така да е. Но това са моите лични причини да остана тук. Пък в бъдеще... кой знае на къде ще ме отвее вятъра!
цитирайТова е лично мнение. Ще кажеш това са глупости, че просто съм страхлива. Може и така да е. Но това са моите лични причини да остана тук. Пък в бъдеще... кой знае на къде ще ме отвее вятъра!
Здравей!Благодаря но не искам да ми е интересно в смисъла,който ти влагаш!Нервите,стреса и опасностите...Благодаря и за тях!В повече са ми наистина,пък и не само на мен!В чистият и подреден свят животът протича по друг начин!Със сигурност,различно и за предпочитане...
цитирайВсяка година се вади подобна статистика.Колко пари ,,вкарвали,, нашите имигранти в родната икономика.Я в помощ на стари родители,я за нещо друго.Българското имигриране обаче е различно от полското примерно.В многото имигранти,които познавам у всеки има тъга,че България е точно такава!А знаем каква е!
цитирайАйде пак Великите сили ни виновни!Това е най-евтиното и невярно обяснение!А нашата вина..?Не е ли по-голяма..?Че след Крадлив дедо избираме,Суека Станишев,а след него и Мутрата!И тук ли,Великите сили..?
цитирайСъгласен съм с теб!
цитирайОставането тук е глупост,а не смелост!Какво смело има в това да живееш в една почти анти-утопична действителност..?Действителност на престрелки,отвличания,простотия,чалга и тотална беднотия особенно по селата!Не веждам нищо унизително в това да миеш чиний.Съвсем почтена работа и в пъти по-платена отколкото да речем тук да си учител!Но когато са минали 20 години и виждаш и знаеш и чувстваш,че това в което живеем не може да се нарече ,,Държава от ЕС,,тогава..?
цитирайСлугуването на мутри ни беше наложено!От другарите!От тези дето уж строиха ,,един по-справедлив строй,,.Паралелната власт в България беше създадена да плаши и да стъпква всяка свободна инициатива!В момента Света е сравнително отворен.И онзи,който има възможност да се махне от тук е по-добре да го направи!Оставането е като бавно и мъчително самоубийство!За дъщеря Ви ще е най-добре изобщо да не се прибира!Поне не и в Тази действителност!
цитирайНащенската действителност също възпитава!В това как Не трябва да е!
цитирайАз можех да остана в чужбина още 89г. И още се чудя с какъв акъл се върнах. Предлагаха ми и работа и жилище. Ама аз , не , в България ми е добре . Добре , ама ядец . Никой тогава не знаеше какво са ни подготвили!
цитирайПоследният да дръпне шалтера , да не върви бадева ток!
Помниш ли го?
цитирайПомниш ли го?
Помня го.Обаче и аз се чудя на акъла ти!?Трябвало е още през 1989 да останете.Всъщност,тогава бяхме много възторжени.Имаше и голям ентусиазъм...Никога не е късно!Просто да си заминеш(стига да има къде)и да оставиш ,,останалите да се оправят,,.Поздрави!
цитирайЗа родните политици важи -------->>>>> "Хвани единия , че удари другия "
Всички си обслужват своиоте си интереси и на кръговете си около тях .
А защо намесвам" Великите сили " . Още от времето на Перестройката , всичко си беше вече разпределено . Иначе щеше да се повтори Чехословакия 1969 година и т.н.
Защо всички Европейски институции , в началото на прехода натискаха за регистрацията на ДПС . Защото така им отърва .
За да ни превърнат в това , което сме сега .
За мен един от малките политици , които бяха малко по-различни ,е покойният Николай Добрев.
Жив и здрав
:)
цитирайВсички си обслужват своиоте си интереси и на кръговете си около тях .
А защо намесвам" Великите сили " . Още от времето на Перестройката , всичко си беше вече разпределено . Иначе щеше да се повтори Чехословакия 1969 година и т.н.
Защо всички Европейски институции , в началото на прехода натискаха за регистрацията на ДПС . Защото така им отърва .
За да ни превърнат в това , което сме сега .
За мен един от малките политици , които бяха малко по-различни ,е покойният Николай Добрев.
Жив и здрав
:)
И кое му е малко по-различното на Николай Добрев..?
цитирайХараланов,прочетох мнението ,което си оставил в моя блог днес и прочитайки сега написаното от теб като че ли нещата започват да си идват по местата.
Само за информация ше ти кажа , че аз съм емигрирала. Без да го планирам,без да си мечтая за това,без да се чудя да го направя ли или не.
Защо Хараланов мислиш,че няма смисъл човек да се бори да промени живота си? Аз чинии не съм мила,но едва ли някой вече мие чинии в буквалния смисъл на тази дума някъде по света. Въпроса не е в това. Аз не съм имала проблем нито с квартирата ,нито с това че нямам разрешение за работа-имала съм и двете. И откакто съм тук не мога да се оплача от живота си,видяля съм много места, карала съм най-хубавите коли,НО - през първите 4 години съм имала общо 8 почивни дни-по 1 на година на Деня на благодарността-защото тогава никой не работи и по 1 на Коледа по същата причина. Детето ми се отгледа само,защото аз никота не съм имала само една работа.Нито мъжът ми. Вярно е ,че в чужбина може и да имаш по-големи възможности-зависи кое те интересува най-вече, но както казваше един мой приятел-може и малко пресилено да прозвучи, " парите,които се изкарват навън са кървави пари". Това което говори Андрей за това колко добре била платена дъщеря му е като историите на децата,които идват в Америка на бригада през лятото. Лесно е да се дават квалификации,когато си у дома и трябва нещо да се оплюе. Трудно е да си направиш труда да промениш нещата! Но мога със сигурност да ти кажа,защото много места съм видяла-никъде не ти дават толкова пари колкото ти трябват. Където и да си,ти си този който трябва да направиш еквилибристиките така,че да свързваш двата края. Едиственото предимство на живота навън, е че простотиятя е в пъти по-малко,но не е като съвсем да я няма,живота като цяло е подреден и се спазват законите. Това никак не е малко, но голяма част от нервите които се хвърлят в България е възможно да бъдат овладяни при добро желание от всички нас!
Поздрави!
цитирайСамо за информация ше ти кажа , че аз съм емигрирала. Без да го планирам,без да си мечтая за това,без да се чудя да го направя ли или не.
Защо Хараланов мислиш,че няма смисъл човек да се бори да промени живота си? Аз чинии не съм мила,но едва ли някой вече мие чинии в буквалния смисъл на тази дума някъде по света. Въпроса не е в това. Аз не съм имала проблем нито с квартирата ,нито с това че нямам разрешение за работа-имала съм и двете. И откакто съм тук не мога да се оплача от живота си,видяля съм много места, карала съм най-хубавите коли,НО - през първите 4 години съм имала общо 8 почивни дни-по 1 на година на Деня на благодарността-защото тогава никой не работи и по 1 на Коледа по същата причина. Детето ми се отгледа само,защото аз никота не съм имала само една работа.Нито мъжът ми. Вярно е ,че в чужбина може и да имаш по-големи възможности-зависи кое те интересува най-вече, но както казваше един мой приятел-може и малко пресилено да прозвучи, " парите,които се изкарват навън са кървави пари". Това което говори Андрей за това колко добре била платена дъщеря му е като историите на децата,които идват в Америка на бригада през лятото. Лесно е да се дават квалификации,когато си у дома и трябва нещо да се оплюе. Трудно е да си направиш труда да промениш нещата! Но мога със сигурност да ти кажа,защото много места съм видяла-никъде не ти дават толкова пари колкото ти трябват. Където и да си,ти си този който трябва да направиш еквилибристиките така,че да свързваш двата края. Едиственото предимство на живота навън, е че простотиятя е в пъти по-малко,но не е като съвсем да я няма,живота като цяло е подреден и се спазват законите. Това никак не е малко, но голяма част от нервите които се хвърлят в България е възможно да бъдат овладяни при добро желание от всички нас!
Поздрави!
Както вече разбра и аз съм бил навън.Вярно е,че се работи много но на мен работата,никога не ми е тежала.Важното е човек да чувства вътрешна удовлетвореност.А аз не чувствам тук такава.Не е само простотията.Не е и ниското заплащане на труда!То е до атмосферата на живеене...
цитирай
40.
nezir -
Обади се...
05.11.2009 13:48
05.11.2009 13:48
GSM ми е 0898/562633 - обади се да изпием по едно кафе...
цитирай
41.
nezir -
Местонахождение
05.11.2009 14:31
05.11.2009 14:31
Sorry, брат!
Винаги съм си мислил, че си тук, до мен, на близо - на съседната пряка.
Чак сега погледнах и видях Елхово.
То пък може и да си има обяснение - като войник бях в Харманли - под.24160!
цитирайВинаги съм си мислил, че си тук, до мен, на близо - на съседната пряка.
Чак сега погледнах и видях Елхово.
То пък може и да си има обяснение - като войник бях в Харманли - под.24160!
Много добре си преценил. Ей, тези ти думи много хора така и не ми ги разбраха!"че и пари да имаш, щастлив в такова обкръжение не можеш да си"Не веднъж съм го казвала. КЪСМЕТ!
цитирайБлагодаря,че си посетил блогът ми!
цитирайс леко закъснение
:)
Та -------->>>> ами спомням си , че тогава БСП-то се натискаха да вземат мандата , да направят Правителство ---->>>зимата 1997 год ( Виденовата зима ) . И Николай Добрев го върна , и така не ескалира напрежението --------->>>>>>> то и без това си беше ескалирало достатъчно .
Та заради тази му постъпка , го слагам под друг знаменател
:)
цитирай:)
Та -------->>>> ами спомням си , че тогава БСП-то се натискаха да вземат мандата , да направят Правителство ---->>>зимата 1997 год ( Виденовата зима ) . И Николай Добрев го върна , и така не ескалира напрежението --------->>>>>>> то и без това си беше ескалирало достатъчно .
Та заради тази му постъпка , го слагам под друг знаменател
:)
Интересен монолог, интересни са и сподалените мисли . Загубих най- близките си хора, наясно съм с играта на живота, но и сега само при мисълта, че няма очите ми да виждат родното ме стяга гърлото. Съвети не могат да се дават, всеки сам е ковач на своя живот, но зная, че Родината се напуща само, когато е застрашен животът ти!!
цитирайНиколай Добрев върна мандата,защото не само него го достраша,че ако не го върне и съставят Правителство,последиците за България,ще са катастрофални!Така,че нищо достойно и ,,мъжкарско,, не е направил!
цитирайЗдравейте!Не сте права с това ,,Родината се напуща само,когато е застрашен животът ти,,.Дори е направо смешно и абсурдно.Нима всички имигрирали от 1989 г.до сега им е бил застрашен животът..?Истината е,че всеки търси собственото си щастие там,където намери за добре!В известен смисъл оставането тук е застрашаващо живота!Виж по-горе коментарът на chara.
цитирайВъзхищавам ти се,че все още си в България!Много сила се иска да устоиш на живота там....
Ние,който избягахме,избрахме лесния начин.
Поздрави!
цитирайНие,който избягахме,избрахме лесния начин.
Поздрави!
Kolega oshe imate vreme da vzemete vasheto reshenie i ako e zadobro gelaia vsichko dobro!
цитирайНе е за възхищение глупостта!Признавам си,че за да не имигрирам още през 1990 г.голяма роля има и моята собствена глупост!Поздрави и на теб!
цитирайТака е.Права сте!Никога не е късно...
цитирай
52.
анонимен -
Прав си!
11.11.2009 16:51
11.11.2009 16:51
Това не е държава...Аз не емигрирах, но не се гордея с това. Може би ще го направя на стари години. Баба - емигрантка! Добре звучи...
цитирайКогато не можеш да промениш нещо , промени отношението си към него.Аз също виждам действителноста в която живея.Оценявам че много неща не мога да променя.Вместо да се ядасвям и да съжалявам себе си , просто преценям , какво мога аз да направя за себе си.
Правейки възможно най- доброто зависещо от мен , се опитвам да бъда щастлива.Винаги има от какво да бъдем недоволни и да се оплакваме от съдбата си.Да ама ние сме съдбата .Никой не ни е виновен.Ние правим нашия избор .Ще ми се наистина да живеем в добра държава но не би.Не е примиренчество а просто начин да съхраня позитивизма и да бъда проактивна.
Поздрав
цитирайПравейки възможно най- доброто зависещо от мен , се опитвам да бъда щастлива.Винаги има от какво да бъдем недоволни и да се оплакваме от съдбата си.Да ама ние сме съдбата .Никой не ни е виновен.Ние правим нашия избор .Ще ми се наистина да живеем в добра държава но не би.Не е примиренчество а просто начин да съхраня позитивизма и да бъда проактивна.
Поздрав
54.
анонимен -
Кръчмаря
16.12.2009 07:29
16.12.2009 07:29
ха още един минал през 24160.
И аз бях там навремето, но бях офицер.
Шега или не напуснах армията - писнаха ми лъжите на политиците, гаврите с армията като цяло (от редника до генерала). Сега и аз съм "почти" емигрант... работя извън БГ и се прибирам по за месец в годината.
Всеки път като се върна установяван че нещата са се влошили. И великите сили са намесени, и нашите парвенюта псевдополитици... Но най не разбирам как народа вярва на подобни глупости и лъжи които те ръсят ... Всъщност - то май интелигенция почти не остана... а колцина от тях като се опитат да направят нещо биват или купени, или подмемени или унищожени...
цитирайИ аз бях там навремето, но бях офицер.
Шега или не напуснах армията - писнаха ми лъжите на политиците, гаврите с армията като цяло (от редника до генерала). Сега и аз съм "почти" емигрант... работя извън БГ и се прибирам по за месец в годината.
Всеки път като се върна установяван че нещата са се влошили. И великите сили са намесени, и нашите парвенюта псевдополитици... Но най не разбирам как народа вярва на подобни глупости и лъжи които те ръсят ... Всъщност - то май интелигенция почти не остана... а колцина от тях като се опитат да направят нещо биват или купени, или подмемени или унищожени...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. verina.vesel.info
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg
2. chara.blog.bg
3. svoboda64.blog.bg
4. naumova.blog.bg
5. templar.blog.bg
6. gantree.blog.bg
7. zkoeva.blogspot.com
8. evrazol.blog.bg
9. miralyub.blog.bg
10. boristodorov56.blog.bg
11. galinabg.blog.bg
12. mamkamu.blog.bg
13. raylight.blog.bg
14. tit.blog.bg
15. divini.blog.bg
16. veselaj.blog.bg
17. zemaria.blog.bg
18. santov.blogspot.com
19. cornflower.blog.bg
20. flyco.blog.bg
21. ivanhristov.blogspot.com
22. lado.blog.bg
23. despinda.blog.bg